Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Heb het net toch maar even geinstalleerd op mijn macbook en één potje competitive gespeeld. Stonden 15-0 voor, uiteindelijk met 16-7 gewonnen. Mis alleen nog mijn oude muismat en gamen op 13'' is ook niet ideaal. :mrgy:

Kon helaas niks anders dan competitive omdat ik die season pass niet heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schiet ook weer CS:GO .. ben alleen nog zo teering slecht. Kut aim :D
Kleiner crosshair maken via http://tools.dathost.net/#alpha=200/color=5/color_b=50/color_r=50/color_g=250/dot=0/gap=0/size=5/style=4/usealpha=1/thickness=0.5/outline=0/outline_draw=0 en je mouse sensitivity naar beneden zetten scheelt al een hoop :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, moet nodig uit die silver division weg man, ben echt elke keer de beste van mijn team en die andere knuppels in het team zijn 9/10 keer zwaar slecht. Kan nog zoveel aanwijzingen geven tijdens een match maar die lui doen er niks mee :D Zal blij zijn als ik in gold zit

Hahahaha daarom heb ik een nieuw account gemaakt , altijd speelde ik 30-16 etc en dan kun je nagaan dat we alsnog 16-6 verloren door die trollers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Condition Zero en 1.6 aangeschaft paar dagen geleden voor €4,99. Voor bijna niets dus. Vroeger echt héél veel gespeeld, dus nu proberen oude vorm terug te vinden.

Kom maar een keer online huhuhu, was vroeger echt een zieke pro maar dan spreken we over 2012.

Link naar opmerking
Deel via andere websites