The Saint Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Meer dan waar voor je geld (y) AWP madness. Nog erger als Source :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Begint toch wel weer een beetje te kriebelen bij mij, heb op dit moment alleen niks anders dan een macbook, twijfel nog hoe het is om FPS te gamen op een laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Same shit, different laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 AWP madness. Nog erger als Source :( Serieus ja? En ik vind Source al erg :cab: nuja, als ik nog speel doe ik toch telkens no awp maps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Iemand zin in een potje competitive morgen? heb nieuw account gemaakt 8 wins tot nu toe, al tegen Master Guardians 2 gespeeld die gasten zijn ongelovelijk goed, schat dat ik als 10 wins heb Gold Nova 4 of iets dergelijks ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Heb het net toch maar even geinstalleerd op mijn macbook en één potje competitive gespeeld. Stonden 15-0 voor, uiteindelijk met 16-7 gewonnen. Mis alleen nog mijn oude muismat en gamen op 13'' is ook niet ideaal. :mrgy: Kon helaas niks anders dan competitive omdat ik die season pass niet heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik pak iedereen hier op 1.6 5 jaar gespeeld en een redelijk hoog niveau gehaald. Ooit een keer een friendly war gedaan tegen Na Vi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik schiet ook weer CS:GO .. ben alleen nog zo teering slecht. Kut aim :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik schiet ook weer CS:GO .. ben alleen nog zo teering slecht. Kut aim :DKleiner crosshair maken via http://tools.dathost.net/#alpha=200/color=5/color_b=50/color_r=50/color_g=250/dot=0/gap=0/size=5/style=4/usealpha=1/thickness=0.5/outline=0/outline_draw=0 en je mouse sensitivity naar beneden zetten scheelt al een hoop :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Goh, moet nodig uit die silver division weg man, ben echt elke keer de beste van mijn team en die andere knuppels in het team zijn 9/10 keer zwaar slecht. Kan nog zoveel aanwijzingen geven tijdens een match maar die lui doen er niks mee :D Zal blij zijn als ik in gold zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Ik schiet ook weer CS:GO .. ben alleen nog zo teering slecht. Kut aim :D Hebben wij dit niet een tijdje samen gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Goh, moet nodig uit die silver division weg man, ben echt elke keer de beste van mijn team en die andere knuppels in het team zijn 9/10 keer zwaar slecht. Kan nog zoveel aanwijzingen geven tijdens een match maar die lui doen er niks mee :D Zal blij zijn als ik in gold zit Hahahaha daarom heb ik een nieuw account gemaakt , altijd speelde ik 30-16 etc en dan kun je nagaan dat we alsnog 16-6 verloren door die trollers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Ik pak iedereen hier op 1.6 5 jaar gespeeld en een redelijk hoog niveau gehaald. Ooit een keer een friendly war gedaan tegen Na Vi. Netjes! Na vi.p heeft 30 euro voor me verneukt tegen titan :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Heuj 12 wins ben nu Master Guardian 1, dikke prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Hebben wij dit niet een tijdje samen gespeeld? Haha nee dat was CS 1.6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Ook eens aangeschaft, CS GO. Mooie ding tot nu toe, kan er alleen niks van. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Kost volgens mij trouwens nog vandaag 9,50. Zeker wel waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Heb Condition Zero en 1.6 aangeschaft paar dagen geleden voor €4,99. Voor bijna niets dus. Vroeger echt héél veel gespeeld, dus nu proberen oude vorm terug te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Haal CS Go toerkoe.. Voeg me trouwens wel even toe op Steam. Gabi.e77 [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Haal Source jonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Heb Condition Zero en 1.6 aangeschaft paar dagen geleden voor €4,99. Voor bijna niets dus. Vroeger echt héél veel gespeeld, dus nu proberen oude vorm terug te vinden. Kom maar een keer online huhuhu, was vroeger echt een zieke pro maar dan spreken we over 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Haal Source jonge Die heb ik ook. Vind die alleen minder leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Kom maar een keer online huhuhu, was vroeger echt een zieke pro maar dan spreken we over 2012. Ik heb het eerder over 6/7 jaar geleden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Ik ben wel zo teringslecht, maar vind het wel erg leuk. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Speel je in CS ook in een 'divisie-systeem' zoals in fifa bijv? Of gewoon random lobbies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten