ForzaUtreg Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 En weer terug op MG1, derde keer in een week :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Speelt iemand dit op een 13'' laptop? Zo ja is dat een beetje te doen? Heb namelijk echt een drang om het weer te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Speelt iemand dit op een 13'' laptop? Zo ja is dat een beetje te doen? Heb namelijk echt een drang om het weer te gaan spelen. Ik speel op 15'' en dat is eigenlijk al te klein. Op de langere afstanden ben je echt in het nadeel. Het kan wel maar het is lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 http://imgur.com/L7slscq Lekker heur :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 lennard hacker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 lennard hacker Kerel man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Updateje 1. Kiewiet (Master Guardian Elite) 2. stevehh (Master Guardian 1) 2. Gabi (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Master Guardian 1) 2. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 2. Stefan (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. joostmakaay (Gold Nova 1) 5. Barteh (Silver Elite Master) 5. The Kerfts (Silver Elite Master) 6. Kelvin (Silver Elite) 7. Kyrill (Silver IV) 8. lennard95 (unranked) 8. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Zat vanmiddag beetje te kijken wat die Operations nou precies waren, komt er net een nieuwe uit. Nieuwe case dus ook, met AWP Hyper Beast, die zal niet gratis zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Zijn wel allemaal lelijk skins die veel te duur zijn nu. Het is nu wel de tijd om je skins te kopen. Alles is goedkoper geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 http://imgur.com/L7slscq Lekker heur :D Wtf. Je hebt dit spel pas net :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian Elite) 2. stevehh (Master Guardian 1) 2. Gabi (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Master Guardian 1) 2. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 2. Stefan (Master Guardian 1) 3. Acquafresca ( Gold Nova Master) 3. Juca (Gold Nova Master) 4. Boke (Gold Nova 3) 5. The Bazzterd (Gold Nova 2) 6. joostmakaay (Gold Nova 1) 7. Barteh (Silver Elite Master) 7. The Kerfts (Silver Elite Master) 8. Kelvin (Silver Elite) 9. Kyrill (Silver IV) 10. lennard95 (unranked) 10. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Speelden met 4 man premade tegen een 5 man premade team. Ik, chaos, Flux en Hefes aka mr. DubbelAK. Clutch ik 2 rondes 1v3 enzo is het nog niet genoeg om te winnen. Echt jammer dat ik dan Gold Nova 3 ben en de AK's gwn zo slecht spelen. Stats doen er btw niet echt toe, in game ook qua movement en 1v1 situaties zo erg dat zeker 2 van de 5 in dit team AK of hoger is. [spoiler=groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Wel jammer dat de enige mooie AK's tering duur zijn. Rest is echt lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Wel jammer dat de enige mooie AK's tering duur zijn. Rest is echt lelijk. Een ak redline is niet heel duur, dat is ook wel een sexy skin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Hmm. Ff DM spelen dan. Standaard dat je daar idioot veel drops krijgt voor mijn gevoel Koop alleen stattrak skins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik koop helemaal nada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 (bewerkt) Wel jammer dat de enige mooie AK's tering duur zijn. Rest is echt lelijk. AK Redline is nice toch? Is iig de AK die ik ga kopen. Samen met USP-S Orion, M4A4 Bullet Rain en Glock Water Elemental. Toch de 4 belangrijkste wapens. Prijzen zijn allemaal ziek hard gedaald. AK Redline field tested nu gewoon €3. Je moet gewoon je game ff opedoen en dan 5 minuten vanuit de makrt AK redlines inspecten in game. Sommige field tested zien er gewoon minimal wear uit en die kun je dan gewoon kopen. 27 mei 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Een ak redline is niet heel duur, dat is ook wel een sexy skin. AK Redline is nice toch? Is iig de AK die ik ga kopen. Samen met USP-S Orion, M4A4 Bullet Rain en Glock Water Elemental. Toch de 4 belangrijkste wapens. Prijzen zijn allemaal ziek hard gedaald. AK Redline field tested nu gewoon €3. Je moet gewoon je game ff opedoen en dan 5 minuten vanuit de makrt AK redlines inspecten in game. Sommige field tested zien er gewoon minimal wear uit en die kun je dan gewoon kopen. Redline was de enige waar ik aan zat te denken om te kopen, maar die drie streepjes bovenop vind ik maar matig. Trouwens zijn bijna alle skins uit de nieuwe case echt nice. USP-S en StatTrak Nova (;c) maar meteen gekocht. Wil ook nog MP7, MP9 en P90, allemaal wapens die ik wel eens gebruik. Ook maar Worm God gekocht aangezien ik die nice vind en minimal wear maar €2 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Vind al die nieuwe skins echt lelijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Vind al die nieuwe skins echt lelijk ;c Na verder zoeken ga ik alleen nog maar voor de P90 denk ik, goedkoop en leuker dan zo kaal. Oh en trouwens, na ff zoeken een zeer degelijke battle scarred Vulcan gevonden. Wapen met karakter ;c Ben er blij mee, was €11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 AK Vulcan is idd ziek nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 (bewerkt) Ging die ff goed :D Ooit DMG geweest, maar omdat ik een half jaar lang op een laptop moest spelen helemaal weggezakt naar GN1 :cab: 27 mei 2015 bewerkt door Mav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik koop helemaal nada Ja ik koop ook enkel met het geld die ik ingame verdien, dus verkopen van drops zeg maar. Vind vulcan maar niks. Redline en case hardend vind ik wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Tering man, dacht k ga die nieuwe maps proberen, ff Zoo gedaan want kortste queue, wat een fucking doolhof man, teringhard gesloopt ook omdat we als CT begonnen en niemand de map kende, deed er hele 40 sec over om van B naar A te gaan telkens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Tering man, dacht k ga die nieuwe maps proberen, ff Zoo gedaan want kortste queue, wat een fucking doolhof man, teringhard gesloopt ook omdat we als CT begonnen en niemand de map kende, deed er hele 40 sec over om van B naar A te gaan telkens. Die waar je een pass voor moet kopen en 5 euro dokken? Die laat ik gewoon links liggen. Ik kan jullie allemaal aanraden echt eens wat anders te proberen. Doe eens Mirrage/Nuke/Inferno of Cobblestone. Want 99/100x dat ik bij [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; jullie kijk is het alleen maar Dust 2 , Dust 2 en Dust 2. Als ik net als jullie zovaak die map zou spelen zou ik nu allang gestopt zijn met dit spel. Nee geef mij maar Inferno/Mirrage of Nuke. Werd nog even spannend van 14-9 naar 14-13 zowat. Maar toch gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten