Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Hoe werkt dat joh. Ik zie nooit mijn inventory bij csgolounge. Terwijl ik wel ruim 15skins heb. :/

Gisteren wel een zieke match gespeeld. Bij T 13-2 achter, ik had zelfs een ragequit bij 9-2. Toen bij Ct ziek gespeeld en uiteindelijk 15-15. Hadden zelfs kunnen winnen toen het 14-14 stond. Had niet door dat er nog 5seconde te gaan was. Keek ff via outside b naar catwalk, knalt ie mij neer vanaf long :/

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net sinds bijna nooit een competitief potje verlaten. We hadden een Rus in ons team die eerst de slechtste speler wil laten kicken en daarna gewoon een redelijk goede teamgenoot gewoon opzettelijk vermoordt. Ja dan heb ik er ook geen zin meer in :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, ik wilde net CS:GO weer starten, maar het scherm hapert opeens gigantisch. Ik heb de beeldinstellingen wat proberen aan te apssen(en als het niet werkte weer teruggezet), maar daar kan ik geen oplossing in vinden. Iemnad een idee?

Stekker in je laptop doen?

Speel op pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om snel up te ranken moet je gwn zo veel mogelijk wedstrijden achter elkaar winnen. Als je dan ook nog eens steeds goed presteert (veel mvp's vooral) gaat het nog sneller. Belangrijkste is wel het aantal achter elkaar gewonnen games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat je slechte potten ook meetellen.

Sinds het weekend maar 1 he vriend.

Goh Virtus Pro ook al verloren als favoriet. Nu bet ik niks meer op CS dingen. Ga sws met heel dat skingebeuren stoppen. Verkoop mn Asiimov ook lekker en houd het verder lekker bij drops.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds het weekend maar 1 he vriend.

Goh Virtus Pro ook al verloren als favoriet. Nu bet ik niks meer op CS dingen. Ga sws met heel dat skingebeuren stoppen. Verkoop mn Asiimov ook lekker en houd het verder lekker bij drops.

Je mag je Asiimov ook wel aan mij giften <3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, net eindelijk mijn eerste pot op Gold Nova 1 gewonnen en meteen rank omhoog :cab: Eerste keer GN1 had ik 6 loss, 2 draw en 0 win, terug naar Silver Master Elite, daarna 2 win en meteen weer omhoog naar GN1, nu 4 loss en 2 draw als tussenstand en bang om weer terug te moeten, win ik er eentje met 16-5 en nu dus Gold Nova 2 :-D Kon echt geen pot winnen op GN1, elke keer van die schijtteams

Link naar opmerking
Deel via andere websites