stevehh Geplaatst 26 april 2008 Share Geplaatst 26 april 2008 Per uur Randy, je sucked man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 april 2008 Share Geplaatst 26 april 2008 Per uur Randy, je sucked man. Goddomme, maarja kvond het ook nogal aan de lage kant.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 26 april 2008 Share Geplaatst 26 april 2008 Kom even opmsn dan gan we fifa oik heb nu nog meer bier op wordt het 20-0;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 28 april 2008 Share Geplaatst 28 april 2008 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 28 april 2008 Share Geplaatst 28 april 2008 :D haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 whqhahahahahaha,, wat voor speL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Lees een pagina terug dan zie je 3x dezelfde vraag met 3x een antwoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 mei 2008 Share Geplaatst 16 mei 2008 http://www.tmfgames.nl Ja, wtf inderdaad maar zoek dan eens naar Action League - Voetbal. Ies gratiesch en ziet er aardig uit voor een gratis spel, zegmaar als Power Football alleen hoef je hier niet eens een account te hebben. Nadeel is wel dat je dan alleen tegen de computer kan. Hoe je tegen anderen moet weet ik niet want ik heb geen account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html Heldenspel, alleen best kut dat ik Madagascar en West Europa niet infected krijg want alles is toe daar. Owja, Groenland is dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Zuiden van Africa, Cuba en Indonesie krijg ik niet infected, ja tuurlijk de zwakste landen zo'n beetje. ;e Trouwens niemand gaat dood, terwijl ik die hartaanvallen gedoe gekocht heb. :cab: Terwijl bijna Ã*edereen infected is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Net opnieuw begonnen, nu krijg ik Argentinie niet infected ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Met dank aan Matthew he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik ben het ook aan het proberen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Je moet wel Virus doen, en gelijk Diaree, Niezen en Hoesten erop gooien. Dan gelijk alle 4 de verspreidingsmogelijkheden erop gooien en sparen voor Kidney Failure. Zodra je dat hebt vallen ze bij bosjes. Dan sparen voor Heart Failure en het is helemal feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik speelde, samen met een paar maten altijd Bomberman online bij jippii. Ik was bijna alijtd 1e:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Je moet wel Virus doen, en gelijk Diaree, Niezen en Hoesten erop gooien. Dan gelijk alle 4 de verspreidingsmogelijkheden erop gooien en sparen voor Kidney Failure. Zodra je dat hebt vallen ze bij bosjes. Dan sparen voor Heart Failure en het is helemal feest. Dat was het probleem bij mij, ik deed die verspreidingsmogelijkheden niet maar ik deed gelijk die "upgrades" voor meer symptomen. Heb je de hele wereld al besmet gehad of nog niet? Weet niet of je eerst de verspreidingsdingen moet doen, of die Heat/Cold/Moist dingen. Naja morgen nog een keer proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Als die vaccine komt, dan kun je toch niemand meer infecteren? Btw voordat ik die hartziekte kan is de vaccine eral en aan dat kidney gedoe gaat bijna niemand dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Dat was het probleem bij mij, ik deed die verspreidingsmogelijkheden niet maar ik deed gelijk die "upgrades" voor meer symptomen. Heb je de hele wereld al besmet gehad of nog niet? Weet niet of je eerst de verspreidingsdingen moet doen, of die Heat/Cold/Moist dingen. Naja morgen nog een keer proberen. Ik denk ook wel dat die Heat dingen nodig zijn om de hele werld te krijgen want er bleef telkens 1 land over dat ik niet besmet kreeg. Heeft iemand eigenlijk de tutorial al wel eens gedaan ?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Die tutorial zijn filmpjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 28 juli 2008 Share Geplaatst 28 juli 2008 Als die vaccine komt, dan kun je toch niemand meer infecteren? Btw voordat ik die hartziekte kan is de vaccine eral en aan dat kidney gedoe gaat bijna niemand dood. Soms, zoals bij mij net, muteert je ziekte en word het imuum voor vaccins, maar daarmee raakt de rest nog niet besmet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 juli 2008 Share Geplaatst 29 juli 2008 Ben nu ook weer bezig. Begon in Nieuw Zeeland en het is al snel verspreid naar Canada, VS, heel Europa, Brazilie, Cuba, Japan, Indonesie, Australie en heel Afrika. Heb nog geen dodelijke symptomen gekocht, ik denk dat je dat pas moet doen als je elk deel hebt besmet. Anders gaan ze de vliegvelden (nodig voor oa Madagascar) en al die andere dingen sluiten. Als ze ziekenhuizen sluiten is het juist wel goed, want dan duurt het langer voor ze die vaccin af hebben. edit; + Peru en Argentinie. In Japan hebben ze het openbaar vervoer gesloten, hopen dat de rest dat niet doet. edit; :moop: MAdagascar en Groenland hebben die havens gesloten, die kan ik dus niet meer besmetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 29 juli 2008 Share Geplaatst 29 juli 2008 Hehe, tof spel. Alle landen gelijk besmet gekregen voor ze hun havens dichtgooiden. Alleen was er nog een schip over en dat bleef dus doelloos varen... :cab: doet me denken aan die film :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 juli 2008 Share Geplaatst 29 juli 2008 Hoe kreeg je dat voor elkaar dan om alle landen te besmetten? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 14 augustus 2008 Share Geplaatst 14 augustus 2008 http://www.speeleiland.nl/spel/zwaarden_en_sandalen_oermens_gevecht.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 14 augustus 2008 Share Geplaatst 14 augustus 2008 Vet spel, heb me er net even mee kunnen vermaken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten