Boke Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Stekker in je laptop doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik ga maar eens beginnen met betten, kijken of ik er iets mee kan winnen. Voor vannacht en morgen dit staan, lekker rustig aan beginnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 rip skins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Goh Noble gedomineerd ja. Nu maar ragebet op VP hoor tegen Na'Vi op Cobble. Fuck it. :D Als dit mislukt stap ik maar over naar UFC betten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) Hoe werkt dat joh. Ik zie nooit mijn inventory bij csgolounge. Terwijl ik wel ruim 15skins heb. :/ Gisteren wel een zieke match gespeeld. Bij T 13-2 achter, ik had zelfs een ragequit bij 9-2. Toen bij Ct ziek gespeeld en uiteindelijk 15-15. Hadden zelfs kunnen winnen toen het 14-14 stond. Had niet door dat er nog 5seconde te gaan was. Keek ff via outside b naar catwalk, knalt ie mij neer vanaf long :/ 23 april 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Moet je paar keer op force refresh ofzo klikken, krijg je uiteindelijk wel te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Net sinds bijna nooit een competitief potje verlaten. We hadden een Rus in ons team die eerst de slechtste speler wil laten kicken en daarna gewoon een redelijk goede teamgenoot gewoon opzettelijk vermoordt. Ja dan heb ik er ook geen zin meer in :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Promoted naar silver-IV, al betekent dat gezien de ranks van de meesten hier nog steeds, dat ik al een headshot krijg voordat ik uberhaupt een wapen heb gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Goh hoezo gaat iedereen zo snel in rank ups en blijf ik na telkens goede potten hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Heren, ik wilde net CS:GO weer starten, maar het scherm hapert opeens gigantisch. Ik heb de beeldinstellingen wat proberen aan te apssen(en als het niet werkte weer teruggezet), maar daar kan ik geen oplossing in vinden. Iemnad een idee? Stekker in je laptop doen? Speel op pc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Om snel up te ranken moet je gwn zo veel mogelijk wedstrijden achter elkaar winnen. Als je dan ook nog eens steeds goed presteert (veel mvp's vooral) gaat het nog sneller. Belangrijkste is wel het aantal achter elkaar gewonnen games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Omdat je slechte potten ook meetellen. Sinds het weekend maar 1 he vriend. Goh Virtus Pro ook al verloren als favoriet. Nu bet ik niks meer op CS dingen. Ga sws met heel dat skingebeuren stoppen. Verkoop mn Asiimov ook lekker en houd het verder lekker bij drops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Sinds het weekend maar 1 he vriend. Goh Virtus Pro ook al verloren als favoriet. Nu bet ik niks meer op CS dingen. Ga sws met heel dat skingebeuren stoppen. Verkoop mn Asiimov ook lekker en houd het verder lekker bij drops. Je mag je Asiimov ook wel aan mij giften <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Je mag je Asiimov ook wel aan mij giften <3 Nee ga er minimaal 9,43 uithalen vriend. Wat ik ervoor betaalde. Asiimov P90 ofc. Moet wel lukken als de prijzen weer toenmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Nee ga er minimaal 9,43 uithalen vriend. Wat ik ervoor betaalde. Asiimov P90 ofc. Moet wel lukken als de prijzen weer toenmen.Was het proberen waard :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Gisteren kreeg een maat van mij iemand zover om zijn karambit aan hem te geven, omdat ie ernog een had. :cab: Maar die gast had ook awp asiimov, cyrex etc. zeker iemand geskimmd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Ik heb dit spel ook, wanneer gaat dit Ottomaans team beesten? [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) Ik heb dit spel ook, wanneer gaat dit Ottomaans team beesten? [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Ik speel niet MU'ers. :no: Mijn bet is blijkbaar niet gelukt ofzo. Had op Navi gezet.. Lekker site 23 april 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Ik speel niet MU'ers. :no: Sanssiz abi :S je staat bij mij in het rijtje beste vrienden, ik zie jou niet eens als MU'er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Sanssiz abi :S je staat bij mij in het rijtje beste vrienden, ik zie jou niet eens als MU'er. ehh sahbi voeg toe halitinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Wat is je rank atm [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Net gold nova 3 geworden na een zieke pot, waar we 13-2 achterstonden bij ct en uiteindelijk 15-15 hebben gespeeld, we stonden zelfs 15-14 voor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Goh, net eindelijk mijn eerste pot op Gold Nova 1 gewonnen en meteen rank omhoog :cab: Eerste keer GN1 had ik 6 loss, 2 draw en 0 win, terug naar Silver Master Elite, daarna 2 win en meteen weer omhoog naar GN1, nu 4 loss en 2 draw als tussenstand en bang om weer terug te moeten, win ik er eentje met 16-5 en nu dus Gold Nova 2 :-D Kon echt geen pot winnen op GN1, elke keer van die schijtteams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Meer mensen last van dit soort onzin? :cab: Dan blokkeer ik het maar blijf ik op steam meldingen van nieuwe berichten krijgen. Die ik alleen kan bekijken als ik het onblokkeer..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten