Teklehaymanot Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Niet zo moeilijk. Gewoon schieten, en dan nog een keer schieten zodat je de keeper faked ofzo. En keepen spreekt voor zich mag ik hopen. Waarom raak ik nu opeens alleen maar de lat ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Dat vind ik dus raar. Ik schiet echt altijd buiten het kader... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Je moet wel snel klikken btw, anders schiet je heel hoog. Finale keepen, dat is pas kut, eigenlijk puur op de gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Klopt, ik ook. Heb alle klik techniek geprobeerd ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 ik vond dit altijd wel een grappig spelletje om te doen:) http://www.spele.nl/game/voetbal/dropkick.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Ik kan er echt niks van, en als ik de bal een keer raak schiet ie over of gaat ie mis:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Dat spel heb ik één keer uitgespeeld, screen staat ook nog wel ergens in dit topic. Wel frustrerend als het niet lukt ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Ik vind dit altijd wel een geinig spelletje: http://www.spele.nl/game/voetbal/vrijetrappen2.html Kom alleen nooit verder dan level 6 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Ik vind dit altijd wel een geinig spelletje: http://www.spele.nl/game/voetbal/vrijetrappen2.html Kom alleen nooit verder dan level 6 ;e Die heb ik ook vaak genoeg uitgespeeld zonder ook maar een bal te missen. :cab: Ligt eraan hoe de wind af en toe staat, en sowieso is die fakking makkelijk op lvl 5 en 6 na. Btw soms als die wind echt pauper hard is en hij staat schuin, kan je echt o zo heerlijke goals maken, alleen ook kats onrealistisch. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Die heb ik zoooo vaak gespeeld, echt te makkelijk idd:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Heeft hier al eerder gestaan, hier versie 2 : http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2/playgame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Heeft hier al eerder gestaan, hier versie 2 : http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2/playgame Das toch een heeeeeeeeeeeeel ander spel dan die wij net deden. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Zeg ik dat het over het vorige spel ging ?:cab: Stond er een heeele tijd geleden, sommige zullen hem wel kennen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Ja die postte ik toen op pagina 3/4/5 ofzo :m: ff kijken wat dit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Een betere versie, met corners en passes enzo ;c. Alleen die Corners zijn moeilijk gek :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Valt best mee, die doe ik op school altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Zeg ik dat het over het vorige spel ging ?:cab: Stond er een heeele tijd geleden, sommige zullen hem wel kennen :) Nee maar zo leek het wel ff. ;c Corners zijn idd moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Corners zijn echt heel simpel, gewoon rustig blijven.. Volley's zijn pas kut:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Echt een vet spel:mrgy: Ik zit nu al 2 seizoenen bij Port Vale:moop: Eindelijk, naar Exeter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Wtf hoe doe je corners goed koppen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Lekker realistisch ook, van Preston naar Man Utd. ;e Kon ook naar Chelsea waar ik 3000 meer kon verdienen, maar ik haat Chelsea dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Die corners slaan nergens op, die bal komt hoger dan jij kunt springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Ja indd, ik heb 1x gekopt maar meer ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Die passes over de grond en dan knallen, die zijn pas kut. Die kopballen zijn wel makkelijk mits de bal niet 170 kmu op 4 meter hoogte gaan. Wtffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 11 april 2009 Share Geplaatst 11 april 2009 Wat word je verondersteld te doen als die bal vanachter je komt over die pijl? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten