Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Hehe ja waarvan ik 2 keer boven Kiewiet eindigde dus ik voel mij mede-koning. Vanavond weer met [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; tenminste ik verwacht jullie wel.

Sorry man. Voorlopig ga ik niet spelen. PC is kapot en op de laptop ga ik nooit meer weer spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh gister de heerlijkste comp pot ooit, met Kelvin, Joost en nog twee randommers. We begonnen dramatisch als CT-side, binnen no time 0-5 achter en zo'n aarshoofd van de tegenstanders ging na elke ronde 'wp' zeggen in de chat. Gruwelijk irritant was dat, op een gegeven moment waren ze alleen maar aan het uitdagen en trollen in de chat, toen opeens wij zieke comeback en begonnen we de 2e half met 8-7 voorsprong. Joost was al rustig terug aan het provoceren. Die ene die de hele tijd 'wp' zei opeens allemaal excuses maken, ja ik speel goed maar heb kutteam, dus wij terugkutten. Eentje begon ons uit te schelden voor cheaters toen. :D:D:D Uiteindelijk dus gewonnen en Joost en ik op de mic 'EASY EASY EASY SO EASY HEY WE'RE HACKERS HACK HACK TOO EASY' godverdomme dat voelde goed zeg. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. We misten je, hele week daardoor met rare randommers moeten spelen die het liefst hun eigen teamgenoten flashen.

Klote ja. Ben er woensdagavond. Haal 'm die middag op. Morgen komt mijn nieuwe monitor binnen. Heeft ondertussen [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; de game al? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites