Kelvin Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Op de dag van de FIFA-verkiezing mijn naam verandert naar Sepp Blatter, ik wist dat mijn spel niet best is, maar opstappen is wel overdreven. Ik overweeg nu als geste aan iJefferd om te gaan spelen als Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Geen idee hoe ik geen rank verloor, maar de reeks is eindelijk verbroken :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Kan je eigenlijk met iedereen spelen als je bv silver IIII bent of is er dan een soort systeem dat je niet met een vriend mag spelen die gold is oid? Heb eindelijk tien ranked games gewonnen en we zitten in silver IIII:-D:-D Nu maar is hopen dat ik dat sprayen ooit onder de knie ga krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Denk dat Silver 4 en Gold Nova 2/3 mss nog wel gaat. Het is wel tot een bepaalde rank voordat het niet meer gaat omdat de ranks te ver uit elkaar liggen. Je kan als Silver 1 wel met 4 Global Elites mee spelen, zolang het een volle lobby is maken de ranks niet meer uit. Sprayen zelf is niet zo moeilijk, dan heb ik het niet over perfect beheersen, maar dat je de kogels toch wel aardig kunt sturen. Is een workshop voor waar je tegenover een muur staat en je magazijn moet leegschieten op een muur, waarbij er een punt op de muur staat. En vanaf je eerste kogel gaat deze zich verplaatsen op de manier waarop jij je muis moet bewegen. Dus gewoon het puntje op de muur volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Hoogtepunten 1e en een van laatste ronde: Ik was naar B gelopen terwijl ze riepen op de MIC dat A was. Kom nog op tijd bij A om twee man te doden en de bom te defusen. Een van laatste ronde enige aan onze kant levend tegen 3 Ct-ers plant de Bom bij B ga daar achter wachten. Schiet een dood merk dat een van hun aan het defusen is knal hem neer wordt zelf gedood maar de bom ontflopt paar tellen later. En 1e worden van me team als we winnen is natuurlijk helemaal heerlijk :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Terug naar Distinguished Master Guardian :D Hopelijk nu niet kwijt binnen de vijf games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Werd net uitgenodigd om met supreme masters en global elites te spelen. In Inferno 3e geworden en in mirage(speel het nooit) 4e. Best trots haha. Als ze dd2 hadden gespeeld eerste #likeaboss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Werd net uitgenodigd om met supreme masters en global elites te spelen. In Inferno 3e geworden en in mirage(speel het nooit) 4e. Best trots haha. Als ze dd2 hadden gespeeld eerste #likeaboss Je moet vaak via faceit of dat soort sites spelen met zo'n mensen. Ik doe vaak wel mee met een vriend van me dat Supreme/Global is, dan hebbe we een premade 5 mans team van supremes en globals ook. Toffe games zijn dat, + omdat het het ranksysteem niet aantast speelt het tot aan de laatste ronde met plezier. Je kan het eens verneuken enzo, leer je gewoon van bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Faceit is inderdaad een stuk fijner met betere servers en minder hack0rz. Heb nu zelf ook paar potjes gedaan en het bevalt meer dan goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Met The Bazzterd. 1e helft. Hele tijd maar rond de 2 kills uiteindelijk toch nog naar de 10 opgetrokken :) En de winst jeej. Met Joost en The Bazzterd samen. Ging niet goed :( first half met Kelvin en Christian aka Nef Uiteindelijk heel spannend geworden. Net 16-14 verloren. Zelf de kans om van 14-13 naar 14-14 te komen helaas verneukt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Faceit is inderdaad een stuk fijner met betere servers en minder hack0rz. Heb nu zelf ook paar potjes gedaan en het bevalt meer dan goed. Zowel medespelers als tegenstanders zijn meestal ook een stuk aangenamer om mee te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Comeback is real (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Zo, net even gedragen als Michael Jordan door Scottie Pippen gedragen werd na de flu game, die gast ging volgens mij 40-6 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Nou in twee dagen van silver IV naar silver elite master gegaan. Spel begint nu toch wel te wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zozo.... :-D :D Gaat steeds beter, Pietertje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zozo.... :-D :D Gaat steeds beter, Pietertje. :D Als je alleen hier komt om anderen belachelijk te maken, blijf dan gewoon weg. Je vijfde post in dit topic en alleen maar uitlachen, enge vent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zozo.... :-D :D Gaat steeds beter, Pietertje. :D Ja echt lachen hoor, silvers. Ga stuk hier. Jij was natuurlijk meteen Eagle toen je voor het eerst een pc shooter speelde. Welke rank ben jij eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zozo.... :-D :D Gaat steeds beter, Pietertje. :D ''Legende'' zegt je tag. Legendairy douchebag misschien ;) Je komt hier alleen maar mensen uitlachen. Een Kingkiewiet, Kay, Halit slopen jou allemaal hoe dan ook... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zullen we een MU Digitale Knokploeg oprichten? Maken mensen af, in games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ait, weer gepromoveerd. GN1 nu heuj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zullen we een MU Digitale Knokploeg oprichten? Maken mensen af, in games. Count me in!!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Hahaha, mensen zijn wel erg serieus hier zeg. Silver ranks is allemaal 1 pot nat, vandaar mijn sarcasme. Excuses hoor! :-D Ik ben legendary eagle, maar Kingkiewiet, Kay, Halit slopen mij helemaal de moeder denk ik ja! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Je kan posten wat je wilt hoor kerel, is het een forum voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik moest iedereen coachen hele tijd..... Stonden als nog na flink achter 15-11 voor. Maar helaas aan het einde ging alles kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Zonder jouw coaching hadden we dik verloren denk ik. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten