Izsco Geplaatst 30 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2010 Volgens mij kan ik maar 1 ding zeggen. WOOW _O_ Edit: heb je zo'n bestandje dat ik het in FM kan zetten? Die kan ik wel maken, alleen heb ik dan een ID nodig. Hopelijk heb je die voor mij, dan ga ik zo'n bestandje uploaden voor je! Club: Monopoli (Italië) Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: Bwin Thuis tenue: Groen en wit, stijl zoals Celtic met die strepen zo Uit tenue: Zwart goud, improviseer maar 3e Tenue: En hier mag je ook improviseren. Doe je ook aan logo's ontwerpen? Ik wil deze wel maken hoor, en ik wil ook wel één logo ontwerpen. Wil jij dan de eisen van het logo even door PM'en? Hartelijk dank! PS: Ik edit dit bericht en hier komen dan de kits + logo! eey man Club: Pro Vercelli Style: Catalogue Merk: Joma (mag ook als addidas(of een andere) style zijn, maar het joma logo moet er opstaan :P) kan je een setje shirts maken met als thuisshirt: http://www.caresanablog.com/blog/wp-content/uploads/2008/12/pro-vercelli-vs-itala-san-marco.jpg Uitshirt: helemaal rood AUB. Logo: http://2.bp.blogspot.com/_x-cUJCvylIk/RstSRDqM7GI/AAAAAAAAAuo/dB01eCvW5ns/s200/US_Pro_Vercelli_Calcio.gif khoop dat ie niet te klein is... Sponsor: http://www.biellavolley.it/joomla//images/phocagallery/loghi_sponsor/fisso/biverbanca.gif alvast bedankt man!!! En wederom een dubbele request. :cry: Deze heb je ook bij Niejo101 geplaatst. Ik maak geen dubbele requests. Ook niet als je hem bij de andere nu weg gaat halen. Sorry. Hopelijk wil iemand hem nog maken voor je, want ik weet niet of Niejo erop zit te wachten om een dubbele request te maken. Club: FC Bunyodkor Toshkent http://voetblah.files.wordpress.com/2008/10/bunyodkor.jpg Style: Catalogue Merk: Nike Sponsor: UzGazoil http://www.zeromaxgmbh.com/images/logos/25.gif Thuis tenue: Wit met blauwe accenten Uit tenue: Blauw met witte accenten 3e Tenue: improviseren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Tinkerbell Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Schitterend _O_ dank u wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat ID Dinges kan je gewoon vinden in Editor toch? Als dat het is is het ID 2047. Lulletje ben ik ook, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 En wederom een dubbele request. :cry: Deze heb je ook bij Niejo101 geplaatst. Ik maak geen dubbele requests. Ook niet als je hem bij de andere nu weg gaat halen. Sorry. Hopelijk wil iemand hem nog maken voor je, want ik weet niet of Niejo erop zit te wachten om een dubbele request te maken. Was alleen maar bedoeld, zodat ik em na het seizoen kan ''vervangen'' zodat ik niet de tig jaar tegen hetzelfde shirt moet aankijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2010 In verband met een weekje Tsjechië ben ik niet in staat om enige requests te maken. Ik zou zeggen probeer het bij een andere kitmaker (goede kitmakers (zonder anderen tekort te doen) als: RobD, Niejo101, ShadowSaiyan) als je er haast bij hebt. Heb je helemaal geen haast, post dan lekker een request en kijk wat er van komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Leuk man, veel plezier! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Veel plezier yo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Plezier in Tsjechië, Praag is een mooie stad, zeker een aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 veel plezier rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spar Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 ik wilde graag een kitback van Heerenveen: Naam: Jazou Rugnummer: 5 en 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 5 juni 2010 Share Geplaatst 5 juni 2010 Club: Hércules Style: Catalogue Merk: Adidas Sponsor: bwin Deze kleuren graag: En als het kan graag met config erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 5 juni 2010 Share Geplaatst 5 juni 2010 welkom terug izsco:P , hoe was tsjechie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2010 ik wilde graag een kitback van Heerenveen: Naam: Jazou Rugnummer: 5 en 15 [spoiler=voorbeeld] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Laat die logo's enzo maar want ik heb een nieuwe request. Ik zou graag een FULHAM thuisshirt willen gewoon zoals hij normaal is, maar dan van voor en van achteren. Achterop moet de naam Wouters met #8 staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2010 Club: Hércules Style: Catalogue Merk: Adidas Sponsor: bwin Deze kleuren graag: En als het kan graag met config erbij. Wat is het unieke ID? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Bwaaaaa held :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Wat is het unieke ID? Wooow, ze zijn prachtig! _O_ Unieke ID = 1716 Hartstikke bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Pffff wat een kits weer Rune _O_ Ben je naar Tabor geweest :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Welkom terug Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spar Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 [spoiler=voorbeeld] Ey top man ik vind het echt meesterlijk bedankt:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Wat is het unieke ID? _O__O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spar Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 ik zou nog graag een shirtje willen :P een die voor de helft Real Madrid is en voor de helft Brazilie (nationaal elftal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2010 Laat die logo's enzo maar want ik heb een nieuwe request. Ik zou graag een FULHAM thuisshirt willen gewoon zoals hij normaal is, maar dan van voor en van achteren. Achterop moet de naam Wouters met #8 staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 Laat maar anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 Weer mooie kits hoor Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten