Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Fucking heerlijk man. Krijg je ook altijd de meest gefokte reacties op. Noob wapen gaan ze dan roepen. :D Koop er zelf dan maar eentje en kill mij ermee, onee dat kunnen ze dan weer net niet.

Precies ja. En meestal al een kill binnen 3-5 shots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke avond zeg ;e 2x gewoon goed gewonnen om daarna 2x genakt te worden door enge smurfs.

Hier net hetzelfde. Was vandaag zo dichtbij DMG, krijg je weer premade smurf lobby etc als tegenstander. Fucking summer sales van GabeN. Voor de summer sales waren er ook elke week of elke 2 weken vac banwave, nu met summer sale opeens langer dan een maand al geen banwave...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen de eerste kunnen kijken. De tegenstander was niet veel. Hadden zelfs een ronde waar ze B inliepen in cbble zonder iets te gooien of te killen. Shox was zeer aardig. Smitzz stond onderaan. X6 was zwaar aan t beesten.

Uiteindelijk toch doorgegaan via lower bracket, nadat ze tegen eBettle verloren(23-25) die geen eens teamshirts hadden. Hun leider zei ook gewoon doodleuk dat peaken vs Titan makkelijker is nu zonder KennyS:D. Hyper van die Polen had gewoon 47 kills na 3 OT's. Wel met twee vingers in de neus gewonnen tegen LGB. RpK is koning.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duurt wel 30 seconden na bomplant voor jullie daar zijn en zo'n 35 seconden voor jullie de laatste man spotten. Wel goed uitgespeeld verder, alleen veel te traag. Die eerste kill van je is wel nice btw.

Ja klopt, als ik zo terugkijk denk ik van waar wacht je in godsnaam op. Nu zie je pas dat ze gewoon op site wachten, maar onverwachts peaken uit deur/window als T zie ik steeds vaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites