Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een nieuwe manager voor AaB

Zojuist heeft het bestuur van AaB bekend gemaakt dat het de onbekende 30-jarige Mohwie als trainer heeft aangesteld. De supporters hebben enkele vraagtekens gezet bij de aanstelling van deze trainer bij hun club, maar voorzitter Per Søndergaard vindt dat Mohwie de geschikte opvolger is van de vorige trainer,Ståle Solbakken. "Wij hebben ons vertrouwen uit gesproken in deze Nederlandse trainer omdat wij zeer gecharmeerd zijn van het aanvallende en dominante voetbal van de Nederlandse club" aldus een zeer blij voorzitter.

Kersverse manager Mohwie wilde alleen kwijt dat hij "zeer vereerd en blij" was met deze aanstelling en dat hij AaB naar grote successen wil gaan leiden.

Clubinformatie

introgj7.jpg

De selectie

gkde9.jpg

verdedigerswl8.jpg

midsw9.jpg

attlx3.jpg

Chrys staat er 2x op, dat komt omdat hij van reservespits naar AMC is gegaan omdat Qvist er bij is gekomen.

De reserve verdedigers en middenvelders laat ik niet zien omdat die niet zo interessant zijn. Verder ben ik druk bezig op de transfer markt en dus zal er snel een persconferentie zijn waar een aantal nieuwe spelers voorgesteld zullen gaan worden aan het publiek.

In de volgende update:

- De transfers

- De voorbereiding

• Antwoorden 202
  • Weergaven 478
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Zojuist heeft het bestuur van AaB bekend gemaakt dat het de onbekende 30-jarige Mohwie als trainer heeft aangesteld. De supporters hebben enkele vraagtekens gezet bij de aanstelling van deze trainer bij hun club, maar voorzitter Per Søndergaard vindt dat Mohwie de geschikte opvolger is van de vorige trainer,Ståle Solbakken. "Wij hebben ons vertrouwen uit gesproken in deze Nederlandse trainer omdat wij zeer gecharmeerd zijn van het aanvallende en dominante voetbal van de Nederlandse club" aldus een zeer blij voorzitter.

Kersverse manager Mohwie wilde alleen kwijt dat hij "zeer vereerd en blij" was met deze aanstelling en dat hij AaB naar grote successen wil gaan leiden.

Clubinformatie

introgj7.jpg

De selectie

gkde9.jpg

verdedigerswl8.jpg

midsw9.jpg

attlx3.jpg

Chrys staat er 2x op, dat komt omdat hij van reservespits naar AMC is gegaan omdat Qvist er bij is gekomen.

De reserve verdedigers en middenvelders laat ik niet zien omdat die niet zo interessant zijn. Verder ben ik druk bezig op de transfer markt en dus zal er snel een persconferentie zijn waar een aantal nieuwe spelers voorgesteld zullen gaan worden aan het publiek.

In de volgende update:

- De transfers

- De voorbereiding

Geplaatst
  • Auteur

Clubinformatie

introgj7.jpg

De selectie

gkde9.jpg

verdedigerswl8.jpg

midsw9.jpg

attlx3.jpg

In de volgende update:

- De transfers

- De voorbereiding

Geplaatst

ik ken de club niet. hopelijk kan jij daar verandering in brengen;) Succes

Geplaatst

Mooie intro. Wat zijn je doelstellingen ?

Geplaatst
  • Auteur
Mooie intro. Wat zijn je doelstellingen ?

Die komen in de volgende update !

Ken de club zelf ook amper dus vandaar , ik wil namelijk realistische doelstellingen neer zetten.

Geplaatst

Geen middenvelders ;)

Leuke club, leuke titel. Mooie inleiding ben benieuwd wat je met deze club kan bereiken. Club staat in FM natuurlijk vooral bekend om de keeper Stenild.

Geplaatst
  • Auteur
Geen middenvelders ;)

Leuke club, leuke titel. Mooie inleiding ben benieuwd wat je met deze club kan bereiken. Club staat in FM natuurlijk vooral bekend om de keeper Stenild.

Dit is zeer irritant. Ik heb namelijk gister wel het plaatje gemaakt maar schijnbaar niet geupload en wel gedelete:clap:

Ach ja, maak wel even een nieuwe :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

De Doelstellingen

doelsbz6.jpg

De Transfers

transfersks4.jpg

De Oefenwedstrijden

mixzc2.jpg

In de volgende update:

- Eerste maand vd competie

Geplaatst

Je moet toch kampioen kunnen worden met dit team hoor, dat werden ze in mijn game (Mjitylland) ook. Maar succes. En ik zou Stenild eerste keeper laten zijn in het eerste seizoen, wat een geweldenaar!

Geplaatst
  • Auteur
Je moet toch kampioen kunnen worden met dit team hoor, dat werden ze in mijn game (Mjitylland) ook. Maar succes. En ik zou Stenild eerste keeper laten zijn in het eerste seizoen, wat een geweldenaar!

Mjah had ik ook gewild maar ik ben begonnen in feb 2006 en toen was hij al verhuurd, helaas.

En omdat ik de club niet goed kende heb ik de doelstellingen wat lager gehouden. Maar kan ze altijd bijstellen gedurende het seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

Competitie maand Juli

match1kopiedi1.jpg

match2vz9.jpg

match3fs3.jpg

Na 3 wedstrijden gespeeld te hebben hebben we netjes 9 punten binnengesleept. Het ging niet elke wedstrijd met dezelfde eenvoud en overtuiging echter kan ik tot nu toe tevreden zijn dat de ploeg zich langzaam

maar zeker aan begint te passen aan de tactiek en aan elkander.

In de volgende update:

- Competitie maand augustus & september

- Overige

Geplaatst

Mooie resultaten! Het begin is veel belovend!

Geplaatst
  • Auteur

De maanden Augustus en September

match4qu0.jpg

match5vj4.jpg

match6hr0.jpg

match7wq1.jpg

match8xf0.jpg

match9fz6.jpg

match10dz0.jpg

match12lo3.jpg

Al met al geen slechte resultaten. We staan momenteel eerste met 3 punten voorsprong op Brondby IF. De komende maand zal al redelijk beslissend gaan worden voor de competitie omdat we dan tegen de nummer 2 en 3 moeten spelen en als we daar van weten te winnen slaan we al een aardig gaatje.

Tussentijdse transfers

overigyn9.jpg

In de volgende update:

- Competitie maand Oktober

- Tussenstand competitie

Geplaatst

ik ken de club niet, maar als ik dit zo zie, ga je volgens mij de goede kant op!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

De maand Oktober

match13iy6.jpg

match14jy6.jpg

match15ds8.jpg

De tussenstand

tussenstandmg0.jpg

In de volgende update:

- Competitie maand November en December

- Eventuele transfers

Geplaatst

Je hebt een onbekende club uitgekozen voor de meeste en dat is ook wel eens leuk om daar meer over te weten te komen.

Je resultaten zijn ook zeker niet slecht.

Betekend dit het einde van je Tottenham Hotspur novelle of ga je er twee door elkaar proberen bij te houden?

Geplaatst
  • Auteur
Je hebt een onbekende club uitgekozen voor de meeste en dat is ook wel eens leuk om daar meer over te weten te komen.

Je resultaten zijn ook zeker niet slecht.

Betekend dit het einde van je Tottenham Hotspur novelle of ga je er twee door elkaar proberen bij te houden?

Het einde van me Tottenham Hotspur novelle.

Heb momenteel geen tijd voor 2 novelles + het feit dat ik die savegame al niet meer heb. Dus Broodje AaB! is mijn novelle.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.