Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Sinterklaas challenges | Win een Mystery United Kids Box!

Fantasy

Aanbevolen berichten

Challenge 3: Behoed Rayo Vallecano voor degradatie

Zo goed als alle ploegen in de Spaanse hoogste divisie hebben er dertig duels opzitten. Er zijn dus nog acht wedstrijden te spelen, waarbij Rayo Vallecano alle zeilen zal moeten bijzetten om degradatie af te wenden. 

Het uiteindelijke aantal punten dat je haalt in LaLiga EA Sports is het puntenaantal dat je mag bijschrijven aan je punten.

Download de save om mee te spelen: Sinterklaas Challenge 3.fm

Meedoen is makkelijk. Download de save via de download hierboven en plaats deze in de map 'Games' bij al je andere FM-bestanden. Maak vervolgens een manager aan en neem Rayo Vallecano onder je hoede en deel je resultaten hier in dit topic. Succes!

image.png.c387f2426fad584ded6ecc6c93c86b5b.png

De tussenstand na bijna 30 gespeelde wedstrijden in LaLiga EA Sports

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Nom de Guerre:

Is het niet eerlijker om uit te gaan van de punten die je haalt in je eigen wedstrijden? 

Maakt geen verschil toch? Nu heb je door deel te nemen gegarandeerd 24 punten. Hoe meer je wint; hoe meer (extra) punten je bij mag schrijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Fantasy:

Maakt geen verschil toch? Nu heb je door deel te nemen gegarandeerd 24 punten. Hoe meer je wint; hoe meer (extra) punten je bij mag schrijven. 

Dat snap ik, maar meer omdat je als speler geen aandeel hebt gehad in die 24 punten. Ik vind het best verder, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat snap ik, maar meer omdat je als speler geen aandeel hebt gehad in die 24 punten. Ik vind het best verder, hoor.

Ah ja. Valt ook iets voor te zeggen. Zie het maar als 24 punten die je gratis en voor niks in je schoentje hebt gekregen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar drie deelnemers voor challenge drie. Dat kan beter jongens :D @Kyrill @jeffrey koole @Lensherr @Geppiej @Whitewolf345 @Bogatyr en andere gegadigden of deelnemers; kom op! We gaan ook direct door met de laatste challenge. Deadline voor het afronden van alle challenges = zaterdag 30 november, 23:59 uur.

Challenge 4: Laat Klauss scoren

In deze laatste uitdaging ga je aan de slag met FC Utrecht, die onlangs João Klauss aan de selectie hebben toegevoegd. Een echte spits die vanuit de jeugd van Grêmio via omzwervingen door Duitsland, Finland, Oostenrijk en België nu in Amerika was beland. En nu dus in de Domstad. En hij moet doelpunten maken. Veel doelpunten.

Bij deze uitdaging is het aantal competitiedoelpunten dat je maakt met João Klauss gelijk aan het aantal punten dat je mag gaan bijschrijven voor je eindtotaal. Het is de bedoeling dat je 10 Eredivisiewedstrijden speelt met FC Utrecht. Deel vervolgens een screen van de gespeelde wedstrijden en een overzicht van de gemaakte doelpunten van Klauss.

Download de save om mee te spelen: Sinterklaas Challenge 4.fm

Meedoen is makkelijk. Download de save via de download hierboven en plaats deze in de map 'Games' bij al je andere FM-bestanden. Maak vervolgens een manager aan en neem FC Utrecht onder je hoede en deel je resultaten hier in dit topic. Succes!

image.thumb.png.0429f904b40f0f21138f012416182cb9.png

João Klauss, de man die Utrecht aan de doelpunten moet gaan helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Iedereen wint alles, dus heeft geen zin meer (in mijn geval) om mee te doen 😂

Meedoen is minstens net zo belangrijk. En misschien valt er nog wel een troostprijs te verdelen, weet jij veel. Ja - ik weet zulke dingen. Enthousiasme wordt óók gewaardeerd en beloond :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Meedoen is minstens net zo belangrijk. En misschien valt er nog wel een troostprijs te verdelen, weet jij veel. Ja - ik weet zulke dingen. Enthousiasme wordt óók gewaardeerd en beloond :D 

Ben zeker enthousiast. Alleen deze week weinig tijd dus weet niet of ik die van Vallecano er op tijd uit kan krijgen. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites