joostmakaay Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Meh werdt ineens uitgelogd, ging wel lekker daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Was wel ff leuk ja :) ook al bakte ik er niet veel van :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 morgenmiddag wel beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 morgenmiddag wel beschikbaar. Heb je 1.6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Heb je 1.6? Heb ik wel maar speel eigenlijk alleen CS go. wil het wel weer een potje voor je installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Heb ik wel maar speel eigenlijk alleen CS go. wil het wel weer een potje voor je installeren. Huhu, doen man. Is tof, roep maar wanneer je een keertje kunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Huhu, doen man. Is tof, roep maar wanneer je een keertje kunt. Ik kan nu wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik kan nu wel even. Hoe heet je op steam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hoe heet je op steam? Gab El Khattabi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Gab El Khattabi Uitnodiging verstuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Uitnodiging verstuurd. Uitnodiging geaccepteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Uitnodiging geaccepteerd. Zo dat waren een paar productieve potjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Wil ik CSS weer eens opstarten, is OnlyDutch weg? Of zie ik dat verkeerd? Iemand enig idee? Vond dat altijd wel chill, steeds andere map, allemaal Nederlanders. Is er nu nog iets vergelijkbaars? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Wil ik CSS weer eens opstarten, is OnlyDutch weg? Of zie ik dat verkeerd? Iemand enig idee? Vond dat altijd wel chill, steeds andere map, allemaal Nederlanders. Is er nu nog iets vergelijkbaars? Gewoon bij servers zoeke naar [NL]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik schaf CS:GO wel aan, 14 eu :cab: Daar nog leuke NL servers die van map veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik schaf CS:GO wel aan, 14 eu :cab: Daar nog leuke NL servers die van map veranderen? Heb zelf in CS GO echt weinig serverkennis, speel altijd gewoon casual eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik schaf CS:GO wel aan, 14 eu :cab: Daar nog leuke NL servers die van map veranderen? Aight, je heb daar niet echt servers maar je heb wel Jordi en ik die nogal vaak spelen. Hehe reageert dus ook gelijk.. Wanneer ben je online? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hij is 'm nou aan 't downloaden. Kan wel zijn dat soms m'n broertje speelt ;) Wat is m'n steamnaam? Die rechtsboven staat, of waarmee ik moet inloggen ? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hij is 'm nou aan 't downloaden. Kan wel zijn dat soms m'n broertje speelt ;) Wat is m'n steamnaam? Die rechtsboven staat, of waarmee ik moet inloggen ? :cab: Inlognaam. Voeg anders Kerftminister toe, ik heb iedereen van MU wel die CS speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Moet een nieuwe pc fixen, kan zelfs CS: GO niet runnen, huilen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Net een heerlijke Faceit match op Nuke gehad, uiteindelijk 21-18 gewonnen na overtime. Had zelf een score van 30 om 22, sick spannende pot. Bij 15-14 achter op T side was ik een 2v4 en door 4 kills van mij de ronde gewonnen en dus overtime.:< Voor wie Faceit niet kent: http://www.faceit.com Is praktisch hetzelfde als gewoon competitive maar dan met de pro regels zoals 1:45 tijd per ronde en 35 seconde voordat de bom ontploft na planten. [spoiler=stats] 9 februari 2015 bewerkt door kiewiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Iemand hier ooit ESL gespeeld op 1.6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Seee net mij eerste ace ooit gemaakt + defuse en ook eentje 4 kills + defuse.. (H) Was beide keren als enige over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Oeh wist niet dat mensen dit nog speelden. Ik heb het ook nog ergens op m'n laptop staan, vanavond gamen wellicht? (d) Volgens mij is mn username Tukkerrandy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten