Kawamoto Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Met FM25 in het verschiet, heb ik hier en daar al leuke challenges gezien. Een van de leukste dingen dat je kan doen, is bijvoorbeeld een club van de laagste divisie dat je kan vinden, naar de top van het huidige land brengen. Jammer genoeg is het amateur voetbal in FM beperkt, dus moet je een speciale database downloaden en toevoegen zodat je ook toegang krijgt om in nog lagere leagues te managen. Zelf ben ik afkomstig uit Hoboken dat zich bevind in het Zuiden van Antwerpen, en ben ik een Beerschot supporter in hart en nieren, maar ik had nood aan niets anders.. iets moeilijker... RVC Hoboken is een bestaande club in FM, dat wel een amateur club is die uitkomt in haar hoogste afdeling 1ste Provinciale Antwerpen. Promotie zou dus de deur open doen voor semi professioneel voetbal. Een nieuwe mijlpaal voor de club die enkele jaren geleden nog uitkwam in 3de Provinciale. Met een kern van amper 9 spelers, moet ik dus op zoek naar nieuwe spelers om toch een ploeg bij elkaar te krijgen, om promotie af te dwingen.. Voor een amateur club lijkt de accommodatie best mee te zitten, er is plaats voor 3.450 mensen, waar sommige clubs in de 1ste nationale alleen maar kunnen van dromen, en met spelers als Tim Vlemincks en Vincenzo Verhoeven lopen er nog oud Beerschotspelers met ervaring rond, die een jonge kern wel op sleeptouw kan nemen. En met Paolo Sabak en Alec Luyckx lopen er ook een klasse spelers in de ploeg, waar ik mijn team kan rondbouwen. Het voordeel dat we hier hebben is dat we geen transfer sommen hoeven te betalen om spelers vast te kunnen leggen al hebben we met onze huidige reputatie het niet makkelijk om spelers te overtuigen. Sommige spelers gaan naar clubs als die hen een contractvoorstel doen en een hogere reputatie hebben, dat dus wel frustrerend kan zijn. Toch ben ik erin geslaagd enkele talentvolle spelers te overtuigen met het oog om promotie. Doelman Thiam komt over van reeksgenoot Berlaar en is een ex Antwerp product.. Die de die de concurrentie zal moeten aangaan met Sels die van OH Leuven komt.. En Erna, een jonge keeper van jong Genk.. In de verdediging strikte we Moray van jong Standard.. En de jonge Fransman Kouakou.. Op het middenveld is er Hostens ex Francs Borains En Meyndonckx van reeksgenoot De Kempen bijgekomen om met Sabak het middenveld te vormen.. De jonge spits Egah is dan weer transfervrij overgekomen van Jong AZ, om met Verhoeven om goals te zorgen.. Met deze ploeg lijken we klaar om het seizoen aan te vatten en promotie af te dwingen, hopelijk kan ik dit team ook bij elkaar houden, want iedereen kan zomaar vertrekken op dit niveau.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus LLM in België lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus LLM altijd leuk, alleen die shirts kan echt niet Je kan hier een kit in SS style of FC 12 style aanvragen. Succes met Hoboken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus Einde seizoen 1: De ontketening De kleine amateur club vanuit het zuiden van Antwerpen mist haar start niet, we spelen op de counter en niet echt op balbezit, maar in deze fysieke matchen is vooral het resultaat belangrijker dan de stijl van voetbal. In doel ontpopt Ferre Erna zich tot vaste nummer 1, ten koste van Chevaughn Tiam en mijn defensie stond er met Emmanuel Kouakou en Jeremy Moray. Die laatste werd dus weer opgeroepen voor de Belgische U18, die onze club blijkbaar op de kaart wisten de vinden.. Op het middenveld was Paolo Sabak de regiseur, getuigen zijn 15 assists en 8 goals dit seizoen, geen speler doet beter. In aanvallend opzicht was Alec Luyckx de meest in het oog springend en wist zich wel te onderscheiden met 13 goals en 11 assists.. In de long run bleek onze ploeg zeer goed versterkt te zijn om onze doelstellingen te bereiken, dat al halfweg het seizoen al bijna beklonken was. Veel clubs hadden wel sterke spelers, maar geen wisselmogelijkheden als bepalende spelers uit vielen met blessures of schorsingen, waar wij wel van hebben geprofiteerd met een uitgebreide kern. Geschiedenis is er dus geschreven met Hoboken, want de club speelt regionaal kampioen en promoveert naar het nationaal niveau. Nog nooit eerder speelde de club zo hoog.. Met deze promotie wacht ons dus een nieuw hoofdstuk op in de verdere uitbouw en de professionalisering, als deze kern bij elkaar kan houden in ieder geval. Er is interesse, kan ik mijn sterkhouders toch overtuigen van te blijven ? Het wordt hoe dan ook een drukke transferzomer met het oog op volgend seizoen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Gefeliciteerd met de promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Van een leuke uitdaging gesproken! Het eerste seizoen verliep alvast voortvarend! Van al die namen deed trouwens enkel Vicenzo Verhoeven vaag een belletje rinkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus @Marius Vicenzo zou ik graag aan mijn staf toevoegen, maar denkt nog niet aan stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus @Marius Zo tegen de voorbereidingen beginnen op het nieuwe seizoen kondigt hij aan dat hij stopt, de hoogste tijd om hem dan bij de scouting staf toe te voegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Interessante keuze! Speel je deze al met de nieuwe database update of was je net te vroeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus @Netzwerk Ik denk de laatste van 2024 want mijn wintertransfers werden wel automatische bijgewerkt, maar omdat ik met andere spelers speel zitten die spelers nog in mijn U21 selectie, gelukkig nog met een amateurcontract Het probleem dat ik nu wel heb is dat andere clubs zomaar mijn spelers komen weg halen transfervrij, sommige willen niet weg omdat we nu een reeks hoger spelen, maar als er dan een club komt met een hogere reputatie zijn ze weg. Ik heb maar een beperkt salaris budget meegekregen waar ik mee moet verder werken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten