Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wtffff³³³, hij herkent me account name niet eens bij change e-mail ding.. .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Probeer je wel wow-europe ipv amerikaanse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Fail. Bedankt voor de tip, hij doet het nu wel (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hahahaha, lekker! Kan je trouwens wel met een draenai naar het begin gebied van trolls / orcs lopen en daar dan alle quests doen? Of kan dat niet eens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock ff verbeterd, wiwa heeft een andere naam :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hahahaha, lekker! Kan je trouwens wel met een draenai naar het begin gebied van trolls / orcs lopen en daar dan alle quests doen? Of kan dat niet eens? Nee, want Draenei is alliance en trolls/orcs zijn horde :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 En blood elf dan? Die bedoelde ik ook eigelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko ben jij de healer.. Bowman wil ik bij me main zijn dus ik neem denk ik Mage! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Mijn Taure Druid heet yokoj of Jokoy ofzo.. maar ik ga nu ff sporten ben rond half 11 wel even online! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wel tof, we hebben bijna van alle classes wel iets! Maar kan ik als blood elf zijnde gewoon de quests bij de trollen doen? Of moet ik af en toe naar een racial trainer ofzo? Dat weet ik namelijk echt totaal niet meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko ben jij de healer.. Bowman wil ik bij me main zijn dus ik neem denk ik Mage! jep ik ben de healer, Mohwie word tank, het is btw niet erg om meerdere tanks of healers te hebbe, doe wat je wilt. Btw als je een char. hebt, wil je dan aub dat lijstje overnemen, ook als je iets moet aanpassen in 't lijstje. Dan kunnen we elkaar toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Kan wel gewoon, alleen zie daar maar is te komen:p Ik wordt denk ik Undead, welke rasse kunnen eigenlijk allemaal mage zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 weet niet welke class ik moet kiezen :( heb al 80 rogue 70 hunter 70 druid 49 pala rest wil ik wel eens doen maar weet niet wat anders maak ik wel een Dk maar dan loop ik wel voor >.< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik ben btw bijna elke avond wel ff online om wat te questen. En als men nu items vind die een ander in onze "guild" kan gebruiken, wees dan niet gierig met verkopen maar paas die dan ff door naar de desbetreffende speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Mentir, wat dacht je van een Shaman :)? Dk moet je niet doen man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 mja er komen toch wel dubbele classen, die enige die mentir kan die nog niet gekozen is en die hij nog niet heeft is Mage, maar die wil stefan ook. Dusja, kies maar wat uit, er komen toch wel dubbele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 weet niet welke class ik moet kiezen :( heb al 80 rogue 70 hunter 70 druid 49 pala rest wil ik wel eens doen maar weet niet wat anders maak ik wel een Dk maar dan loop ik wel voor >.< Hoeveel uur heb jij in totaal wel niet gespeeld? :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Naam(op man.utd): Retro Naam(van WoW): Jumangi Race en Class: Troll Hunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Idd, er komen dubbele klassen want ook Rens ging nog spelen! EDIT: Ik ga even douchen, ben toch nog de updates + BC aan het downloaden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Rogue, Druid's en Mage's nog niet, mage neem ik, het liefst als enige maar als het niet kan maakt het niet uit;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter ik bedoelde eigenlijk dit lijstje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter ff lijstje ingevuld(y) EDIT: hier heb je hem toch?;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Stefan, kan jij niet alvast een paladin voor mij aanmaken en naar het gebied van de trollen toe lopen? xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wel tof, we hebben bijna van alle classes wel iets! Maar kan ik als blood elf zijnde gewoon de quests bij de trollen doen? Of moet ik af en toe naar een racial trainer ofzo? Dat weet ik namelijk echt totaal niet meer! Ja, dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Troll kan mages! Ik word ook een troll dan, weetje wat trouwens wel leuk is, echt de hele tijd zijn mensen Als Randy en Stevehh(nu niet meer) in dit topic zonder iets te zeggen, miss hebben ze ook interesse :p Is op msn praten trouwens niet wat handiger :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten