Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Stormrage is gewoon perfect:)

Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu.

Ook al is het bijna 5 jaar geleden, nog steeds spijt dat ik dat gedaan heb :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, logisch, een dwarf priest aanmaken, en dan ook gewoon tot level 6 levellen, hoe kon je dat doen man :cab:

Nee ff serieus [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; , wat bedoel je?

Dat ik met me Hunter stopte en een DK maakte. Domste beslissing ooit. [MENTION=470]WiWa[/MENTION]; waarschuwde me nog voor, maarja. Uiteindelijk nog zo'n ~3x of zo server gewisseld, en 1x toen max level gehaald met Paladin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik met me Hunter stopte en een DK maakte. Domste beslissing ooit. [MENTION=470]WiWa[/MENTION]; waarschuwde me nog voor, maarja. Uiteindelijk nog zo'n ~3x of zo server gewisseld, en 1x toen max level gehaald met Paladin.

Wanneer dat? :o M'n eerste lvl 90 was trouwens een Death Knight.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doorspelen!! Als je nu doorspeelt kun je naar Outlands, dan nog even doorbijten en ben je in notime lvl 80. Je was net als mij ik gaf ook te snel op als de verveling toe sloeg. :m: Zoals vandaag bijna.

Ja, 50-58 is zowat het ergste levelgebied in heel het spel. Geraak je daar door, dan is 80 zeer dichtbij.

Oh het was meer Rinus die zei 'doorspelen', maar alsnog. Was DK alweer heel snel zat, Hunter was gewoon coolste class.

Kennen jullie WildStar? Misschien maar ff een topic openen. Komt qua populariteit nog niet in de buurt van de grote MMO's nu, maar zeer belovend. Origineel idee van oude Blizzard mensen trouwens. Release Q1-2 '14.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh het was meer Rinus die zei 'doorspelen', maar alsnog. Was DK alweer heel snel zat, Hunter was gewoon coolste class.

Kennen jullie WildStar? Misschien maar ff een topic openen. Komt qua populariteit nog niet in de buurt van de grote MMO's nu, maar zeer belovend. Origineel idee van oude Blizzard mensen trouwens. Release Q1-2 '14.

Die comment was dan ook pre-Cata en pre-MoP. Sinds MoP is het levelen belachelijk snel, zeker op die levels.

Van WildStar heb ik nog nooit gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog willen spelen / terug komen: Je kan de volledige WoW nu voor 15 euro kopen, en dan heb je ook nog eens een maand speeltijd (à 13 euro) gratis. Dus eigenlijk koop je WoW maar voor euro. Wel een goede om zo recruit-a-frienden en zo :D [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] ;)

Is zonder panda's toch ;)? Haha als ik geen school had nu had ik het meteen gedaan man, maar ondanks vakantie geen tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waanzinnig nieuws? €60 voor een legit level 90 char, geweldig hoor.

Ik zou zeggen lees wat meer.

Overigens helemaal eens met de prijzen. Het is gewoon een manier van het skippen van de content. Dat mag niet iets normaals worden. Daarom vind ik de prijs wel gerechtvaardigd. Andere mensen niet, maar die zijn gewoon lui en hebberig. Blizzard geeft je al een nieuwe 90.

Bovendien:

- Gaat PvP veranderen (minder CC, gelukkig maar want het slaat nergens meer op met sommige classes)

- Komt er een proving grounds verplichting voor Heroic dungeons en LFR (geen complete noobs meer te vinden daar).

- Gaat er iets veranderen aan de currency

- Gaat lopend casten weg (want bij bv Shamans is dat echt OP)

Best wel veel dingen waar ik wel blij mee ben. Maar goed, ik speel WoW dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites