Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Niet je beste potje? Je was een halve tegenstander met je team-damage en je gestamp.

Gestamp? Hoe bedoel je? En wel verantwoordelijk voor 15 kills :LO:

Hoe laat ben je er vanavond dan?

Vanavond kan ik niet maar morgen avond wel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei W00t:

Ja ik heb eigenlijk altijd binnen 2-3 minuten wel een game. Wat is je rank op faceit?

volgens mij rank 4 maar, zal later vanavond even kijken. Wel echt maanden niet meer aangeraakt maar ben altijd in voor een potje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei W00t:

Oh das nice, ben zelf lvl 5. Stuur maar een PM als je eens een potje wilt spelen.

Blijkt dat ik niet zo goed ben geëindigd ;c 

image.thumb.png.f798859c2461cd0c34f4bb8f9f642202.png

Ik zal binnenkort wel eerst even pote spelen om te kijken of ik het nog wel allemaal kan. Maar je kan mij altijd toevoegen, Khabisela heet ik op FaceIt en op Steam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja. Soms heb je die shit. Had eens een losestreak van 12 ;c. Heb wel geleerd als ik het spel niet voel dat ik niet door moet spelen maar lekker afsluiten en iets anders moet gaan doen haha.

Ik zal je vanavond als ik thuis ben toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei W00t:

Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

Ik ben ook nooit fan geweest van dust2. Maar ben wel van de map haten naar het ''okay'' gaan vinden. Fijn om te horen Cob misschien terug komt, dank :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites