Rinus Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Zou niet spelen met MU-Leden.. Die komen en gaan wnr ze willen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 juli 2012 Share Geplaatst 1 juli 2012 Jammer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zijn er nog mensen die dit spelen? Het begint toch weer een klein beetje te kriebelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Niet doen, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zijn er nog mensen die dit spelen? Het begint toch weer een klein beetje te kriebelen... Ik denk wel weer te gaan spelen na de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik heb vanochtend even een scroll of resurection van een vriend gehad. Kon gelijk een character naar level 80 doen en kan 7 dagen gratis spelen. De nieuwe instances zijn erg makkelijk en je krijgt er echt goede gear zeg... Verder nog same old same old.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 3 augustus 2012 Ha die Ruud, GW2 al gekocht? Je kan er niet meer omheen hoor :naughty: Hahaha, wedden dat ik dat kan? :P Gaat hem denk ik niet worden hoor. Veeeel te weinig tijd. Wat een lulkoek!! koop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Mensen de nieuwe trailer van Pandaria al gezien? Echt vet! Beschrijft het verhaal en de situatie goed! Er is geen concrete vijand, je vecht meer tegen de andere fractie. Hierdoor komt er weer meer 'slechtheid' op het eiland. Ik raad jullie echt aan pandaria te kopen. Het wordt een leuke uitbreiding. Ik moest er even inkomen, maar het is een leuk gebied en de Pandaren hebben een leuke / mooie cultuur waardoor de starting area erg leuk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Ik ben ook weer begonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Erg toffe trailer inderdaad. Ik ga binnenkort die Deluxe-versie ook wel kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Sinds die update zuigt dit spel serieus hard ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 (bewerkt) Zo'n grote update is er toch niet geweest? Edit: Ow, ik lees niet dat 5.0 enzo al up zijn. Best wel groot dus haha. 29 augustus 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 augustus 2012 Share Geplaatst 31 augustus 2012 Sinds die update zuigt dit spel serieus hard ;e Wat voor / welke update bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 (bewerkt) Mensen die nog een beetje WoW spelen? Ik wil weer een beetje opstarten. Filmpje voor vermaak: Lady Proudmore VS Garrosh en Gamon 6 september 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Ja over 2 week komt Mists uit geloof ik, wil het weer oppakken als m'n studie een beetje op gang is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Mensen die nog een beetje WoW spelen? Ik wil weer een beetje opstarten. Filmpje voor vermaak: Lady Proudmore VS Garrosh en Gamon Ik speel de laatste tijd vrij veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 mists of pandaria in tha freeking house:D: erg enthousiast op dit moment, looks like blizzard done it again:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Vriend van me had em ook al, was ff bij em kijken. Ik begin nog ff niet, heb genoeg te doen voor school en dat heeft even prioriteit, naast school en sport praktisch nergens tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Vriend van me had em ook al, was ff bij em kijken. Ik begin nog ff niet, heb genoeg te doen voor school en dat heeft even prioriteit, naast school en sport praktisch nergens tijd voor. Idem inderdaad. Wil eigenlijk na 8 jaar wel eens af zijn van deze game, maar het blijft kriebelen nu :mrgy: Maar goed, tentamens in 't vooruitschiet, dus moet maar ff sterk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Stained Shadowcraft Pants ook gekocht, nice, nu full heirloom Rogue : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Stained Shadowcraft Pants ook gekocht, nice, nu full heirloom Rogue :< Haha baas, jij hebt de tijd ervoor weten te vinden? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 MMOs zijn officieel dood voor mij. Dacht dat GW2 het weer kon opleven voor mij, maar meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Met de komst van MoP ben ik maar een nieuwe char begonnen. Heb nu een Arms Warrior van 47, bevalt me goed, ook de veranderingen zijn positief. M'n 85 Shaman heb ik even op geinlogd, maar wou liever met n nieuwe char beginnen. Zodoende. Meer die t spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 MOP is echt een hele goede uitbreiding. Heb inmiddels mijn palladin op 90, en de eerste epics zijn ook binnen:) Nog geen raid geprobeerd, anders dan anger of sha en LFR. Maar 10 man moet aardig lastig zijn. Monk beetje mee gespeeld, vind het er wel redelijk poppetje, maar kan me niet zo bekoren als destijds de death knight. Maar de uitbreiding zit gewoon echt heel goed in elkaar. Heb met me palladin de hele quest line gevolgd, en dan krijg je vette filmpjes, soort opbouw/uitleg hoe het allemaal in mekaar steekt. Echt een dikke 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Zit nu in Grizzly Hills met m'n Warrior (73), wat een heerlijk muziekje daar, m'n favo gebied by far. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten