Dansmeister Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Hehe ja waarvan ik 2 keer boven Kiewiet eindigde dus ik voel mij mede-koning. Vanavond weer met [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; tenminste ik verwacht jullie wel. Sorry man. Voorlopig ga ik niet spelen. PC is kapot en op de laptop ga ik nooit meer weer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Ging wel lekker gisteravond [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Net ff een lekker potje en na een 16-0 winst, 16-2 winst en 16-6 winst eindelijk weer eens een rang omhoog :D :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 [vine]OP0tzheqrAd[/vine] Voor de KennyS kenners :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Goh gister de heerlijkste comp pot ooit, met Kelvin, Joost en nog twee randommers. We begonnen dramatisch als CT-side, binnen no time 0-5 achter en zo'n aarshoofd van de tegenstanders ging na elke ronde 'wp' zeggen in de chat. Gruwelijk irritant was dat, op een gegeven moment waren ze alleen maar aan het uitdagen en trollen in de chat, toen opeens wij zieke comeback en begonnen we de 2e half met 8-7 voorsprong. Joost was al rustig terug aan het provoceren. Die ene die de hele tijd 'wp' zei opeens allemaal excuses maken, ja ik speel goed maar heb kutteam, dus wij terugkutten. Eentje begon ons uit te schelden voor cheaters toen. :D:D:D Uiteindelijk dus gewonnen en Joost en ik op de mic 'EASY EASY EASY SO EASY HEY WE'RE HACKERS HACK HACK TOO EASY' godverdomme dat voelde goed zeg. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Joost die echte terror. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Voor de KennyS kenners :-D Baas :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ging wel lekker gisteravond [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Wanneer gaan we weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Wanneer gaan we weer. Binnenkort mattie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 PC zo goed als gefixt. Ben er met een beetje geluk vanavond weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 PC zo goed als gefixt. Ben er met een beetje geluk vanavond weer. Lekker hoor. We misten je, hele week daardoor met rare randommers moeten spelen die het liefst hun eigen teamgenoten flashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Lekker hoor. We misten je, hele week daardoor met rare randommers moeten spelen die het liefst hun eigen teamgenoten flashen. Klote ja. Ben er woensdagavond. Haal 'm die middag op. Morgen komt mijn nieuwe monitor binnen. Heeft ondertussen [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; de game al? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Klote ja. Ben er woensdagavond. Haal 'm die middag op. Morgen komt mijn nieuwe monitor binnen. Heeft ondertussen [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; de game al? :D Had m al aangespoord, maar hij ontweek de vragen handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Goh, Steam meteen weer down na die pot ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Goh, Steam meteen weer down na die pot ;e Ze moeten iets tegen die verslaving doen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Ze moeten iets tegen die verslaving doen. :D Dat is fucked up G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Dat is fucked up G Doet het weer vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Goh wat een idioten weer gisteren. Zo'n domme Rus die me zat uit te schelden terwijl ik beste score had van ons team, dus ook boven hem. :cab: Was zo kwaad dat ik niet eens een fatsoenlijk antwoord terug had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Wat een dikke aids potje was dat net [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; man man :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Moet denk ik nog even oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 (bewerkt) Nog mensen die aan willen sluiten bij mij en Kiewiet over een half uurtje ongeveer ? EDIT: Fuck die gast (Clause) die disconnect aan het begin, hele match met een bot gespeeld :moop: 29 maart 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 Steam servers plat ? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Hax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Nog meer mensen die rond 5 over 8 mee willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ben wel online denk ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten