Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Ik doe lekker random, word uit elke competitieve lobby gekickt omdat ze me te slecht vinden :D

haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-D
Krijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e

jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzin
Laatst ook 2 keer gehad op Dust 2 bij B plantsite. Stond ik vanaf B te snipen door de deuren naar CT-spawn, komt er ook net een ploeggenoot in mijn fire lopen :-D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh met pro90 B in Rushen en dan een team hebben die niet kan aimen en mij dood schieten :checkit:

Gisteravond even een rage moment , ik start net een competitieve match , geeft m'n pc aan over 15 minuten de pc te restanten en updates te installeren , wil m'n team me niet kicken 7 dagen ban wohoee ben ook in48 uur van Master Guardian 1 naar Nova 2 gegaan _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites