La Pulga Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Ja inderdaad. Thnx vriend!! :) Dank!! Wanneer doe je weer eens een potteke mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 [quote name='Barteh']@Kyrill doe je mee vanavond?[/QUOTE] Ja hoelaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Nu man. Kom online op steam op je smurf/silver account. Ben nu onderweg lees dit net pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 @Barteh bedankt vond oprecht leuk en gezellig potje. Toffe map ook Canals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 King Karel. _O_ Thnx :) Jij was ook erg goed. En wat een heerlijk level. Ruimte bij B is goud en vanuit A torentje T neerschieten is heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Was een leuk eergisteren? Met @Sacioli @Barteh @Kelvin @Christian. was niet mijn beste potje 7 kills 8 assists maar we zijn wel gewoon van 15-11 ofzo teruggekomen tot 15-15 :D :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 [quote name='Kyrill']Was een leuk eergisteren? Met @Sacioli @Barteh @Kelvin @Christian. was niet mijn beste potje 7 kills 8 assists maar we zijn wel gewoon van 15-11 ofzo teruggekomen tot 15-15 :D :)[/QUOTE] Niet je beste potje? Je was een halve tegenstander met je team-damage en je gestamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Niet je beste potje? Je was een halve tegenstander met je team-damage en je gestamp. Gestamp? Hoe bedoel je? En wel verantwoordelijk voor 15 kills :LO: Hoe laat ben je er vanavond dan? Vanavond kan ik niet maar morgen avond wel!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Gestamp? Hoe bedoel je? En wel verantwoordelijk voor 15 kills :LO: Als een van ons de tegenstander probeert te verrassen door stil te lopen, dan is het niet zo fijn dat jij vol doorsprint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Als een van ons de tegenstander probeert te verrassen door stil te lopen, dan is het niet zo fijn dat jij vol doorsprint. Ik zou niet meer sprinten. Overigens kan ik vanavond toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 We wachten op je ja maar je laat ons in de steek. Nee hoor. Hebben gewoon 2 hele toffe potten gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 juli 2017 Share Geplaatst 8 juli 2017 Meer mensen die weer ESL Cologne volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Meer mensen die weer ESL Cologne volgen? Hele toernooi gevolgd, finale was ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Hele toernooi gevolgd, finale was ruk. Ja, jammer dat SK wint. Niks met dat team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Hey, wij zijn weer begonnen ( @Stefan.) maar het is best makkelijk. Wie kunnen wij dragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Iemand die nog CSGO speelt? Speel zelf eigenlijk alleen maar faceit pugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Is daar nog veel animo voor? Wij hebben ook best vaak FaceIt gedaan maar dat raakte een beetje klaar sinds de komst van Valorant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ja ik heb eigenlijk altijd binnen 2-3 minuten wel een game. Wat is je rank op faceit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 12 uur geleden zei W00t: Ja ik heb eigenlijk altijd binnen 2-3 minuten wel een game. Wat is je rank op faceit? volgens mij rank 4 maar, zal later vanavond even kijken. Wel echt maanden niet meer aangeraakt maar ben altijd in voor een potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Oh das nice, ben zelf lvl 5. Stuur maar een PM als je eens een potje wilt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 1 uur geleden zei W00t: Oh das nice, ben zelf lvl 5. Stuur maar een PM als je eens een potje wilt spelen. Blijkt dat ik niet zo goed ben geëindigd Ik zal binnenkort wel eerst even pote spelen om te kijken of ik het nog wel allemaal kan. Maar je kan mij altijd toevoegen, Khabisela heet ik op FaceIt en op Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Oh ja. Soms heb je die shit. Had eens een losestreak van 12 . Heb wel geleerd als ik het spel niet voel dat ik niet door moet spelen maar lekker afsluiten en iets anders moet gaan doen haha. Ik zal je vanavond als ik thuis ben toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gaat Cobblestone ooit nog terug komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 14 minuten geleden zei W00t: Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn. Ik ben ook nooit fan geweest van dust2. Maar ben wel van de map haten naar het ''okay'' gaan vinden. Fijn om te horen Cob misschien terug komt, dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten