Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Mensen de nieuwe trailer van Pandaria al gezien? Echt vet! Beschrijft het verhaal en de situatie goed! Er is geen concrete vijand, je vecht meer tegen de andere fractie. Hierdoor komt er weer meer 'slechtheid' op het eiland.

Ik raad jullie echt aan pandaria te kopen. Het wordt een leuke uitbreiding. Ik moest er even inkomen, maar het is een leuk gebied en de Pandaren hebben een leuke / mooie cultuur waardoor de starting area erg leuk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend van me had em ook al, was ff bij em kijken. Ik begin nog ff niet, heb genoeg te doen voor school en dat heeft even prioriteit, naast school en sport praktisch nergens tijd voor.

Idem inderdaad. Wil eigenlijk na 8 jaar wel eens af zijn van deze game, maar het blijft kriebelen nu :mrgy: Maar goed, tentamens in 't vooruitschiet, dus moet maar ff sterk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOP is echt een hele goede uitbreiding. Heb inmiddels mijn palladin op 90, en de eerste epics zijn ook binnen:) Nog geen raid geprobeerd, anders dan anger of sha en LFR. Maar 10 man moet aardig lastig zijn. Monk beetje mee gespeeld, vind het er wel redelijk poppetje, maar kan me niet zo bekoren als destijds de death knight. Maar de uitbreiding zit gewoon echt heel goed in elkaar. Heb met me palladin de hele quest line gevolgd, en dan krijg je vette filmpjes, soort opbouw/uitleg hoe het allemaal in mekaar steekt.

Echt een dikke 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites