J.Beekwilder Geplaatst 4 mei 2010 Share Geplaatst 4 mei 2010 _O__O__O__O__O__O__O_ :| deze zijn ECHT MOOI! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 4 mei 2010 Share Geplaatst 4 mei 2010 ze zijn idd schitterend , zou de sponser niet beter uitkomen als je hem knipt en onder elkaar zet?? , is ie niet zo lang (lijkt mij naar mijn mening, en mischien lijk ik wel een zeur:P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2010 Als ik het de sponsor ga knippen, dan kom ik aan de schoonheid van het logo. Dat is hetzelfde als je ABN boven plaatst en eronder Amro. Dat is mijns inziens ook geen gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PhilipPSV Geplaatst 4 mei 2010 Share Geplaatst 4 mei 2010 _O_:< Wat ben jij een held zeg, Chapeau. Echt super, Hopelijk heeft het niet al te veel moeite gekost. Je hebt het oude logo er echt perfect in verwerkt. Briljant trouwens, het 3de "de Rossi memorial match" shirt Super bedankt P.S. Ik weet dat ik nu een enorme noob ben maar is er een mogelijkheid dat ik deze kits in mijn kitpack kan zetten. Zo ja hoe moet dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 4 mei 2010 Share Geplaatst 4 mei 2010 Als ik het de sponsor ga knippen, dan kom ik aan de schoonheid van het logo. Dat is hetzelfde als je ABN boven plaatst en eronder Amro. Dat is mijns inziens ook geen gezicht. als je t zo uitlegt;) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Heey Izsco, hier weer een requestje van mijn zijde ;). Stijl : Catalogue Club : Ikapa Sporting FC Sponsor : Vodacom Kledingmerk : Puma Thuis : Zwart-groen horizontaal gestreept Uit : Wit met groene uitlijning Third: Grijs met groene uitlijning [spoiler=Logo's] Groter kan ik hem niet vinden, sorry. Sponsor: Tegenpolen :cab: Als er nog iets mist hoor ik het wel ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Excelsior Sponsor : Nederlandse Hartstichting Kledingmerk : Masita Thuis : Zwart met kleine rode accenten. Uit : Wit met een donkergroene baan op de rechter of linkerkant van het shirt en verder nog wat donkergroene accenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2010 Heey Izsco, hier weer een requestje van mijn zijde ;). Stijl : Catalogue Club : Ikapa Sporting FC Sponsor : Vodacom Kledingmerk : Puma Thuis : Zwart-groen horizontaal gestreept Uit : Wit met groene uitlijning Third: Grijs met groene uitlijning [spoiler=Logo's] Groter kan ik hem niet vinden, sorry. Sponsor: Tegenpolen :cab: Als er nog iets mist hoor ik het wel ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 héél vet third shirt rune! mooi gedaan met die optische illusie!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Excelsior Sponsor : Nederlandse Hartstichting Kledingmerk : Masita Thuis : Zwart met kleine rode accenten. Uit : Wit met een donkergroene baan op de rechter of linkerkant van het shirt en verder nog wat donkergroene accenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Doet ie even hoor, schitterend. Bedankt Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antwerplover Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 zo je voor mij deze shirts kunnen maken clubnaam boeckenberg merk: jako (het logo van het merk mag worden vervangen door het logo hieronder) logo het blauw mag weg en het witte mag blauw op de shirt sponsor extra er moet nr 23 op en achter kant wit met nr 23 in het blauw en ook in het blauw daar onder n. van den brande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Prachtig Izsco, Echt Prachtig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keeper1 Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Stijl : standaard stijl van fm08 Club: Juventus http://graphicslib.viator.com/graphicslib/2840/SITours/juventus_logo.jpg Sponsor : alitalia http://airlineworld.files.wordpress.com/2007/09/alitalia_logo.jpg Kledingmerk : Lotto Thuis : klassiek shirt met dunne zwart witte strepen en naast het logo zo'n klein italiaans vlaggetje http://www.uksoccershop.com/images/juventus_retro_shirt.jpg Uit : azuurblauw met goudgele accenten Derde : beetje het principe van dit shirt alleen dan zwart met dunne witte streepjes http://soccerlens.com/shirts/files/2008/07/hsv-07-09-home-kit.jpg ik zit nu al bijna 15 jaar bij de bianconeri en het wordt is tijd voor een nieuw shirt;) ik heb je andere werk bekeken en ben erg onder de indruk. Dus hopelijk wil je mijn shirts ook verwezenlijken. Dit is mijn eerste request en ik hoop dat het lukt en mooi wordt, alvast heel erg bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Roda JC Sponsor : Brand bier Kledingmerk : Vrije keuze. Thuis : Goud/zwart verticaal gestreept. Uit : Blauw/roze horizontaal gestreept. Alvast bedankt weer Rune :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2010 Request volgen... Ik wil jullie het volgende niet onthouden, het viel mij op: Waar hebben we dit shirt eerder gezien? Het principe is hetzelfde :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 Haha Rune, jij bent stiekem gewoon een medewerker bij Adidas die steeds de nieuwe stijl bedenkt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 10 mei 2010 Share Geplaatst 10 mei 2010 Zou het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Hallo Izsco, zou je als vervolg op deze kits nog een 3e kit willen maken? Dus het alternatieve shirt? De hoofdkleur moet rood zijn, bvd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Heey Izsco zou je voor mij de volgende kits willen maken ? Stijl : Catalogue Club : Palermo Sponsor : http://chaoteksoftware.com/web_images/blackberry_logo.jpg Kledingmerk : Adidas Thuis : Roze (De kleur roze van FC Barcelona-uit) Uit : Zwart, roze accenten Third: Wit, roze accenten Alvast bedankt!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2010 zo je voor mij deze shirts kunnen maken clubnaam boeckenberg merk: jako (het logo van het merk mag worden vervangen door het logo hieronder) logo het blauw mag weg en het witte mag blauw op de shirt sponsor extra er moet nr 23 op en achter kant wit met nr 23 in het blauw en ook in het blauw daar onder n. van den brande Alstjeblieft, hier zijn de kits van Boeckenberg. Ik maak voor jou geen kits meer, omdat je ondanks dat ik in een PM aangeef de kits te zullen maken, je alsnog hem bij anderen gaat aanvragen, omdat ik een achterkant niet kan maken. Daarover heb je mij niet gehoord. Voor mij is dit een irritatiepunt en dat vind ik het allemaal niet waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2010 Reactie 1500... Pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik sta echt keer op keer weer versteld van je grafische kunsten Rune:cab: Ziet er stuk voor stuk echt prachtig uit(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja Rune, je gaat hard! Dadelijk staat er nog eens een #2 achter je topic-naam he!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2010 Stijl : Catalogue Club : Roda JC Sponsor : Brand bier Kledingmerk : Vrije keuze. Thuis : Goud/zwart verticaal gestreept. Uit : Blauw/roze horizontaal gestreept. Alvast bedankt weer Rune :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten