Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

http://www.tmfgames.nl

Ja, wtf inderdaad maar zoek dan eens naar Action League - Voetbal. Ies gratiesch en ziet er aardig uit voor een gratis spel, zegmaar als Power Football alleen hoef je hier niet eens een account te hebben. Nadeel is wel dat je dan alleen tegen de computer kan. Hoe je tegen anderen moet weet ik niet want ik heb geen account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet wel Virus doen, en gelijk Diaree, Niezen en Hoesten erop gooien. Dan gelijk alle 4 de verspreidingsmogelijkheden erop gooien en sparen voor Kidney Failure. Zodra je dat hebt vallen ze bij bosjes. Dan sparen voor Heart Failure en het is helemal feest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet wel Virus doen, en gelijk Diaree, Niezen en Hoesten erop gooien. Dan gelijk alle 4 de verspreidingsmogelijkheden erop gooien en sparen voor Kidney Failure. Zodra je dat hebt vallen ze bij bosjes. Dan sparen voor Heart Failure en het is helemal feest.

Dat was het probleem bij mij, ik deed die verspreidingsmogelijkheden niet maar ik deed gelijk die "upgrades" voor meer symptomen. Heb je de hele wereld al besmet gehad of nog niet? Weet niet of je eerst de verspreidingsdingen moet doen, of die Heat/Cold/Moist dingen. Naja morgen nog een keer proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was het probleem bij mij, ik deed die verspreidingsmogelijkheden niet maar ik deed gelijk die "upgrades" voor meer symptomen. Heb je de hele wereld al besmet gehad of nog niet? Weet niet of je eerst de verspreidingsdingen moet doen, of die Heat/Cold/Moist dingen. Naja morgen nog een keer proberen.

Ik denk ook wel dat die Heat dingen nodig zijn om de hele werld te krijgen want er bleef telkens 1 land over dat ik niet besmet kreeg.

Heeft iemand eigenlijk de tutorial al wel eens gedaan ?:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die vaccine komt, dan kun je toch niemand meer infecteren? Btw voordat ik die hartziekte kan is de vaccine eral en aan dat kidney gedoe gaat bijna niemand dood.

Soms, zoals bij mij net, muteert je ziekte en word het imuum voor vaccins, maar daarmee raakt de rest nog niet besmet ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu ook weer bezig. Begon in Nieuw Zeeland en het is al snel verspreid naar Canada, VS, heel Europa, Brazilie, Cuba, Japan, Indonesie, Australie en heel Afrika. Heb nog geen dodelijke symptomen gekocht, ik denk dat je dat pas moet doen als je elk deel hebt besmet. Anders gaan ze de vliegvelden (nodig voor oa Madagascar) en al die andere dingen sluiten. Als ze ziekenhuizen sluiten is het juist wel goed, want dan duurt het langer voor ze die vaccin af hebben.

edit; + Peru en Argentinie. In Japan hebben ze het openbaar vervoer gesloten, hopen dat de rest dat niet doet.

edit; :moop: MAdagascar en Groenland hebben die havens gesloten, die kan ik dus niet meer besmetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites