Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Speelt iemand dit op een 13'' laptop? Zo ja is dat een beetje te doen? Heb namelijk echt een drang om het weer te gaan spelen.

Ik speel op 15'' en dat is eigenlijk al te klein. Op de langere afstanden ben je echt in het nadeel. Het kan wel maar het is lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Updateje

1. Kiewiet (Master Guardian Elite)

2. stevehh (Master Guardian 1)

2. Gabi (Master Guardian 1)

2. Dansmeister (Master Guardian 1)

2. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2)

2. Stefan (Master Guardian 1)

2. Acquafresca ( Gold Nova Master)

2. Juca (Gold Nova Master)

3. The Bazzterd (Gold Nova 2)

3. Boke (Gold Nova 2)

4. joostmakaay (Gold Nova 1)

5. Barteh (Silver Elite Master)

5. The Kerfts (Silver Elite Master)

6. Kelvin (Silver Elite)

7. Kyrill (Silver IV)

8. lennard95 (unranked)

8. Christian. (unranked)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Kiewiet (Master Guardian Elite)

2. stevehh (Master Guardian 1)

2. Gabi (Master Guardian 1)

2. Dansmeister (Master Guardian 1)

2. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2)

2. Stefan (Master Guardian 1)

3. Acquafresca ( Gold Nova Master)

3. Juca (Gold Nova Master)

4. Boke (Gold Nova 3)

5. The Bazzterd (Gold Nova 2)

6. joostmakaay (Gold Nova 1)

7. Barteh (Silver Elite Master)

7. The Kerfts (Silver Elite Master)

8. Kelvin (Silver Elite)

9. Kyrill (Silver IV)

10. lennard95 (unranked)

10. Christian. (unranked)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelden met 4 man premade tegen een 5 man premade team. Ik, chaos, Flux en Hefes aka mr. DubbelAK. Clutch ik 2 rondes 1v3 enzo is het nog niet genoeg om te winnen. Echt jammer dat ik dan Gold Nova 3 ben en de AK's gwn zo slecht spelen. Stats doen er btw niet echt toe, in game ook qua movement en 1v1 situaties zo erg dat zeker 2 van de 5 in dit team AK of hoger is.

[spoiler=groot]A0851B848E7DA948F0348FBB854B582818E9469B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat de enige mooie AK's tering duur zijn. Rest is echt lelijk.

AK Redline is nice toch? Is iig de AK die ik ga kopen. Samen met USP-S Orion, M4A4 Bullet Rain en Glock Water Elemental. Toch de 4 belangrijkste wapens.

Prijzen zijn allemaal ziek hard gedaald. AK Redline field tested nu gewoon €3. Je moet gewoon je game ff opedoen en dan 5 minuten vanuit de makrt AK redlines inspecten in game. Sommige field tested zien er gewoon minimal wear uit en die kun je dan gewoon kopen.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ak redline is niet heel duur, dat is ook wel een sexy skin.

AK Redline is nice toch? Is iig de AK die ik ga kopen. Samen met USP-S Orion, M4A4 Bullet Rain en Glock Water Elemental. Toch de 4 belangrijkste wapens.

Prijzen zijn allemaal ziek hard gedaald. AK Redline field tested nu gewoon €3. Je moet gewoon je game ff opedoen en dan 5 minuten vanuit de makrt AK redlines inspecten in game. Sommige field tested zien er gewoon minimal wear uit en die kun je dan gewoon kopen.

Redline was de enige waar ik aan zat te denken om te kopen, maar die drie streepjes bovenop vind ik maar matig.

Trouwens zijn bijna alle skins uit de nieuwe case echt nice. USP-S en StatTrak Nova (;c) maar meteen gekocht. Wil ook nog MP7, MP9 en P90, allemaal wapens die ik wel eens gebruik. Ook maar Worm God gekocht aangezien ik die nice vind en minimal wear maar €2 was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind al die nieuwe skins echt lelijk ;c

Na verder zoeken ga ik alleen nog maar voor de P90 denk ik, goedkoop en leuker dan zo kaal.

Oh en trouwens, na ff zoeken een zeer degelijke battle scarred Vulcan gevonden. Wapen met karakter ;c Ben er blij mee, was €11.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tering man, dacht k ga die nieuwe maps proberen, ff Zoo gedaan want kortste queue, wat een fucking doolhof man, teringhard gesloopt ook omdat we als CT begonnen en niemand de map kende, deed er hele 40 sec over om van B naar A te gaan telkens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tering man, dacht k ga die nieuwe maps proberen, ff Zoo gedaan want kortste queue, wat een fucking doolhof man, teringhard gesloopt ook omdat we als CT begonnen en niemand de map kende, deed er hele 40 sec over om van B naar A te gaan telkens.

Die waar je een pass voor moet kopen en 5 euro dokken?

Die laat ik gewoon links liggen. Ik kan jullie allemaal aanraden echt eens wat anders te proberen. Doe eens Mirrage/Nuke/Inferno of Cobblestone. Want 99/100x dat ik bij [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; jullie kijk is het alleen maar Dust 2 , Dust 2 en Dust 2. Als ik net als jullie zovaak die map zou spelen zou ik nu allang gestopt zijn met dit spel.

Nee geef mij maar Inferno/Mirrage of Nuke.

XAOauaV.jpg

Werd nog even spannend van 14-9 naar 14-13 zowat. Maar toch gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites