Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The FM Update - October 2024 V2

neva

Aanbevolen berichten

https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/746-the-fm-update--october-2024-v2

image.png.7b613c03e944965c82fe91f2969aa573.png

The FMUpdate - October V2 - 24/25

This update has been created by FMInside & TheFMEditor.

Key features of the FMUpdate - October V2

• Promotion & Relegation for every playable league in FM24
  • Transfers up to October 13th
  • Loans up to October 13th
  • Updated CA and PA based on 23/24 season
  • Added missing players to the database
  • Added missing staff, including the full staff of Ajax and more
  • Real Competition, Cup and Club names (250.000 changes)
  • Real Media Sources (3400 changes)
  • Real Agents & Clients (2246 changes)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei vlekkertcvd:

Hoe zit het ook alweer? Volstaat het downloaden van alleen deze update voor het toevoegen van alle eerdere updates? 

En via Steam kan prima toch?

Klopt, dit is de enige update die je nodig hebt. De download in Steam is niet de meest recente download, daar is FMI mee gestopt vanwege alle bakken ellende die ze daar over zich heen kregen. Als je zeker wil zijn van de meest recente versie kun je ze beter via bovenstaande link pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2024 om 04:19 zei neva:

Klopt, dit is de enige update die je nodig hebt. De download in Steam is niet de meest recente download, daar is FMI mee gestopt vanwege alle bakken ellende die ze daar over zich heen kregen. Als je zeker wil zijn van de meest recente versie kun je ze beter via bovenstaande link pakken.

ik heb meerdere spelers die dubbel in mijn selectie staan. Meeste zijn 14 a 15 jaar. Doe ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-10-2024 om 17:48 zei vlekkertcvd:

Hoe zit het ook alweer? Volstaat het downloaden van alleen deze update voor het toevoegen van alle eerdere updates? 

En via Steam kan prima toch?

Versie 3 kan wel via Steam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze gedownload en geplaatst in de editor data map maar krijg geen verandering te zien in het spel ... Mbappe speelt nog steeds bij PSG, net als alle andere transfers is er niets gewijzigd ... Bij mij staat de editor map wel niet in mijn documenten omdat ik mijn steamapps op de D: schijf heb geplaatst, en mijn C: schijf enkel gebruik voor Windows ... Ligt het daar ergens aan? Iemand die me kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Oktober V3 en nu de November update gedownload, maar beide kan ik niet spelen. Er staat dat de de competities in Engeland niet getest zijn. Ik had later iets aangepast in de editor bij Feyenoord, als ik het dan opsla, komt er te staan.

'Er zijn geen divisieniveaus geverifieerd in deze regels - test deze regels voordat je ze opslaat om ze in het spel te kunnen gebruiken.

Kan iemand mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites