Fantasy Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Geïnspireerd door een topic dat @De Raam opende rondom de release van de bèta van FM24, hier een soortgelijk topic. Het is de verwachting dat we straks in september FM25 kunnen gaan pre-orderen. Dat gaat ook via MU weer kunnen met fikse korting trouwens Een mooi moment om terug te kijken op het afgelopen jaar! Wat waren jouw hoogte- en dieptepunten in FM24? Aantal uur gespeeld: Eerste savegame: Langste savegame: Mooiste wedstrijd: Favoriete aankoop: Meest gebruikte tactiek: Beste speler: Beste wonderkid: Beste newgen: Dreamteam: Grootste blunder/mislukking: Overig: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Aantal uur gespeeld: 342,1 uur (and still counting) Eerste savegame: Efstathios Papaioannou (Journeyman career save, min of meer) Langste savegame: Efstathios Papaioannou (Journeyman career save, min of meer) Mooiste wedstrijd: Champions League halve finale met AEK Athens in bovengenoemde save. We verloren uiteindelijk beide wedstrijden van PSG, maar we zaten er zo dichtbij. Favoriete aankoop: Geen, omdat ik de game niet op een manier gespeeld heb waarbij ik telkens een favoriete speler oppikte. Meest gebruikte tactiek: FM24.4EFKnap 4231 XE P107 ALL CUPS Beste speler: Andrew Roberts (newgen) Beste wonderkid: Geen ervaring met de reguliere wonderkids (dus non newgen) Beste newgen: Alexandre Sacavém een rechtsback die ik met lichte twijfels oppikte in mijn Papaioannou save. In het eerste seizoen bij Arsenal. Deze jongen heeft de verwachtingen in alles echt overtroffen. Dreamteam: - Grootste blunder/mislukking: Dat ik na 20 seizoenen nog niet bovenaan de Hall of Fame sta. Guardiola mag wel eens met pensioen als 72-jarige. Overig: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Aantal uur gespeeld: Te veel Eerste savegame: FC Kopenhagen Langste savegame: Sigma Olomouc Mooiste wedstrijd: De Champions league finale met AA Gent Favoriete aankoop: Marc Bernal Meest gebruikte tactiek: 4231 Op basis van Wouter Vrancken bij KRC Genk. Beste speler: Tomas Chory en Joao Luis (newgen) Beste wonderkid: Roony Bardghji Beste newgen: Joao Luis Dreamteam: (enkel bestaande spelers) 4231: Urbig; Jelert, Vitik, Gambor, Barco, Bernal, Clem, Bardghji, Karabec, Joao Rego; Chory Grootste blunder/mislukking: In mijn 2de seizoen met Sigma Olomouc in de Conference League finale een 2-0 voorsprong weg geven in de 80ste minuut tegen RC Lens. Overig: Joao Luis: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Aantal uur gespeeld: 1589 uur Eerste savegame: Ajax Langste savegame: Ajax Mooiste wedstrijd: Ajax CL finale 2028 Favoriete aankoop: Bargdhi Meest gebruikte tactiek: 4-2-3-1 Beste speler: Beste wonderkid: Beste newgen: Dreamteam: Grootste blunder/mislukking: Overig: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) Aantal uur gespeeld: 720 Eerste savegame: PSV, waarna ik na 2 jaar overstapte naar Napoli. Daar een mooi team samengesteld. Deze game heb ik tot december gespeeld Langste savegame: Wisla Krakow, nog steeds mee bezig. Zit intussen in 2052 en het gaat nog steeds lekker Mooiste wedstrijd: CL-finale tegen FC Barcelona in 2035. Onze eerste titel met een goal van Dueñas, clublegende, en Krawczyk, de eerste wereldtopper die vanuit de jeugd doorkwam. Favoriete aankoop: Miguel Dueñas eigenlijk, maar die wordt later benoemd. Denk misschien Shaqueel van Persie als goede tweede, de eerste speler voor wie we echt veel geld neerlegden en waarmee we aangaven dat we richting de top wilden. Meest gebruikte tactiek: Pfoe, denk dat dat een 4-2-3-1 asymetrisch was zonder rechtsbuiten. Daar mocht de back naar hartenlust oprukken. Beste speler: Miguel Dueñas. Al eens uitvoerig besproken, alltime topscorer van Wisla, de groei meegemaakt van nationale topclub naar absolute wereldclub. Bleef daarbij altijd de absolute topspeler. Beste wonderkid: Ook weer Dueñas Beste newgen: Ook weer Dueñas Dreamteam: Ik kies hier grotendeels voor het elftal uit het onderstaande screenshot. Hoewel Karakaya beter was dan Van Persie wil ik hem daar toch wel neerzetten aangezien hij in de eerste jaren van Wisla als topclub essentieel was. Ook zou Dueñas op 10 moeten en Kaczor eigenlijk op 6. Spoiler Grootste blunder/mislukking: Baalde een beetje van mijn overstap naar Napoli in mijn eerste save game. In de Wisla game zou ik het mislukken van mijn Extra klasse voor de Ekstraklasse kunnen noemen. Dit zorgde echter wel voor extra plezier in de game dus dit is een luxe mislukking. Overig: - 31 augustus bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten