Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Haha nou ja die wereld ziet er gewoon een beetje ja... kinderachtig uit. weet niet, maar idd ieder zijn ding. speel chill verder joh

Google eens naar wow lore for noobs. Voor mij maakt het verhaal van World of Warcraft de game juist tot wat het is. Dat is namelijk gewoon geniaal. Bovendien heb je eindeloze mogelijkheden die je gameplay anders maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa.. Ach.. Ik heb dr geen geduld meer voor gewoon. Dat levelen gaat supertraag.. En al die paupers spelen alleen maar voor zichzelf. K zit dan in een Guild.. Dan vraag je ff hulp met wat dingen. Krijg je of geen reactie, of ze voelen zich te goed ervoor.

Klopt,

Heb ik ook maar dan overal als je effe aan het questen bent en je komt iemand tegen en je wil iets vragen heb je 10% kans dat ze antwoordgeven.

Dan denk ik oh zou wel weer zo'n ingehuurde chinees achter zijn wow char zitten die zo snel mogelijk lvl 85 willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst het hoogste level mogelijk! Ding lv85

5 levels in 3 dagen :)

Gefeliciteerd Stefan! Ik moet nogsteeds een class vinden waarmee ik 85 kan en wil halen. Druid, hunter en death knight twijfel ik over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg afgelopen week een mail binnen, Ik heb een account om mijn broer steeds aan een maand gratis te helpen en anders mijn pa.. Ben al ander half jaar niet ingelogd dacht ik en kreeg deze mail:

Greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s).

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites