Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap er nog steeds niets van. Kan je een tipje van de sluier geven?

Ik zal de tips in een spoiler gooien, let dus op als je hem opent! Ik zal naarmate je dichter bij het einde komt de tekst in het wit typen, zodat je zelf nog wel het een en ander kunt uitvogelen.

[spoiler=Tips]Je begint dus met de makkelijkst te vinden voorwerpen:

-papiertje in de prullenbak: deze geeft aan in welke volgorde je de nummers moet invoeren die je bij de bijbehorende symbolen hebt gevonden; en dat de code deels verandert als je hem verkeert invoert (error krijgt dus).

- het tasje in de doos boven je bed (later pas van toepassing)

- een blaadje uit een boek is verborgen bij de lamp (goed kijken als je met je zichtsveld richting de tv staat.

- een leeg blaadje (gewoon onder je bed blijven klikken links).

- sleutel 1 als je aan je schilderij gaat porren (deze geeft toegang aan de onderste lade).

- sleutel 2 ligt heel moeilijk zichtbaar op de boekenplank bij het blauwe schuinstaande boekje, geeft recht op de lade waar je het shirt vindt.

Volgens het eerst gevonden papiertje uit de prullenbak is de cijfercode verbonden aan de symbolen, te beginnen met het rondje.

Rondje = shirt

Driehoek met punt naar beneden kun je vinden door de klok te verzetten (rechtsonder blijven klikken op de klok, lees de losse pagina uit het boek om te weten welke tijd je moet invoeren, doe vervolgens het licht uit het en check het tapijt)

Vierkantje is kort te zien als je de tv aanzet (linksboven in het tv-scherm).

Kruisje staat op het schilderij, al dan niet moeilijk zichtbaar

Driehoek was een of andere formule voor (die lees je in onderste lade). Weet niet meer precies hoe het zat, ging om aantal deurknoppen en sleutelgaten in elk geval, daarbij weet ik dat het ging om het getal 5 (of anders 9) als antwoord.

Ik geef nogmaals aan dat de code verandert als je een error invoert, al bleef de beide driehoeken en kruisje bij mij altijd hetzelfde dacht ik.

Succes! Ik zal het een beetje in de gaten proberen te houden en kijken of ik kan helpen wanneer nodig, al heb ik komende dagen niet veel tijd i.v.m. trainingskamp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites