Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Nou, ik wil eerst nog ff lekker op vakantie gaan. Daarna ga ik wel weer knallen. We krijgen een beter team dan vorig jaar en ik zit sowieso al in de A2, we zitten namelijk maar met 2 heren in de selectie;e En dan hebben we wel gewoon 5 junioren teams ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje late reactie, omdat ik op vakantie was :p

Nee omdat ik daar ook was, alleen om te supporten trouwens. Maar toen ik Top hoorde stond me iets van MU me bij..

Zal je vast daar wel gezien hebben.

Als je naar wedstrijden van TOP heb gekeken is de kans groot, mocht 2 van de 3 duels invallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh wat was de eerste training weer lekker. De eerste 5 passes kwamen aan op kniehoogte, de eerste 20 schoten gingen allemaal niet raak en het balgevoel liet even te wensen over. Gelukkig daarna gewoon weer lekker 1 op 2 aan het schieten en het passen en dergelijke ging ook weer goed. Wil eigenlijk op de training altijd 2 op 3 schieten, minimaal. Deze keer waaide het alleen wel ontiegelijk hard, dus ik heb het nog wel redelijk gedaan ook;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, ik nou 2 trainingen en voor morgen is het toernooi afgelast omdat het vet noodweer gaat worden:cab: Ben wel blij, want we speelden goffedomme op gras, tegen KZ A1 en die speelt in de competitie tegen onze A1. Ik ken ze wel allemaal, dus da's wel leuk.

In de zaal? Want ik speel ook tegen KZ A1. :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, op het toernooi. Wij spelen in de zaal tegen KZ A2, is altijd wel leuk om tegen een streekgenoot te spelen. We kennen ook zo'n beetje iedereen van die teams enzo. Maarja, ben wel blij dat ik vandaag niet hoefde te spelen, want het regende soms echt te erg:cab:

Mn zusje zit wel in de A1, zwaar terecht. Onze A2 wordt trouwens echt een goed team, zeker naar het NK voor de 1e klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn poule:

Veld:

Avanti A1

Dalto A2

GKV (G) A1

KCC/Hijbeko A1

Oranje Wit (D) A1

RWA A1

Vriendenschaar A1

Wel raar dat ik vorig seizoen tegen Dalto A1 heb gespeeld. :cab:

Zaal:

Excelsior A1

Valto A1

Groen Geel A1

Blauw Wit A1

Koog Zaandijk A1

OVVO/De Kroon A1

BEP A1

Op het veld eindigen we waarschijnlijk in de top 3, sowieso onder KCC en in de zaal ook in de top 3, ben benieuwd dit seizoen ik heb er in ieder geval zin in. Voorbereiding van de zaal gaan we naar Antwerpen om tegen Boeckenberg te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 11-jarige jongen is in Nederland overleden tijdens een korfbaltraining. De jonge speler liet weten dat hij zich niet goed voelde en raakte even later buiten bewustzijn.

"Korfbalbegeleiders hebben direct reanimatie toegepast maar het heeft niet mogen baten'', laat het verslagen bestuurslid Marijke Jonker van Lenthe weten aan de krant De Stentor.

Ook professionele hulpverleners slaagden er niet meer in om het slachtoffer te reanimeren. Alle trainingsactiviteiten werden direct stil gelegd en voorzitter Klaas Marinus heeft aanwezige sporters, begeleiders en ouders toegesproken die totaal verslagen waren door het drama. Het bestuur beraadt zich nog of de komende trainingen en wedstrijden doorgaan. (vsv)

bron: HLN.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites