GuarniNL Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Pff, wil eigenlijk alweer beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 Nou, ik wil eerst nog ff lekker op vakantie gaan. Daarna ga ik wel weer knallen. We krijgen een beter team dan vorig jaar en ik zit sowieso al in de A2, we zitten namelijk maar met 2 heren in de selectie;e En dan hebben we wel gewoon 5 junioren teams ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Der zit hier toch iemand in de A2 van Top Sassenheim? Jullie waren toch op NK district? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Volgens mij zit(zat?) GuarniNL in TOP B1, ken niemand van dit forum die in TOP A2 zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 27 juli 2010 Share Geplaatst 27 juli 2010 Volgens mij zit(zat?) GuarniNL in TOP B1, ken niemand van dit forum die in TOP A2 zit. Ja ik zat in TOP B1 maar mocht als reserve mee met de A2. Ze moesten indd naar district NK. Hoezo? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Beetje late reactie, omdat ik op vakantie was :p Nee omdat ik daar ook was, alleen om te supporten trouwens. Maar toen ik Top hoorde stond me iets van MU me bij.. Zal je vast daar wel gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 NK District was VEO B1 ook, 2e geworden. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Beetje late reactie, omdat ik op vakantie was :p Nee omdat ik daar ook was, alleen om te supporten trouwens. Maar toen ik Top hoorde stond me iets van MU me bij.. Zal je vast daar wel gezien hebben. Als je naar wedstrijden van TOP heb gekeken is de kans groot, mocht 2 van de 3 duels invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2010 Oeh wat was de eerste training weer lekker. De eerste 5 passes kwamen aan op kniehoogte, de eerste 20 schoten gingen allemaal niet raak en het balgevoel liet even te wensen over. Gelukkig daarna gewoon weer lekker 1 op 2 aan het schieten en het passen en dergelijke ging ook weer goed. Wil eigenlijk op de training altijd 2 op 3 schieten, minimaal. Deze keer waaide het alleen wel ontiegelijk hard, dus ik heb het nog wel redelijk gedaan ook;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik heb al 9 trainingen gehad en 3 wedstrijden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hehe, ik nou 2 trainingen en voor morgen is het toernooi afgelast omdat het vet noodweer gaat worden:cab: Ben wel blij, want we speelden goffedomme op gras, tegen KZ A1 en die speelt in de competitie tegen onze A1. Ik ken ze wel allemaal, dus da's wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Hehe, ik nou 2 trainingen en voor morgen is het toernooi afgelast omdat het vet noodweer gaat worden:cab: Ben wel blij, want we speelden goffedomme op gras, tegen KZ A1 en die speelt in de competitie tegen onze A1. Ik ken ze wel allemaal, dus da's wel leuk. In de zaal? Want ik speel ook tegen KZ A1. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2010 Nee, op het toernooi. Wij spelen in de zaal tegen KZ A2, is altijd wel leuk om tegen een streekgenoot te spelen. We kennen ook zo'n beetje iedereen van die teams enzo. Maarja, ben wel blij dat ik vandaag niet hoefde te spelen, want het regende soms echt te erg:cab: Mn zusje zit wel in de A1, zwaar terecht. Onze A2 wordt trouwens echt een goed team, zeker naar het NK voor de 1e klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Zozo, dat zijn grote praatjes Barbapappa. In de zaal mag ik tegen GG A2 spelen, ben helaas afgevallen voor de A1 dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2010 Eheh.. kom maar op dan zou ik zeggen. We gaan jullie toch wel verslaan. Hoop ik dan;c Zijn jullie gekoppeld aan jullie A1 in de zaal? Ik weet het eigenlijk niet, hoop het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Mijn poule: Veld: Avanti A1 Dalto A2 GKV (G) A1 KCC/Hijbeko A1 Oranje Wit (D) A1 RWA A1 Vriendenschaar A1 Wel raar dat ik vorig seizoen tegen Dalto A1 heb gespeeld. :cab: Zaal: Excelsior A1 Valto A1 Groen Geel A1 Blauw Wit A1 Koog Zaandijk A1 OVVO/De Kroon A1 BEP A1 Op het veld eindigen we waarschijnlijk in de top 3, sowieso onder KCC en in de zaal ook in de top 3, ben benieuwd dit seizoen ik heb er in ieder geval zin in. Voorbereiding van de zaal gaan we naar Antwerpen om tegen Boeckenberg te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 1 september 2010 Auteur Share Geplaatst 1 september 2010 Speel gisteren verdomme mn eerste oefenwedstrijd en ik ga meteen door mn enkel:cab: Dat wordt dus met braces spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Speel gisteren verdomme mn eerste oefenwedstrijd en ik ga meteen door mn enkel:cab: Dat wordt dus met braces spelen. Ik gebruik er ook 2, van McDavid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 2 september 2010 Share Geplaatst 2 september 2010 Eheh.. kom maar op dan zou ik zeggen. We gaan jullie toch wel verslaan. Hoop ik dan;c Zijn jullie gekoppeld aan jullie A1 in de zaal? Ik weet het eigenlijk niet, hoop het wel. Wat bedoel je met gekoppeld aan de A1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 2 september 2010 Auteur Share Geplaatst 2 september 2010 Dat je wedstrijden tegen dezelfde club, alleen dan de A2, en altijd ervoor speelt. Zeg maar wat de reserve korfbal league is voor 2e teams van KZ en Top enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 september 2010 Share Geplaatst 2 september 2010 Dat je wedstrijden tegen dezelfde club, alleen dan de A2, en altijd ervoor speelt. Zeg maar wat de reserve korfbal league is voor 2e teams van KZ en Top enzo. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij de A eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 3 september 2010 Auteur Share Geplaatst 3 september 2010 Bij ons gebeurde dat wel vroegah, toen ik nog in de B zat. Toen moest ik redelijk vaak invallen bij de A2 en we speelden dan vaak voor de A1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 3 september 2010 Share Geplaatst 3 september 2010 Wij hebben wel als we uit spelen dat de a1 ook uit speelt maar niet naar dezelfde club, morgen mag ik spelen bij de a1, lekker naar Nijeveen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Een 11-jarige jongen is in Nederland overleden tijdens een korfbaltraining. De jonge speler liet weten dat hij zich niet goed voelde en raakte even later buiten bewustzijn. "Korfbalbegeleiders hebben direct reanimatie toegepast maar het heeft niet mogen baten'', laat het verslagen bestuurslid Marijke Jonker van Lenthe weten aan de krant De Stentor. Ook professionele hulpverleners slaagden er niet meer in om het slachtoffer te reanimeren. Alle trainingsactiviteiten werden direct stil gelegd en voorzitter Klaas Marinus heeft aanwezige sporters, begeleiders en ouders toegesproken die totaal verslagen waren door het drama. Het bestuur beraadt zich nog of de komende trainingen en wedstrijden doorgaan. (vsv) bron: HLN.be Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Ongeloofelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten