Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Hier vinden we alles over Las Palomas Manager: @nasje92 De selectie K: Gerónimo Rulli K: Song Bumkeun K: Rafal Gikiewicz V: Carlos Augusto V: Borna Sosa V: Sergiño Dest V: Takehiro Tomiyasu V: Francisco Calvo V: Bafodé Diakité V: Jack O'Connell V: Jérôme Boateng M: Stefano Sensi M: Ryan Christi M: Roberto Gagliardini M: Fábio Vieira M: Facundo Buonanotte M: Giorgian De Arrascaeta M: Giovanni Reyna M: Irfan Can Kahveci M: Isco M: Jaden Philogene A: Petar Musa A: Juan Dinenno A: Vincent Janssen A: Alfredo Morelos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober De keepers en een deel van de verdedigers zijn toegevoegd aan de openingspost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2 uur geleden zei Fantasy: De keepers en een deel van de verdedigers zijn toegevoegd aan de openingspost De aanvullende verdedigers zijn nu ook toegevoegd aan de openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Top! Ik zou wel graag een logo willen ontwerpen of hulp hierbij hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober 1 minuut geleden zei nasje92: Top! Ik zou wel graag een logo willen ontwerpen of hulp hierbij hebben Daar kan ik je best mee helpen indien gewenst. Enige voorkeuren qua kleuren, vormen en/of emblemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Ben zelf even gaan zoeken en kom tot de volgende variatie. Weet niet of ie zo bruikbaar is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Kun je ‘m downloaden en alleen de losse afbeelding delen ipv het hele screenshot van je telefoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hahah dan moet ik er voor betalen 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Maar je mag ook verrassen! Zoals je ziet iig op zoek naar een grijs/zwart logo, evt met goud mag. Mooiste zou zijn dat het logo een duif (of vogel) en iets van palmbomen bevat, maar wil het niet te “vrolijk” hebben. Verder helemaal geen wensen hoor😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 3 uur geleden zei nasje92: Maar je mag ook verrassen! Zoals je ziet iig op zoek naar een grijs/zwart logo, evt met goud mag. Mooiste zou zijn dat het logo een duif (of vogel) en iets van palmbomen bevat, maar wil het niet te “vrolijk” hebben. Verder helemaal geen wensen hoor😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wauw! Heeel vet gedaan! Thanks man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Jouw selectie is volledig aangevuld. Succes Las Palomas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Thuis: Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 1 uur geleden zei LouisPSV: Thuis: Uit: Geweldig!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 2 uur geleden zei Fantasy: Jouw selectie is volledig aangevuld. Succes Las Palomas! Thanks!! Toch maar eens Strikerless proberen😂😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Jij hebt wel de mooiste clubembleem, vind ik persoonlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 4 uur geleden zei xanderoo: Jij hebt wel de mooiste clubembleem, vind ik persoonlijk! Thanks! Credits naar Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober @nasje92 Jack O'Connell is blijkbaar geen actieve voetballer meer in de recente winterupdate van SI Uit de volgende cijferreeks mag je één nummer kiezen om een vervanger aan de selectie toe te voegen. 22, 28, 29, 30, 35, 36, 37, 42, 45, 48, 49, 52, 53, 58, 59, 60, 61, 63, 65, 72, 74, 75, 76, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 89, 91, 92, 93, 95, 103 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 29 oktober Las Palomas.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Nummertje 80 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober 38 minuten geleden zei nasje92: Nummertje 80 Alexandre Penetra it is Ik ga het bericht hierboven incl. download straks direct bijwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Deze tactiek heb ik gedurende FM 24 ontworpen en getweaked en is mijn beste versie tot nu toe al levert het me in online games nog niet heel veel succes op. Voor het eerst tijdens de EK Signup getest. Ik blijf er wel bij! Nasje - EK Signup.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Fantasy,
0 reacties
Ga naar dit bericht