Nom de Guerre Geplaatst Dinsdag at 12:16 Share Geplaatst Dinsdag at 12:16 Even moeten bijlezen. Mooie mix van fictie en FM. Sportief gezien is het net een sprookje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Dinsdag at 15:57 Share Geplaatst Dinsdag at 15:57 Een mooi resultaat tegen Lille neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 17:46 Share Geplaatst Dinsdag at 17:46 Wait what laat je ons in spanning betreft de vorige update... Denk aan onze harten. Knappe resultaten tegen Lille. Met opgeheven hoofden eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst gisteren om 07:24 Auteur Share Geplaatst gisteren om 07:24 - 44. Donderwolken - Hoe helder de hemel even was door de veelbelovende prestaties tegen Lille, hoe donkerder deze eigenlijk was gedurende de rest van de maand maart. Sportief gezien was dat misschien nog relatief, maar daarbuiten was er toch een stevige donderwolk op drift. Een donderwolk genaamd Tatiana. Onze furie uit het voormalig Oostblok had haar billen verbrand. En dat nog wel nadat ze eerst met die uitmuntende billenpartij bloot was gegaan. En ik was natuurlijk de grote schuldige in dat verhaal. Aanvankelijk werd mijn verjaardag verstoord door een mysterieuze boodschap van psychologe Jessy, maar van zodra ik een berichtje ontving van Tatiana verdween dat helemaal naar de achtergrond. Tatiana had me immers niet alleen gefeliciteerd voor mijn verjaardag maar ook in één klap gesuggereerd om die te vieren in het gezelschap van een drankje en haarzelf. Helemaal opgenaaid door de fratsen van Jessy had ik er niet beter op gevonden dan hierop toe te zeggen. In een alles verhullende en uitdagende jurk had ze me opgewacht toen ik haar kwam ophalen. Van ons plan om de stad in te gaan, is echter niets in huis gekomen maar het had in ieder geval wel gezorgd voor het nodige vuurwerk om mijn verjaardag in stijl te vieren. Een geslaagd feestje in mijn ogen. Maar ook niet meer dan dat. Tatiana had al lang mijn interesse niet meer. Maar als ze zichzelf op een schoteltje ging presenteren, wie was ik dan om haar af te wijzen? Die verwachtingen werden echter niet gedeeld. En dat was al meteen duidelijk vanaf de zogenaamde 'morning after'. Haar gezicht leek wel helemaal op te lichten toen ik op de club aankwam, maar de eerste barsten van vertwijfeling werden meteen zichtbaar toen ik het bij een afstandelijke 'good morning' hield, net zoals tegen de andere mensen op de vloer. Toen ik enkele ogenblikken later koeltjes kwam informeren naar de travel arrangements voor onze verplaatsing naar Lille wist ze helemaal hoe laat was. Sindsdien loopt Tatiana er bij als een donderwolk. En het kan me eerlijk gezegd worst wezen. That little princess has blown her chances long time ago. Wat mij daarentegen wel wat zorgen baart, zijn onze prestaties en resultaten op het veld. We waren de maand al begonnen met een magere 1 op 6, maar ook nadien kregen we de goede flow niet meer helemaal te pakken. De Europese wedstrijden tegen Lille hadden ons veel krachten gekost, en dat uitte zich ook in onze wedstrijd tegen het reserve-elftal van Sporting. Slechts in blessuretijd konden we de 3-3 gelijkmaker op het bord zetten. Nadien knoopten we tegen Coimbra gelukkig wel weer aan met de overwinning. Onze eerste driepunter in vier wedstrijden. Maar uit bij Camacho beleefden we pas echt een rollercoaster. In blessuretijd leken we aanvankelijk niet alleen te ontsnappen aan een nederlaag maar zelfs nog met drie punten aan de haal te gaan. We gingen immers van 2-1 naar 2-3 in minuut 90+1 en 90+5. Jammer genoeg bleef er zelfs dan nog genoeg tijd over voor de thuisploeg om alsnog opnieuw gelijk te maken. Spoiler Bijgevolg hebben we van de 8 gespeelde wedstrijden in de play-offs nog maar de helft gewonnen. Toch is dat nog voldoende om de leidersplaats in handen te hebben. De verschillen in de tussenstand zijn echter zeer beperkt, waardoor we na de volgende speeldag even goed pas vijfde kunnen staan. Worden het nog spannende weken? Spoiler Reacties Spoiler @Nom de Guerre Thanks! Sportief mogen we inderdaad niet klagen, al begint de vermoeidheid zich wel wat te wreken. Hopelijk blijven we overeind in de eindspurt nu het programma terug wat minder beladen is. @delichris Lille was een maatje te groot, maar ik ben zeker tevreden dat we het verschil beperkt konden houden. @Djurovski Af en toe moeten we de spanning er natuurlijk ook wat in houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 uur geleden Share Geplaatst 22 uur geleden Sportief even een dipje maar nu Europa gedaan is vermoed ik dat de overwinningen wel weer komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden Even een mindere periode qua overwinningen, maar je mag niet klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten