tomterhorst Geplaatst 7 oktober 2007 Share Geplaatst 7 oktober 2007 dphCFg4WqWk Weet iemand de naam van dit liedje of heet iemand dit liedje voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 8 oktober 2007 Share Geplaatst 8 oktober 2007 Heeft iemand voor mij, daft punk is playing at my house, van wie die is weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 8 oktober 2007 Share Geplaatst 8 oktober 2007 LCD Soundsystem Maar ik heb hem ook niet, want al mn muziek is weg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 8 oktober 2007 Share Geplaatst 8 oktober 2007 Ik ben de cd al aan het downloaden, heeft iemand nog cd's van de eels die hij wil sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flipjuhh Geplaatst 12 oktober 2007 Share Geplaatst 12 oktober 2007 Mensen, als jullie filmpjes op youtube vinden en daar graag een mp3 formaat van willen hebben, voeren jullie de hele youtube link in op http://www.vixy.net. Niet vergeten om het bestand .mp3 te selecteren waar hij het naar converteerd, anders krijg je een .avi bestand:cab: BTW, hoe heet dat zwoele liedje van Guus Meeuwis, dat kedengedeng whoehoe:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 12 oktober 2007 Share Geplaatst 12 oktober 2007 Per spoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flipjuhh Geplaatst 12 oktober 2007 Share Geplaatst 12 oktober 2007 Per spoor Held_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 12 oktober 2007 Share Geplaatst 12 oktober 2007 Mensen, als jullie filmpjes op youtube vinden en daar graag een mp3 formaat van willen hebben, voeren jullie de hele youtube link in op http://www.vixy.net. Niet vergeten om het bestand .mp3 te selecteren waar hij het naar converteerd, anders krijg je een .avi bestand:cab: BTW, hoe heet dat zwoele liedje van Guus Meeuwis, dat kedengedeng whoehoe:cab: http://www.convertdirect.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 14 oktober 2007 Share Geplaatst 14 oktober 2007 Ik zoek een house/electro nummer die begint met een stukje mondharmonica ofzo. Best wel bekend aan het worden nu ook op de radio, maar moet ff de titel weten. :) Edit: gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 14 oktober 2007 Share Geplaatst 14 oktober 2007 Kan iemand me vertellen in welke nummers Maejor prcies een aandeel had? Heb er el een paar, maar nog niet alles.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 oktober 2007 Share Geplaatst 20 oktober 2007 Ik zou graag wat meer muziek van Flip Kowlier willen hebben. Vlamingen die mij willen steunen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 oktober 2007 Share Geplaatst 20 oktober 2007 Zit op smallband, 23e wordt mijn verbruik op 0 gezet, zal je dan nog wel wat sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Heeft iemand voor mij de cd novastar - novastar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ik zou graag wat meer muziek van Flip Kowlier willen hebben. Vlamingen die mij willen steunen? 3 albums gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Heeft iemand de titel en da artiest van het nummer met die arcodion? Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Samim - Heater Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Dank je H-J. Meteen even downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Harm Jan is zonder streepje hoor, ik ben exclusief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 22 oktober 2007 Share Geplaatst 22 oktober 2007 Sorry Harm Jan. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Ik zoek een house/electro nummer die begint met een stukje mondharmonica ofzo. Best wel bekend aan het worden nu ook op de radio, maar moet ff de titel weten. :) Edit: gevonden Nou? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Mondharmonica, accordeon, één pot nat. :cab: Het was ook die van Samim - Heater. Ook Vato Gonzalez heeft zo'n soort stukje met een apart instrument in één van z'n nummers trouwens, (Mixtape 5, Dirty House 10). Wel gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 november 2007 Share Geplaatst 17 november 2007 Saybia - It's OK Love Kan hem nergens dlen.. en heb hem alleen maar op cd. Iemand die mij deze kan regelen? EDIT: ik heb hem al, leek een virusachtige file, maar had gewoon een lompe naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 17 november 2007 Share Geplaatst 17 november 2007 Niels : Gewoon effe rippen met Win Media Player? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mystery Geplaatst 22 november 2007 Share Geplaatst 22 november 2007 Weet iemand hoe dat nummer heet van die nieuwe Mars reclame met die kofferbak? Dat van "one way ticket, one way ticket" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 november 2007 Share Geplaatst 22 november 2007 Eruption - One Way Ticket http://nl.youtube.com/watch?v=lNk88UqDVqk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten