Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Inimddels al level 100, dus word tijd dat ik Legion binnen haal. Zit er wel over te twijfele om wat anders dan mijn palladin te spelen. Ben niet zo van de melee. Hoor hele goede dingen over Legion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Inimddels al level 100, dus word tijd dat ik Legion binnen haal. Zit er wel over te twijfele om wat anders dan mijn palladin te spelen. Ben niet zo van de melee. Hoor hele goede dingen over Legion. Ben hem ook aan het installeren:D. Ben ziek, tot januari-februari geen college en kan niet veel sporten door blessure dus moet ff wat te doen hebben. Welke server speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ben hem ook aan het installeren:D. Ben ziek, tot januari-februari geen college en kan niet veel sporten door blessure dus moet ff wat te doen hebben. Welke server speel je? Hier inmiddels gisteravond Legion aangeschaft. Ik speel voornamelijk op de server Khadgar. Was wel echt flauw van mijn palladin, dus voor het eerst in WoW gaat er een andere char de cap hitten dan mijn palla. Gekozen voor mijn death knight. Artifact wapen ook al binnen. Die beginquests/storyline...... beste ooit zeg. Potverdikke zag dat er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Vind hem vet hoor, Legion:). Nog niet super veel gespeeld maar eerste indrukken erg goed. Wel leuk concept ook van dat Artifact wapen die je kan enpoweren oid. Qua Armour nog niks beters gevonden dan mijn huidige 710 pvp. Wel echt kut dat je niet kan vliegen natuurlijk, ga maar snel die achievement halen als ik 110 ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Vind hem vet hoor, Legion:). Nog niet super veel gespeeld maar eerste indrukken erg goed. Wel leuk concept ook van dat Artifact wapen die je kan enpoweren oid. Qua Armour nog niks beters gevonden dan mijn huidige 710 pvp. Wel echt kut dat je niet kan vliegen natuurlijk, ga maar snel die achievement halen als ik 110 ben. Het zit echt goed in elkaar hea? Het hele artifact gedoe met die quest line vol met Warcraft Lore. Ik vind het heerlijk. Terug de geschiedenis in. Ook de quest lines zelf met daarbijhorende short movies zit gewoon tering goed in elkaar. Kan niet wachten totdat ik 110 ben en dungeons heroic /mythic en world quests kan doen. Inmiddels op weg naar 103. Net het 1e gebied helemaal vrij gespeeld. Speel overigens toch met mijn palladin. DK unholy blijkt keihard 1 van de slechtste classes te zijn en Demon Hunter wou ik nog niet levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Hoezo wou je geen Demon Hunter levellen? Dat lijkt mij toch wel een toffe nieuwe class. Godver, door jullie begint het ook hier weer te kriebelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Hoezo wou je geen Demon Hunter levellen? Dat lijkt mij toch wel een toffe nieuwe class. Godver, door jullie begint het ook hier weer te kriebelen :cab: Omdat IEDEREEN een Demon Hunter speelt. Heb het wel even tot 102 gespeeld, is vet inderdaad. Maar die questline van palladins:) OMFG. hou er van. Je moet deze exp. halen, te sick al die lore/vids er tussen door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Ik ga zo even een Character Transfer doen naar Draenor. Auchindoun is echt een klote server. Weinig mensen, geen Nederlanders/Belgen, Geen degelijke guild die ik kan joinen. Wel 20 euro maar toch:cab:. Als dat het spelplezier vergroot vind ik het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Ik ga zo even een Character Transfer doen naar Draenor. Auchindoun is echt een klote server. Weinig mensen, geen Nederlanders/Belgen, Geen degelijke guild die ik kan joinen. Wel 20 euro maar toch:cab:. Als dat het spelplezier vergroot vind ik het prima. Ik weet nog niet helemaal of ik een transfer ga maken. ZIt toch in een guild met een kleine 300 man die best wel actief zijn. Ga het even aankijken op eindlevel. Als ik dan niet makkelijk genoeg in raids etc. kom ga ik er ook over nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Draenor heeft een 1:8 ratio van Alliance : Horde :cab: World PVP is zeker wel dood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Vind dat niet zo erg eigenlijk. Vond die PvP server (Auchindoun) echt zwaar ruk. Daar was het ongeveer 50/50. Ben je lekker aan het questen of levellen wordt je weer geonehit door zo een dwaas. Volgens mij zijn dungeons/pvp/raids enzo toch allemaal cross realm toch? Dan maar lekker een Pve wereld waar het grote deel Horde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Vind dat niet zo erg eigenlijk. Vond die PvP server (Auchindoun) echt zwaar ruk. Daar was het ongeveer 50/50. Ben je lekker aan het questen of levellen wordt je weer geonehit door zo een dwaas. Volgens mij zijn dungeons/pvp/raids enzo toch allemaal cross realm toch? Dan maar lekker een Pve wereld waar het grote deel Horde is. Er is inderdaad heel veel cross-realm mogelijk tegenwoordig, dus echt afzonderlijke servers is al minder sprake van. World PvP.... de reden dat ik op een PvE server speel. Als er iets is waar ik hardstikke gek van word is het om in te loggen en dan er achter te komen dat je quest npc gekilled is. Haat. Nu lvl 104 met mijn Palladin. Gaat op zich wel lekker zo. Al paar artifact traits kunnen vrij spelen, dungeons steevast 1e als dps. Inmiddels ook mijn artifact voor tanken binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ben inmiddels al 105, gisterochtend alleen fysio dus flink wat uren gemaakt:D. Wat een verademing zeg die andere server. Heb geen enkele quest alleen hoeven doen, overal waren wel mensen bezig. Ook in een avondje door heel Stormheim heen gesjeesd zo. Op mijn oude server heb ik eigenlijk alles tot 103 solo gedaan, amper in parties gezeten dus dit is wel top. het eerste wat ik ga doen als ik 110 ben is zorgen dat ik zo snel mogelijk de pathfinder quest heb afgerond. Haat aan lopen, vooral aan gebieden met veel water en bergen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ben inmiddels al 105, gisterochtend alleen fysio dus flink wat uren gemaakt:D. Wat een verademing zeg die andere server. Heb geen enkele quest alleen hoeven doen, overal waren wel mensen bezig. Ook in een avondje door heel Stormheim heen gesjeesd zo. Op mijn oude server heb ik eigenlijk alles tot 103 solo gedaan, amper in parties gezeten dus dit is wel top. het eerste wat ik ga doen als ik 110 ben is zorgen dat ik zo snel mogelijk de pathfinder quest heb afgerond. Haat aan lopen, vooral aan gebieden met veel water en bergen. Ik quest eigenlijk altijd alleen, maar kom geregeld mensen tegen hoor die bezig zijn. Hier helaas niet zoveel tijd, ook omdat ik nog wel wat COD infinite warfare speel op Xbox( bijna prestige 3) Ik was begonnen in val'sharah en zit nu in aszuna oid. Elke morgen ff inloggen om mijn companions er op uit te sturen voor de missions:P heb al best wat artifact power verzamelt op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ik quest eigenlijk altijd alleen, maar kom geregeld mensen tegen hoor die bezig zijn. Hier helaas niet zoveel tijd, ook omdat ik nog wel wat COD infinite warfare speel op Xbox( bijna prestige 3) Ik was begonnen in val'sharah en zit nu in aszuna oid. Elke morgen ff inloggen om mijn companions er op uit te sturen voor de missions:P heb al best wat artifact power verzamelt op die manier. Je kan ook de companion app downloaden en het via je telefoon doen hé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Vanavond even zo een Demon Hunter aangemaakt en de introzone gedaan. Goh wat speelt dat leuk zeg:<. Intro ook erg vet. Niet veel te lang ook als bij de goblin begin zone, daar kwam echt geen eind aan:D. Ook vanmiddag mijn mage op 110 gekregen. Nu nog een beetje questen voor ik world quests kan gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Vanavond even zo een Demon Hunter aangemaakt en de introzone gedaan. Goh wat speelt dat leuk zeg:<. Intro ook erg vet. Niet veel te lang ook als bij de goblin begin zone, daar kwam echt geen eind aan:D. Ook vanmiddag mijn mage op 110 gekregen. Nu nog een beetje questen voor ik world quests kan gaan doen. Goblin is natuurlijk ook iets anders hea:P Demon Hunter is in principe te vergelijken met invoer van de DK destijds. Ik inmiddels mijn palladin ook 110 en bijna gegeared voor Heroics. World quests zijn ook geinig te noemen, al heb ik er nog niet eentje gehad met een leuke beloning helaas. Speel het alweer veel te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Goblin is natuurlijk ook iets anders hea:P Demon Hunter is in principe te vergelijken met invoer van de DK destijds. Ik inmiddels mijn palladin ook 110 en bijna gegeared voor Heroics. World quests zijn ook geinig te noemen, al heb ik er nog niet eentje gehad met een leuke beloning helaas. Speel het alweer veel te veel. Heb je die worldquest addon? Kun je precies zien wat de rewards zijn, voor welke faction je rep krijgt en hoe lang ze nog available zijn etc. Na level 110 in ieder geval nog een shit load te doen. Die world quests (ook voor gear) erg veel quests nog (Suramar komt echt geen einde aan) en heb gister pas derde relic slot vrijgespeeld, dps schoot omhoog daardoor. ja dat verschil met goblin - DH snap ik. Had een alt goblin rogue gemaakt tijdje terug, vond het wel leuk om ff wat andere characters te levellen enzo tussendoor. Dat begineiland was alleen zo idioot veel om doorheen te komen. vind het pvp reward systeem ook wel nice geworden met dat honor talent systeem:). 2 januari 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Heb je die worldquest addon? Kun je precies zien wat de rewards zijn, voor welke faction je rep krijgt en hoe lang ze nog available zijn etc. Na level 110 in ieder geval nog een shit load te doen. Die world quests (ook voor gear) erg veel quests nog (Suramar komt echt geen einde aan) en heb gister pas derde relic slot vrijgespeeld, dps schoot omhoog daardoor. ja dat verschil met goblin - DH snap ik. Had een alt goblin rogue gemaakt tijdje terug, vond het wel leuk om ff wat andere characters te levellen enzo tussendoor. Dat begineiland was alleen zo idioot veel om doorheen te komen. vind het pvp reward systeem ook wel nice geworden met dat honor talent systeem:). Yes i know, maar tot nu toe was er nog iet zoveel leuke gear te verdienen. Of geen geluk met RNG is maar hoe je het bekijkt:P Ik nu bezig met mijn class order hall quests om 3e relic slot vrij te spelen inderdaad. Al zit ik met mijn dps volgens mij wel al vrij goed. Bijna ilvl hoog genoeg om heroics te gaan doen:) Suramar inderdaad shit load met quests niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Leverde gister zo een world quest in (dat je er vier in een bepaald gebied gedaan hebt) krijg ik ineens een legendary item uit dat ding, ilvl 910 geloof ik:mrgy:. Hoogste item daarvoor was 835 dus ilvl sprong aardig omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Leverde gister zo een world quest in (dat je er vier in een bepaald gebied gedaan hebt) krijg ik ineens een legendary item uit dat ding, ilvl 910 geloof ik:mrgy:. Hoogste item daarvoor was 835 dus ilvl sprong aardig omhoog. WTFFFFFFFF. Dan heb je zooooooooooveel mazzel gehad hea.... Ik lees over mensen die na maanden nog geen legendary hebben.. Ik zelf kreeg ook dikke poep uit die boxes helaas. Houd nog niet over met mijn drop luck:P maar dat is altijd al zo geweest:p hoevaak ik bepaalde dungeons moest doen voor dat ene specifieke item... brr.:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 @Elsjorro1990 En het is weer raak:D:D:D [img]http://i.imgur.com/j7xLKtT.png[/img] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 [quote name='Beppu']@Elsjorro1990 En het is weer raak:D:D:D [img]http://i.imgur.com/j7xLKtT.png[/img][/QUOTE] Schei uit zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Schei uit zeg.... Las wel ergens dat de kans op een legendary groter wordt als je er al één hebt. Maar goed, ik moet nog iets van drie van die upgrades doen in de order hall voordat ik er twee kan dragen, dus dat duurt nog een maand ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Las wel ergens dat de kans op een legendary groter wordt als je er al één hebt. Maar goed, ik moet nog iets van drie van die upgrades doen in de order hall voordat ik er twee kan dragen, dus dat duurt nog een maand ofzo. Het is wel echt sick dat je er zo snel 2 achter elkaar krijgt. Ik met moeite eindelijk genoeg ilvl om heroics te doen. Maar mijn dps zuigt zooooooooooo hard. Ik denk dat ik eerst maar eens keihard bezig moet om mijn artifact wapen sterker te krijgen. Het helpt ook niet echt mee dat ik totaal niks aan mastery heb als dps palladin, en al mijn gear bijna mastery heeft. Haste en Crit zitten bijna niet op de gear, terwijl dat mijn dps versterkers zijn. Ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten