Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Runescape

Apprabab

Aanbevolen berichten

Ben eens ingelogd eerder vandaag. Heb een account met bijna alle skills 80+. Dan is het spelletje eigenlijk niet leuk meer op wat bosses doen na. Heb daarom ook eens op mijn Iron Man ingelogd, waar een aantal jaar geleden pas een paar uurtjes zijn ingestoken. Weet niet helemaal of het mij ding is. De early en mid game is eigenlijk het leukst, maar niet als je alles zelf moet regelen en daar veel tijd in moet steken zoals bijvoorbeeld veren verzamelen om te kunnen vissen. Die wil je gewoon in bulk kunnen kopen en dan lekker aan de gang.

Nog even over nadenken dus of ik hiermee verder wil, nog eens verderbga met de main, een nieuw regulier account aan maak of helemaal niet ga spelen;c. Denk vooralsnog het laatste. Misschien van de zomer nog eens kijken als ik wat meer tijd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2024 om 02:01 zei joostmakaay:

@Beppu duurt lang

Het echt tempo is er hier ook vanaf (en dat speelt veel fijner imo), maar stukje bij beetje wel richting die questcape;

image.png.97b37ce70362752d72b83c0a766d271d.pngimage.png.28c1d54e627e5181a24db4294d5ea24e.png

Heb vorige maand een weekje halfbakken gespeeld en toen had ik het wel weer gezien. Het is op alles 80+ gewoon niet meer zo leuk als het oplevelen van je account. Heb daar alleen zeker geen zin meer in en tijd meer voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites