La Pulga Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Speel je in CS ook in een 'divisie-systeem' zoals in fifa bijv? Of gewoon random lobbies Je hebt wel competieve wedstrijden in CS Go. Dat is voor een rang. Geen idee waar je kan zien hoe hard je bent en zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Speel je in CS ook in een 'divisie-systeem' zoals in fifa bijv? Of gewoon random lobbies Ik doe lekker random, word uit elke competitieve lobby gekickt omdat ze me te slecht vinden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Ik doe lekker random, word uit elke competitieve lobby gekickt omdat ze me te slecht vinden :D haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-DKrijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Nou goed, wie speelt 1.6 en wilt vanaaf online [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Krijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzinLaatst ook 2 keer gehad op Dust 2 bij B plantsite. Stond ik vanaf B te snipen door de deuren naar CT-spawn, komt er ook net een ploeggenoot in mijn fire lopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Dust2 is wel een vieze map hoor met AWP. Gewoon lekker ak47 of m4a1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Vieze lijers dat jullie zijn. Ga m vandaag ook kopen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Vieze lijers dat jullie zijn. Ga m vandaag ook kopen denk ik. Haal 1.6 dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Dust2 is wel een vieze map hoor met AWP. Gewoon lekker ak47 of m4a1.AK, AWP of P90 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 AK, AWP of P90 ;c P90? Huhu, zal vast wel geupgrade zijn in CS:GO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Dat is die spraywapen. Ideale rush ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Dat is die spraywapen. Ideale rush dingDit dus, heerlijk als je B wil rushen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Dat is die spraywapen. Ideale rush ding Weet ik, bedoelde meer van waarom de P90, is in 1.6 rete slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 In GO wel iets beter, maar ik ben meer fan van de MP7. M4a4 Griffin :< raggen jonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Ja joh met pro90 B in Rushen en dan een team hebben die niet kan aimen en mij dood schieten :checkit: Gisteravond even een rage moment , ik start net een competitieve match , geeft m'n pc aan over 15 minuten de pc te restanten en updates te installeren , wil m'n team me niet kicken 7 dagen ban wohoee ben ook in48 uur van Master Guardian 1 naar Nova 2 gegaan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Zou zoveel vetter zijn als ze die AWP zouden verwijderen/nerfen, zelfs te grootste noobs kunnen ermee spelen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Jongens wie speelt hier allemaal CS: GO? Lijkt me leuk om een keer een hele server te bezetten met gasten van mu. Ik weet van Kelvin, Gabi, Ozan, joostmakaay en fenovic dat ze spelen. Wie nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Lijkt me tof, ik ben van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik speel ook elke dag wel zowat. Maar speel alleen als met ook aan degelijke communicatie doet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Dust2 is wel een vieze map hoor met AWP. Gewoon lekker ak47 of m4a1. Dust 2 ga jij zelf zsm voor de AWP man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Zagen we net idd wel, die KryZe was gewoon Bernie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Jongens wie speelt hier allemaal CS: GO? Lijkt me leuk om een keer een hele server te bezetten met gasten van mu. Ik weet van Kelvin, Gabi, Ozan, joostmakaay en fenovic dat ze spelen. Wie nog meer? Voeg me maar toe op Steam, Gabi Deen volgens mij :D Heb er 2 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Ik speel ook wel een keer mee. Bastianovich is mijn steam-account, voeg maar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten