La Pulga Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Heb je rune skimmy voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Zieke username Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Selling lobster 250ea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Trimming full rune 100k each pm for details Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Ben eens ingelogd eerder vandaag. Heb een account met bijna alle skills 80+. Dan is het spelletje eigenlijk niet leuk meer op wat bosses doen na. Heb daarom ook eens op mijn Iron Man ingelogd, waar een aantal jaar geleden pas een paar uurtjes zijn ingestoken. Weet niet helemaal of het mij ding is. De early en mid game is eigenlijk het leukst, maar niet als je alles zelf moet regelen en daar veel tijd in moet steken zoals bijvoorbeeld veren verzamelen om te kunnen vissen. Die wil je gewoon in bulk kunnen kopen en dan lekker aan de gang. Nog even over nadenken dus of ik hiermee verder wil, nog eens verderbga met de main, een nieuw regulier account aan maak of helemaal niet ga spelen. Denk vooralsnog het laatste. Misschien van de zomer nog eens kijken als ik wat meer tijd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli @Beppu duurt lang Het echt tempo is er hier ook vanaf (en dat speelt veel fijner imo), maar stukje bij beetje wel richting die questcape; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Ik heb ook al 24 uur niets meer van Bep vernomen, moeten we hulplijnen inschakelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Op 21-7-2024 om 02:01 zei joostmakaay: @Beppu duurt lang Het echt tempo is er hier ook vanaf (en dat speelt veel fijner imo), maar stukje bij beetje wel richting die questcape; Heb vorige maand een weekje halfbakken gespeeld en toen had ik het wel weer gezien. Het is op alles 80+ gewoon niet meer zo leuk als het oplevelen van je account. Heb daar alleen zeker geen zin meer in en tijd meer voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten