Izsco Geplaatst 30 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2008 Zeker, het moet niet echt goud/zilver te zijn maar geel of grijs is ook goed hoor. Club: Kaiserslautern Merk: Nike Sponsor: Carlsberg Tenue 1: Rood-wit Tenue 2: Goud-donkerblauw Tenue 3: Zilver-zwart En als template zou ik graag de kit van Marseille hebben: http://photos.madeinsport.com/H08/OM_REP2_SPONSOR_AH12_1_440.jpg Hopelijk is dit iets duidelijker :thumb: ______________________________________________________ Special thanks to: FC Bergkampie voor het uploaden van de template! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 30 oktober 2008 Share Geplaatst 30 oktober 2008 Club: Man city Merk: Nike Sponsor: Thomas cook Thuis tenue: zelfde kleuren als het orginele shirt alleen een andere template. Klik Uit tenue: Zwart met goud accenten. 3e Tenue: Iets met het logo mooi in het shirt verwerkt. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 oktober 2008 Share Geplaatst 30 oktober 2008 ______________________________________________________ Special thanks to: FC Bergkampie voor het uploaden van de template! Enorm bedankt, ze zijn prachtig (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2008 klik om naar de novelle van Bjorn Bogerd te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Gewoon prachtig, die van Arsenal ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2008 Gewoon prachtig, die van Arsenal ook :D Arsenal?? ;) :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Gewoon prachtig, die van Arsenal ook :D Kaiserlauten;) ik dacht eerst ook dat het Arsenal was:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Zoiets? NICE :D Bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Kaiserlauten;) ik dacht eerst ook dat het Arsenal was:mrgy: Allemaal hetzelfde, kits zijn kits :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Club: AZ Merk: Nike Sponsor: DSB Tenue 1: Rood-wit Tenue 2: Geel Tenue 3: Blauw Zoek maar een orgineel template uit!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 november 2008 Auteur Share Geplaatst 1 november 2008 Club: Man city Merk: Nike Sponsor: Thomas cook Thuis tenue: zelfde kleuren als het orginele shirt alleen een andere template. Klik Uit tenue: Zwart met goud accenten. 3e Tenue: Iets met het logo mooi in het shirt verwerkt. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Mooie shirts weer :D Mooi gedaan met dat stukje tekst in de third :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delite_D Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Arsenal?? ;) :cab: Zo ik dacht ook dat het een Arsenal kit was! Kom er nu pas achter, maar ziet er perfect uit! M'n complimenten. Ook die van Barça. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Prachtige Shirts! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Kan jij zo kit voor mij maaken A.U.B ? Ik zou het echt vet vinden !:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 november 2008 Auteur Share Geplaatst 2 november 2008 Ik ga morgen de nog staande requests maken. Als jullie ze willen gebruiken voor FM 09, zou het aardig zijn als je dat even wilt aangeven. Dan post ik ze 160x160. Anders nog steeds 130x130! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 november 2008 Auteur Share Geplaatst 3 november 2008 Club: AZ Merk: Nike Sponsor: DSB Tenue 1: Rood-wit Tenue 2: Geel Tenue 3: Blauw Zoek maar een orgineel template uit!_O_ Shirts (130x130) [spoiler=shirts 160x160] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 november 2008 Auteur Share Geplaatst 3 november 2008 Kan jij zo kit voor mij maaken A.U.B ? Ik zou het echt vet vinden !:D [spoiler=shirt in 160x160] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 november 2008 Auteur Share Geplaatst 3 november 2008 ~ Izsco Kits ~ ~ Hier is mijn kit topic voor FM 08/09/10! ~ [spoiler= 1027 voorbeeldjes] AC Milan AZ Alkmaar FC Brussels FH (IJsland) Real Union Feyenoord Request: Levski Sofia SC Heerenveen vv Nijland RKC Waalwijk REQUEST: Arsenal Classic St. Pauli VFL Bochum Remember this one? Zo lelijk dat ik m even moest maken :) Ajax Bayer 04 Leverkusen Marseille Template -> Zie template topic NEC Nijmegen Assyriska vv Virtus FC Barcelona Spartaan '20 KAA Gent '08/'09 Napoli Kits Challenge FC Mydtjiland Challenge FC Zwolle 08/09 AGOVV Apeldoorn 08/09 Rayo Vallecano Request Hoffenheim Challenge KV Kortrijk Request FC Groningen Ajax Champions League 94/95 Ajax 1977 Collectie Request Ajax Uit 04/05 Merthyr Tydfil Request Manchester City Request Zulte Waregem 08/09 Cercle Brugge 08/09 Reynir Sandgerði Request RSC Anderlecht 08/09 Tottenham Hotspurs Beira-Mar Partizan Liverpool Request Queens Park Request Ajax Challenge Managers United Request Senegal Challenge FC Emmen Inter Request FC Levadia Allemannia Aachen AZ Alkmaar Request 2 Greuther Fürth Request Vitesse Uit Clube Desportivo Pinhalnovense FC Groningen Request HJK Helsinki Germinal Beerschot Brazilië Request Excelsior M. Request Nederlands Elftal Request Standard Benfica KRC Genk FC Zwolle Cercle Brugge ADO Den Haag FC Groningen FC Dender EH 08/09 en third fantasy Man Utd Third KRC Genk Uit Sint Truiden VV MVV Uit Reynir Sandgerði Thuis, Uit, Third Real Madrid Thuis, Uit, Third Sparta Rotterdam Thuis, Uit, Third Antwerp Thuis, Uit Charleroi Jupiler Pro League Klik op de afbeelding SC Paderborn IJsland Set 1 IJsland Set 2 Arsenal Puma Odense Boldklub Farsley Celtic FC Barcelona Young Boys Bern set 1 Young Boys Bern set 2 Beira-Mar FC Zwolle Thuis, Uit, Third set 1 FC Zwolle Thuis, Uit, Third set 2 Atletico Madrid Thuis, Uit Ajax Thuis Vodafone Santa Clara Thuis, Uit Celtic Glasgow FC Barcelona Thuis, Uit, Third Reynir Sandgerði Thuis, Uit, Third Internazionale Thuis, Uit, Third FC Kaiserslautern Thuis, Uit Third zaterdag 18 oktober 2008 Geschreven door FalQueR Het kitwereldje op MU wordt steeds maar groter. Wat begon met een paar request topics, is nu uitgegroeid tot een echt onderdeel van MU, waarbij kitmakers steeds maar weer de mooiste kits proberen te maken. Na het succes van de Kits Challenge, werden er nog een paar spellen verzonnen. Namelijk de “Kit of the Week†en de “Kit of the Monthâ€. De naam zegt het al: wat is de mooiste kit van de week? En wat is de mooiste kit van de maand? Laten we beginnen met de Kit of the Week, dat kwam namelijk als eerste. Het kan vergeleken worden met het populaire spel “In de Schijnwerpers†in de novellenbundel. Elke user van MU mag eens per week een kit uitkiezen en deze nomineren voor de gewilde titel. Aan het einde van de week, als er een hele rij kits zijn genomineerd, begint de stemronde. Iedereen heeft dan 24 uur de tijd om te zeggen welke kit hij het mooiste vind. Uiteraard zijn er met het nomineren van de kits en met allerlei andere dingen een paar regels waar je je aan moet houden. Die regels kun je hier vinden. Na zes weken kunnen we concluderen dat de populaire kitmaker Izsco de mooiste shirts heeft gemaakt. Van de zes shirtjes die hebben gewonnen zijn er drie van hem: Tijd dus, voor een klein interview met deze grafische kunstenaar: Citaat: Wat vond je op het eerste gezicht van de Kit of the Week? In eerste instantie dacht ik: "Hé, wat leuk, een kit of the week!" Ik vond het best geinig dat je kit nu verkozen kon worden door mede kitmakers. Ook ik heb geregeld een kit genomineerd voor Kit of the Week, gewoon omdat ik vind dat die kits het verdienden om te winnen. Wat vond je ervan dat je de eerste was die de titel heeft gewonnen? Dat ik gelijk de eerste was die gewonnen had was voor mij vrij verrassend. Het was namelijk niet echt een heel moeilijke kit om te maken. Maar ik denk dat de kleurencombinatie en de schuine strepen, die dus in de kleuren van NEC stonden, het in zijn geheel een best mooi shirtje maken. De opdrachtgever van dit shirt, babyboy_keffa, gaf een opdracht mee waar je als kitmaker best wel eens moeite mee kan hebben. Alleen de club, het merk en de sponsor waren bekend, de rest was volledig naar eigen creatie. Misschien vond hij de witte kleur wel niet mooi. Het belanrijkste is, denk ik, dat de klant tevreden is. Komt het na drie keer nog wel als een verrassing aan? Of weet je soms van tevoren al dat je gaat winnen? Elke keer is het weer gaaf om te zien dat je kits goed ontvangen worden. Het is absoluut niet zo dat ik er van uitga dat ik weer ga winnen. Het is ook een keer voorgekomen dat er een kit heeft gewonnen die ik absoluut niet mooi genoeg vond. Er waren toen wel kits gemaakt, maar die vond ik niet kit of the week-achtig. Ook daar zaten wel kits tussen die mooi waren, maar niet mooi genoeg. Ook dat gebeurt. Dat is misschien ook wel het mooie aan zo'n idee. De mooiste kits worden genomineerd en over smaak kun je dus eigenlijk niet twisten. Wat is het geheim van een goede kit? De kleuren moeten goed zijn. Ik denk dat dat heel belangrijk is bij een kit. Ook is het belangrijk dat je bij de club waarvan je de kits maakt een goed beeld krijgt. Hierop moet je denk ik de keuze maken voor je template. Vind je het bijvoorbeeld passen om Bayern Munchen met Nike te laten spelen... Ik bijvoorbeeld niet. Duitse clubs, Duitse merken. Af en toe templates combineren is ook een optie, maar dan moeten de kits wel bij elkaar passen! [....] Bron: http://fm.manutd.nl/content/view/1867/248/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Ik denk niet dat er veel mensen kits willen hebben aangezien je ze tijdens de match niet ziet. Of is er al een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tc1905 Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Ik denk niet dat er veel mensen kits willen hebben aangezien je ze tijdens de match niet ziet. Of is er al een oplossing? In het vorige spel konden ze ook niet gezien worden in de wedstrijd , dus een grote verschil zal er volgens mij niet zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Zeker wel, bij overzicht ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Dankjewel ! Ze zijn echt super ! :D _O_ DANKJE ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 november 2008 Auteur Share Geplaatst 3 november 2008 Dan staat er nu in ieder geval een link in het forum van FM 09! Mochten ze dan hier kijken, worden ze doorgelinkt naar de goede! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Doet me een beetje aan Walnood denken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten