Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Kan je eigenlijk met iedereen spelen als je bv silver IIII bent of is er dan een soort systeem dat je niet met een vriend mag spelen die gold is oid? Heb eindelijk tien ranked games gewonnen en we zitten in silver IIII:-D:-D

Nu maar is hopen dat ik dat sprayen ooit onder de knie ga krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Silver 4 en Gold Nova 2/3 mss nog wel gaat. Het is wel tot een bepaalde rank voordat het niet meer gaat omdat de ranks te ver uit elkaar liggen. Je kan als Silver 1 wel met 4 Global Elites mee spelen, zolang het een volle lobby is maken de ranks niet meer uit.

Sprayen zelf is niet zo moeilijk, dan heb ik het niet over perfect beheersen, maar dat je de kogels toch wel aardig kunt sturen. Is een workshop voor waar je tegenover een muur staat en je magazijn moet leegschieten op een muur, waarbij er een punt op de muur staat. En vanaf je eerste kogel gaat deze zich verplaatsen op de manier waarop jij je muis moet bewegen. Dus gewoon het puntje op de muur volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

agPpm5w.jpg

Hoogtepunten 1e en een van laatste ronde: Ik was naar B gelopen terwijl ze riepen op de MIC dat A was. Kom nog op tijd bij A om twee man te doden en de bom te defusen.

Een van laatste ronde enige aan onze kant levend tegen 3 Ct-ers plant de Bom bij B ga daar achter wachten. Schiet een dood merk dat een van hun aan het defusen is knal hem neer wordt zelf gedood maar de bom ontflopt paar tellen later.

En 1e worden van me team als we winnen is natuurlijk helemaal heerlijk :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd net uitgenodigd om met supreme masters en global elites te spelen. In Inferno 3e geworden en in mirage(speel het nooit) 4e. Best trots haha. Als ze dd2 hadden gespeeld eerste #likeaboss

Je moet vaak via faceit of dat soort sites spelen met zo'n mensen. Ik doe vaak wel mee met een vriend van me dat Supreme/Global is, dan hebbe we een premade 5 mans team van supremes en globals ook. Toffe games zijn dat, + omdat het het ranksysteem niet aantast speelt het tot aan de laatste ronde met plezier. Je kan het eens verneuken enzo, leer je gewoon van bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ywwOIOk.jpg

Met The Bazzterd. 1e helft. Hele tijd maar rond de 2 kills uiteindelijk toch nog naar de 10 opgetrokken :)

pR567Q2.jpg

En de winst jeej.

3I7Tg0i.jpg

Met Joost en The Bazzterd samen. Ging niet goed :(

aRghycw.jpg

first half met Kelvin en Christian aka Nef

qQnIW9e.jpg

Uiteindelijk heel spannend geworden. Net 16-14 verloren. Zelf de kans om van 14-13 naar 14-14 te komen helaas verneukt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Faceit is inderdaad een stuk fijner met betere servers en minder hack0rz. Heb nu zelf ook paar potjes gedaan en het bevalt meer dan goed.

Zowel medespelers als tegenstanders zijn meestal ook een stuk aangenamer om mee te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zozo.... :-D :D Gaat steeds beter, Pietertje. :D

''Legende'' zegt je tag. Legendairy douchebag misschien ;)

Je komt hier alleen maar mensen uitlachen. Een Kingkiewiet, Kay, Halit slopen jou allemaal hoe dan ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites