La Pulga Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Wanneer doen jullie eens een keertje lief tegen karel? Ik ben moraalridder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Prima potjes weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Moet jij zeggen. Ik ben 21 jaar gepest en jij hebt dingen tegen mij gezegd die mn ergste vijanden nog niet hebben gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Moet jij zeggen. Ik ben 21 jaar gepest en jij hebt dingen tegen mij gezegd die mn ergste vijanden nog niet hebben gezegd. Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Dat is niet waar he. Bart was er ooit eens echt kapot van, dat we in plaats van een surrender, jou een kick en dus ban gaven. Hebben we zelfs nog opgebeld. Die jongen heeft ook gewoon gevoel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek. Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit. Blijkbaar niet want jij , hij of iemand anders is op mijn account gegaan en heb zonder zelf te spelen daar WEER week ban te pakken. Dus ja natuurlijk ben ik dan ondankbaar :cab: :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Blijkbaar niet want jij , hij of iemand anders is op mijn account gegaan en heb zonder zelf te spelen daar WEER week ban te pakken. Dus ja natuurlijk ben ik dan ondankbaar :cab: :r Denk dat je hiervoor bij [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Denk dat je hiervoor bij [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; moet zijn. Houd eens op met liegen. Mathi speelt geen CS en jij hebt dit vorige week ook nog gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Houd eens op met liegen. Mathi speelt geen CS en jij hebt dit vorige week ook nog gedaan. :cab: vraag het hem zelf dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Misschien heb je het al eerder gezegd, maar waarom geef je je wachtwoord zomaar weg? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 :cab: vraag het hem zelf dan Nee jij was het AnnaBowlen :cab: [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Was van mijn Smurf maar die leek erop. Inmiddels beide aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Nee jij was het AnnaBowlen :cab: [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Was van mijn Smurf maar die leek erop. Inmiddels beide aangepast. Smurf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Smurf? Smurf is een 2 account om CS op te spelen in geval van cooldowns... Doen veel mensen en 99/100x heb je daar lagere rank dan op je Hoofd account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Smurf is een 2 account om CS op te spelen in geval van cooldowns... Doen veel mensen en 99/100x heb je daar lagere rank dan op je Hoofd account. Dat is alleen bij jou het geval :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Dat is alleen bij jou het geval :mrgy: Doordat jij de teammate ronde 1 excuctioner er op zit ja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Smurf is een 2 account om CS op te spelen in geval van cooldowns... Doen veel mensen en 99/100x heb je daar lagere rank dan op je Hoofd account. Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar zal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar zal wel. Het is een 2e steam account waarop je ook Counter Strike Global Offensive hebt en mee speelt. In geval je 1e account te hoge rank heeft of je kan op je ander week niet spelen, dan speel je op je smurf account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Doordat jij de teammate ronde 1 excuctioner er op zit ja :cab: Gast ik deed de hele pot positief tegen je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Het is een 2e steam account waarop je ook Counter Strike Global Offensive hebt en mee speelt. In geval je 1e account te hoge rank heeft of je kan op je ander week niet spelen, dan speel je op je smurf account. Waarom geef je dan het wachtwoord van dat account? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Gast ik deed de hele pot positief tegen je Die wel ja. Maar je hebt toen ik wegwas gewoon weer opgezeten... @Pec omdat ik ook op accounts van anderen wel eens zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Die wel ja. Maar je hebt toen ik wegwas gewoon weer opgezeten... @Pec omdat ik ook op accounts van anderen wel eens zit Gast dat was ik niet :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Waarom zou je op elkaars account gaan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; straks ff wat wins pakken op Empire dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; straks ff wat wins pakken op Empire dan? Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten