Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Moet jij zeggen. Ik ben 21 jaar gepest en jij hebt dingen tegen mij gezegd die mn ergste vijanden nog niet hebben gezegd.

Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek.

Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit.

Blijkbaar niet want jij , hij of iemand anders is op mijn account gegaan en heb zonder zelf te spelen daar WEER week ban te pakken. Dus ja natuurlijk ben ik dan ondankbaar :cab: :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar zal wel.

Het is een 2e steam account waarop je ook Counter Strike Global Offensive hebt en mee speelt. In geval je 1e account te hoge rank heeft of je kan op je ander week niet spelen, dan speel je op je smurf account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites