Captain Geplaatst 11 november 2013 Share Geplaatst 11 november 2013 Oh hai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Ook hallow (al speel ik nu niet meer) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Stormrage is gewoon perfect:) Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu. Ook al is het bijna 5 jaar geleden, nog steeds spijt dat ik dat gedaan heb :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Ja, logisch, een dwarf priest aanmaken, en dan ook gewoon tot level 6 levellen, hoe kon je dat doen man :cab: Nee ff serieus [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; , wat bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Ja, logisch, een dwarf priest aanmaken, en dan ook gewoon tot level 6 levellen, hoe kon je dat doen man :cab: Nee ff serieus [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; , wat bedoel je? Dat ik met me Hunter stopte en een DK maakte. Domste beslissing ooit. [MENTION=470]WiWa[/MENTION]; waarschuwde me nog voor, maarja. Uiteindelijk nog zo'n ~3x of zo server gewisseld, en 1x toen max level gehaald met Paladin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Dat ik met me Hunter stopte en een DK maakte. Domste beslissing ooit. [MENTION=470]WiWa[/MENTION]; waarschuwde me nog voor, maarja. Uiteindelijk nog zo'n ~3x of zo server gewisseld, en 1x toen max level gehaald met Paladin. Wanneer dat? :o M'n eerste lvl 90 was trouwens een Death Knight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Doorspelen!! Als je nu doorspeelt kun je naar Outlands, dan nog even doorbijten en ben je in notime lvl 80. Je was net als mij ik gaf ook te snel op als de verveling toe sloeg. :m: Zoals vandaag bijna. Ja, 50-58 is zowat het ergste levelgebied in heel het spel. Geraak je daar door, dan is 80 zeer dichtbij. Oh het was meer Rinus die zei 'doorspelen', maar alsnog. Was DK alweer heel snel zat, Hunter was gewoon coolste class. Kennen jullie WildStar? Misschien maar ff een topic openen. Komt qua populariteit nog niet in de buurt van de grote MMO's nu, maar zeer belovend. Origineel idee van oude Blizzard mensen trouwens. Release Q1-2 '14. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Oh het was meer Rinus die zei 'doorspelen', maar alsnog. Was DK alweer heel snel zat, Hunter was gewoon coolste class. Kennen jullie WildStar? Misschien maar ff een topic openen. Komt qua populariteit nog niet in de buurt van de grote MMO's nu, maar zeer belovend. Origineel idee van oude Blizzard mensen trouwens. Release Q1-2 '14. Die comment was dan ook pre-Cata en pre-MoP. Sinds MoP is het levelen belachelijk snel, zeker op die levels. Van WildStar heb ik nog nooit gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 [MENTION=1473]Captain[/MENTION]; GeFa-la-la-la-Ogri'laciteerd met je achievement! En je cape is slecht man. Hoe lang nog voor je legendary cloak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Ja heb bijna die winter title, how do u know? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Haha zag het op de WoW armory staan dat je hem een uur geleden had gehaald :P Speel je nog veel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Ja man best veel, of veel, nouja ik speel gewoon zo nu dan. Eigenlijk als ik vrij ben van werk, savonds als ik thuis kom van werk speel ik eigx nooit. En jij [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Ik speel het al een paar maanden niet meer. Als ik eenmaal max lvl ben, verveel ik me vaak snel... Al kriebelt het zo af en toe wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Sinds kort aan wow begonnen heb nu een elf hunter bm lvl 52. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Voor de mensen die nog willen spelen / terug komen: Je kan de volledige WoW nu voor 15 euro kopen, en dan heb je ook nog eens een maand speeltijd (à 13 euro) gratis. Dus eigenlijk koop je WoW maar voor euro. Wel een goede om zo recruit-a-frienden en zo :D [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Ja heb het zo voor me broertje gekocht + raf :mrgy: Heb net Winterspring Frostsaber mount trouwens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Voor de mensen die nog willen spelen / terug komen: Je kan de volledige WoW nu voor 15 euro kopen, en dan heb je ook nog eens een maand speeltijd (à 13 euro) gratis. Dus eigenlijk koop je WoW maar voor euro. Wel een goede om zo recruit-a-frienden en zo :D [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] ;) Is zonder panda's toch ;)? Haha als ik geen school had nu had ik het meteen gedaan man, maar ondanks vakantie geen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Is zonder panda's toch ;)? Haha als ik geen school had nu had ik het meteen gedaan man, maar ondanks vakantie geen tijd. Nope, inclusief panda's ;) 5 euro voor de eerste delen (inclusief een maand speeltijd) 10 euro voor panda's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Waaaaaat. Weet nog wel toen Cataclysm tijdje uitwas en mijn eerste account "gehackt" was, heb toen nieuwe account gemaakt en incl Catalysm voor 60+ moeten kopen. Maarja nu moeten we wel, ze verliezen duizenden subs per dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Zieke manier van lvlen gehoord van een maat van me. Je kan op de timeless Isle komen als 85er (met behulp van een DK met dat waterlopen). Dan kan je wat mobs killen daar met 80k hp. Krijg je 16k per mob van:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alpha Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Ben weer begonnen, wel helemaal leeg op Frostmane, 34 hunter nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 World of Warcraft Ik ben ook bezig nog. Twee lvl 90, undead hunter en een Orc DK. Ook nu een 63 human hunter. Gaat wel lekker zo. Weet nog niet wat ik met m'n gratis lvl 90 ga doen. Denk een Shaman, maar welke race weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Iemand de nieuwe beelden van Warlords of Draenor al gezien? Momenteel echt bijna alleen maar super nieuws voor WoD. Gaat echt een waanzinnige expansion worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Waanzinnig nieuws? €60 voor een legit level 90 char, geweldig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Waanzinnig nieuws? €60 voor een legit level 90 char, geweldig hoor. Ik zou zeggen lees wat meer. Overigens helemaal eens met de prijzen. Het is gewoon een manier van het skippen van de content. Dat mag niet iets normaals worden. Daarom vind ik de prijs wel gerechtvaardigd. Andere mensen niet, maar die zijn gewoon lui en hebberig. Blizzard geeft je al een nieuwe 90. Bovendien: - Gaat PvP veranderen (minder CC, gelukkig maar want het slaat nergens meer op met sommige classes) - Komt er een proving grounds verplichting voor Heroic dungeons en LFR (geen complete noobs meer te vinden daar). - Gaat er iets veranderen aan de currency - Gaat lopend casten weg (want bij bv Shamans is dat echt OP) Best wel veel dingen waar ik wel blij mee ben. Maar goed, ik speel WoW dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten