neva Posted October 16 Share Posted October 16 https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/746-the-fm-update--october-2024-v2 The FMUpdate - October V2 - 24/25 This update has been created by FMInside & TheFMEditor. Key features of the FMUpdate - October V2 Promotion & Relegation for every playable league in FM24 Transfers up to October 13th Loans up to October 13th Updated CA and PA based on 23/24 season Added missing players to the database Added missing staff, including the full staff of Ajax and more Real Competition, Cup and Club names (250.000 changes) Real Media Sources (3400 changes) Real Agents & Clients (2246 changes) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlekkertcvd Gepost October 19 Share Gepost October 19 (edited) Hoe zit het ook alweer? Volstaat het downloaden van alleen deze update voor het toevoegen van alle eerdere updates? En via Steam kan prima toch? Edited October 19 by vlekkertcvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 20 Author Share Gepost October 20 10 uur geleden zei vlekkertcvd: Hoe zit het ook alweer? Volstaat het downloaden van alleen deze update voor het toevoegen van alle eerdere updates? En via Steam kan prima toch? Klopt, dit is de enige update die je nodig hebt. De download in Steam is niet de meest recente download, daar is FMI mee gestopt vanwege alle bakken ellende die ze daar over zich heen kregen. Als je zeker wil zijn van de meest recente versie kun je ze beter via bovenstaande link pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimihuyghe Gepost October 22 Share Gepost October 22 Op 20-10-2024 om 04:19 zei neva: Klopt, dit is de enige update die je nodig hebt. De download in Steam is niet de meest recente download, daar is FMI mee gestopt vanwege alle bakken ellende die ze daar over zich heen kregen. Als je zeker wil zijn van de meest recente versie kun je ze beter via bovenstaande link pakken. ik heb meerdere spelers die dubbel in mijn selectie staan. Meeste zijn 14 a 15 jaar. Doe ik iets verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost October 30 Share Gepost October 30 Op 19-10-2024 om 17:48 zei vlekkertcvd: Hoe zit het ook alweer? Volstaat het downloaden van alleen deze update voor het toevoegen van alle eerdere updates? En via Steam kan prima toch? Versie 3 kan wel via Steam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommyboy82 Gepost November 2 Share Gepost November 2 Ik heb deze gedownload en geplaatst in de editor data map maar krijg geen verandering te zien in het spel ... Mbappe speelt nog steeds bij PSG, net als alle andere transfers is er niets gewijzigd ... Bij mij staat de editor map wel niet in mijn documenten omdat ik mijn steamapps op de D: schijf heb geplaatst, en mijn C: schijf enkel gebruik voor Windows ... Ligt het daar ergens aan? Iemand die me kan helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricoo Gepost November 3 Share Gepost November 3 Ik heb de Oktober V3 en nu de November update gedownload, maar beide kan ik niet spelen. Er staat dat de de competities in Engeland niet getest zijn. Ik had later iets aangepast in de editor bij Feyenoord, als ik het dan opsla, komt er te staan. 'Er zijn geen divisieniveaus geverifieerd in deze regels - test deze regels voordat je ze opslaat om ze in het spel te kunnen gebruiken. Kan iemand mij helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts