Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt he, opnieuw begonnen dus. Voor de laatste 2 seizoenen zeg maar heb ik misschien 1x een penal gemist van de aardig wat die ik erin knalde, altijd rechterbovenhoek, zat ook altijd. Nu zit ik bij Aston Villa, heb wel 10 penalties gekregen en serieus geen 1 gescoord. Net zo vaag joh. Bovendien scoor ik sowieso heel weinig ;x wel kut maarja.

Edit: en natuurlijk scoor ik dan de eerste de beste penal die ik dan weer mag nemen. :cab: Btw ik scoor ook nooit meer volleys terwijl die normaal altijd doodsimpel zijn.

En die finale vd wereldbeker tegen Duitsland verloopt altijd hetzelfde ;e laatste minuut weer gescoord, dit keer uit een volley.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oefenen, dan krijg je vanzelf door wanneer je moet schieten. Vooral met dat koppen moet je goed oefenen :cab:

Koppen is net het makkelijkste

1. Koppen

2. Draaien & schieten

3. Penals

4. Zo met die pijl

5. Passen

6. Volleys

In die volgorde kan ik het het beste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koppen? :cab: Dat lukt mij echt niet.

Draaien en schieten, daarbij schiet ik altijd automatisch rechtsboven in de hoek waardoor de keeper hem altijd heeft. Snap dat niet helemaal.

Volleyen en pingels is echt simpel, ik speel trouwens ook versie 1 nu omdat ik die nieuwe dingen in versie 2 niet kan. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat spel met die conrner en shoot enzo.

Ben al 8 seizoen bezig en als de topclubs me komen scouten heb ik altijd een 9 a 10, maar op het einde van het seizoen willen ze me dan niet omdat ik geen offers krijg ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, de 2e klik bepaalt waar je hem schiet. Des te langer je hem inhoudt, des te verder je in de rechterhoek schiet. Dus goed kijken waar de keeper staat en aan de hand daarvan schieten :).

1 klik kan ook hoor.

Koppen is idd vet makkelijk, maar penal blijft het makkelijkst (behalve als je bij Aston Villa speelt :@) Ook dat uit de draai schieten is makkelijk, tenzij de keeper helemaal in het midden staat, dan heeft hij hem vrijwel altijd of je moet echt links in de kruising poeieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites