Kah Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 Vooral die laatste is erg lekker ja (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 F1Xus3Mu0Ac Zo'n fijn nummer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Heeft iemand een versie gevonden van het nummer Hardwell-Spaceman zonder die geluidjes op de achtergrond? Heb op Youtube gekeken maar daar vind ik ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 a8w-uAlxQOc qKNDzEUNBEM Binnenkort Dirty House Mixtape 6 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Staan wat nummers van bekenden van mij op die mixtape, zijn community kan me meer bekoren als de muziek die hij zelf maakt. Zaterdag Congorock! [YOUTUBE]m79sc7_CGWE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Dubbelpost maar Extrema was heerlijk! Weer had veel beter gekunt maar heb genoten, SJ en RM draaiden weer heel sterk + blij dat ik niet naar David Guetta geweest ben, was weer niks hoorde ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Laatste tijd komen er echt amper lekkere nummertjes uit voor deze genre. Wie mij ongelijk wilt geven mag zich melden met harde nummertjes die pas zijn uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Juist niet. Paar weken geleden heb ik een dikke playlist samengesteld met 300 nummers ofzo die van deze tijd goed zijn. Zitten ook wat oudere bij maar toch.. [YOUTUBE]BnigNbYVQJE[/YOUTUBE] Drop op 1:18 wauw [YOUTUBE]VRcrZ8CC2Vo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8vljGu__oDU[/YOUTUBE] En van deze kun je nog steeds genieten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik doelde meer op nummers die een week of 2/3 geleden uit zijn gebracht. Die nummers van jou zijn al 'ouder'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Army of Bastards mixtape. Nieuwe style mixtape van Vato Gonzalez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romero Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Alex Gaudino - Chinatown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 Nieuwe plaat Afrojack is gewoon hard, Sparks van Nicky en Top of the World. Kan er vast nog meer verzinnen. [MENTION=4685]Mouko[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 (bewerkt) Nieuwe plaat van Afrojack vind ik niet zo, ben niet zo'n fan van zijn muziek. Sparks is zeker een hard nummer. [Youtube]aa-2yNh7fi0[/Youtube] 28 juli 2012 bewerkt door Mouko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 (bewerkt) Edit: Die hierboven is wel een knaller ja [YOUTUBE]_JRqGdNbEOU[/YOUTUBE] Classic. 1:32 _O_ hoorde 'm gisteren op Tomorrowland via YouTube. 28 juli 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 Sanel wat doe je in dit topic man :S Je moet die Yugo muziek pompen geen met de computer gemaakte tracks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 28 juli 2012 Share Geplaatst 28 juli 2012 [YOUTUBE]q66v9kv1F24[/YOUTUBE] Nog even keihard aan omdat hij zo lekker blijft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 [YOUTUBE]5Kb_hhQLjvo[/YOUTUBE] Hij is uit _O_ _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 [YOUTUBE]5Kb_hhQLjvo[/YOUTUBE] Hij is uit _O_ _O_ _O_ _O_ Kende m niet, maar lekker nummertje hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld. Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 [YOUTUBE]4Vk5DpS8hmY[/YOUTUBE] Heerlijk nummer dit zeg. Misschien ook bekend onder 'Welcome to Ibiza' van Tiësto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 (bewerkt) Iemand fan van moombahton? Beetje het broertje van dirty house imo, zitten wel lekkere nummers bij. Vato is er veel mee bezig de laatste tijd. [YOUTUBE]-kfYhDSruWc[/YOUTUBE] 1:10 toffe dingen 1 augustus 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik! [spoiler=Moombahton/core:] FAjyD1wktEI QBFhi9PE96o gdW8KCuqgSY uzgKzT5PRdM naV2_U3b6vc nT-Bc5zRDYM ndapK-ngvH0 kqyDnzvtDgw :< Moombahcore is trouwens meer iets voor het dubstep topic, mja care. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zulke muziek is heerlijk als je in de club bent met dikke stereos erbij, maar thuis op mijn computerboxjes zou ik het niet snel draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Op een simpel logitech subwoofertje is het ook al een stukbeter dan door 2 tweeters of wat laptopspeakers. Prima te doen imo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Blackout van Rizardo is zekerrrrr hard http://www.youtube.com/watch?v=yeFC4pTySPo&list=FL4q4o_3sD0mw3gxl6HCtpzQ&index=3&feature=plpp_video Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 www4.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=54156331 < link ff plakken in balk Volgens mij heb ik een toekomstig hitje gevonden. Just sayin'. Hij staat hier in ieder geval op repeat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten