Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Zonder jouw coaching hadden we dik verloren denk ik. :o

Thnx!! :)

Bedankt voor de coaching Kyrill. Stond gewoon in mijn 5e game op zo'n onbekende map wat rond te klikken. :S Zonder jou had ik al die goede spots niet gevonden. Jammer dat de map erna niet goed ging tegen die hackers.

Graag gedaan!! Ahhw thnx!! Ik was ook echt onder de indruk van jou, 57 kills. Je hebt de rug van een Indiaanse bus :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx!! :)

Graag gedaan!! Ahhw thnx!! Ik was ook echt onder de indruk van jou, 57 kills. Je hebt de rug van een Indiaanse bus :mrgy:

Waarom ging je nou weg gister laatste potje? We hadden je nodig man.. Het ging zelfs zover dat ik weer in mijn eentje overbleef. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ging je nou weg gister laatste potje? We hadden je nodig man.. Het ging zelfs zover dat ik weer in mijn eentje overbleef. :cab:

Dat potje was echt DRAMA. Johnny Drama.... Dans die quit , Bart die zijn F1 niet kan gebruiken om de surrender vote compleet te maken. Jij die 3x niks doet als de bom geplant wordt maar liever naar de magnetron kijkt en praat over pizza broodjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat potje was echt DRAMA. Johnny Drama.... Dans die quit , Bart die zijn F1 niet kan gebruiken om de surrender vote compleet te maken. Jij die 3x niks doet als de bom geplant wordt maar liever naar de magnetron kijkt en praat over pizza broodjes...

Ah ja maar ik wist niet waar de bom was gepland en ik moest dan in mijn eentje tegen 5. Dan zat ik liever bij de magnetron een beetje warm te blijven. Ze zeggen daar op andere fora's dat je dan een betere aim krijgt en dat die magnetron daarom daar staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja maar ik wist niet waar de bom was gepland en ik moest dan in mijn eentje tegen 5. Dan zat ik liever bij de magnetron een beetje warm te blijven. Ze zeggen daar op andere fora's dat je dan een betere aim krijgt en dat die magnetron daarom daar staat.

:-D :-D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen quit maar een ban. Iemand zei tegen me dat je met een mes je teamgenoot kon 'boosten.' Dat riep Jordi de hele tijd. Dus ik wilde Bart 'boosten' en kreeg toen een ban. Geen idee waarvoor. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uhg5jgb.jpg

8-0 als team afgeslacht maar zelf iig nog een van de betere scores van mijn team met 7 1 7. Ik blijf de PP Bizon echt fantastisch wapen vinden :love:

Vanuit dat sniper hoekje van de CT spring ik daar meestal naar beneden dan richting T spawn of de keuken bij B en dan terroristen neer knallen.

Geen quit maar een ban. Iemand zei tegen me dat je met een mes je teamgenoot kon 'boosten.' Dat riep Jordi de hele tijd. Dus ik wilde Bart 'boosten' en kreeg toen een ban. Geen idee waarvoor. :(

:-D:-D

Je zit mij echt keihard te trollen lol. Maar blijf om verbazen dat jij serieus nog niet geranked bent. Ik dacht altijd dat ik hier de enige was die alleen maar casual speelde ;c

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

uhg5jgb.jpg

:-D:-D

Je zit mij echt keihard te trollen lol. Maar blijf om verbazen dat jij serieus nog niet geranked bent. Ik dacht altijd dat ik hier de enige was die alleen maar casual speelde ;c

Nee geen gekheid. Ben nieuw in het spelletje. Krijg je ineens 'boosten' te horen. Dat kende ik alleen van Mario Kart, dat je dan na een mushroom ineens een turbo kreeg. Dacht dus precies hetzelfde dat als je met een mes iemand aanviel, dat hij dan sneller liep. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen gekheid. Ben nieuw in het spelletje. Krijg je ineens 'boosten' te horen. Dat kende ik alleen van Mario Kart, dat je dan na een mushroom ineens een turbo kreeg. Dacht dus precies hetzelfde dat als je met een mes iemand aanviel, dat hij dan sneller liep. :(

Oke haha. Ik had wel een mooie mario kart bunnyhop headshot tijdens ons potje in Cobblestone. Ik dacht ''dit moet gewoon keer werken omhoog /omlaag springen en dan kill maken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met Dans is een beetje dat ie niet altijd snel doorheeft wie er nou in welk team zit. Maarja, dat heeft elke noob natuurlijk wel.

Op Cobble ook. Had Dans gewoon geluk dat Kyrill hem wel coachte en ons niet, daarom had die zoveel kills. Wij stonden telkens op verkeerde plekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zat het spel telkens raar te glitchen. Drukte ik ergens op kreeg ik telkens zo'n shotgun.

Of gaat Dans opeens een Negev kopen en iedereen de tering in schieten. :S

Zag je ook met wapens gooien bij elke ronde. Moet je je geld opmaken elke ronde?

Het probleem met Dans is een beetje dat ie niet altijd snel doorheeft wie er nou in welk team zit. Maarja, dat heeft elke noob natuurlijk wel.

Sorry vriend. Had het geluk dat ik naast teamleden ook nog de tegenstander raakte. Bij dat laatste heb jij wat meer problemen. :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens slecht nieuws. Nader bijna mijn awp niveau van source. Beter gaan jullie nu een game van een andere genre spelen.

Oh heb mn rank ook terug, die ik door jullie kwijt was.

Kom 1v1 cs 1.6, laat ik wel AWP-niveau zien :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites