germandutch Geplaatst 14 december Auteur Share Geplaatst 14 december (bewerkt) Episode II Komende dinsdag spelen wij wederom een uitwedstrijd en nu in en tegen Gloucester City Association Football Club, een Engelse voetbalclub uit Gloucester. In 2024 degradeerde de club uit de National League North en sindsdien komt de ploeg onafgebroken uit op het zevende niveau van het Engelse voetbal. Thuiswedstrijden worden afgewerkt op New Meadow Park, dat om sponsorredenen bekend staat als TigerTurf Stadium. De beste prestatie van de club in de FA Cup is het bereiken van de tweede ronde, in 1989/90. Het beste resultaat in de FA Trophy is de halve finale (1996/97). Spoiler Bij bewolkt weer en voor 1.681 toeschouwers arriveerden wij in Gloucester in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Gloucester kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op. Dit werd de wedstrijd van huurspeler Jonathan Kisolokele Leko, want hij scoorde in de 27ste en 38ste minuut en bij rust stond het dan ook 0 : 2. In de tweede helft ging het gas eraf en toen beperkten wij ons tot controle van deze match. Wel haalde ik in de 72ste minuut James + Welch eraf en bracht Djedje en Roberts (beiden gehuurd van Norwich). 5 minuten later mocht ook Bennetts (proefspeler) gaan douchen en kwam Akande (huurspeler van Reading). In de 84ste minuut wisselde ik ook nog Eyoma en bracht Pendleton (huurspeler van Birmingham). Het bleef 0 : 2 en helaas raakte Akande geblesseerd en dus speelden wij deze match met 10 man uit. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 14 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 december Auteur Share Geplaatst 15 december (bewerkt) Episode II In 4 dagen oefenen wij tegen onze nieuwe moederclub Norwich City Football Club, een Engelse voetbalclub die werd opgericht in 1902. De thuishaven is Carrow Road in Norwich. Een club uit de tweede divisie, de Sky Bet Championship en die geprognosticeerd zijn als 12de. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 2.357 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Het team van onze nieuwe moederclub Norwich kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op. Ik kreeg het gevoel, dat wij hier en nu technisch beter waren dan het team van onze moederclub. Want al in de 25ste minuut schoot middenvelder James de bal in het vijandelijke doel. 1 : 0 en dat had toch niemand verwacht. Lang konden wij van deze voorsprong echter niet genieten, want 5 minuten later was het ene McLean, die de gelijkmaker in ons doel volleerde. 1 : 1 was het dat? Nee, dat was het nog niet, want in de 48ste minuut zorgde huurspeler Leko voor de 2 : 1 en dat werd ook de ruststand. Spijtig genoeg raakte McAllister in de laatste minuut van de eerste helft nog geblesseerd en hij werd vervangen door Omotoye. Toen de tweede helft begon had ik verwacht, dat Norwich nu vol op de aanval zou spelen, maar dat gebeurde niet. Bovendien konden wij ze makkelijk bijhouden, zonder dat ze gevaarlijk werden. Ik kreeg dan ook steeds meer het gevoel, dat ze niet in hun beste bezetting hier op het veld zouden staan, maar waarschijnlijk met de reserves. Hoe dan ook, in de 72ste minuut haalde ik Scowen eraf en bracht Djedje. 5 minuten later mocht Eyoma, de vandaag beste speler op het veld, met een publiekswissel samen met Welch vertrekken en kwamen Long en Roberts. Het bleef 2 : 1 en ons publiek en ook onze spelers waren tevreden, want ze hadden een 2de divisieploeg verslagen. Rest mij nog te vermelden, dat ik onder de indruk was van onze spelers keeper Schofield, Eyomo, Scowen, James en Leko. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 15 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Ook al is het maar een oefenwedstrijd. Het is een heel mooi resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Maandag at 08:27 Auteur Share Geplaatst Maandag at 08:27 (bewerkt) Episode II Spoiler Shit, nu missen wij drie belangrijke basisspelers en dus heb ik onze HSC verzocht, drie mogelijke vervangers binnen te halen. Onze volgende oefenwedstrijd is tegen onze buurtclub Shortwood United Football Club, een voetbalclub gevestigd in Nailsworth, Gloucestershire. De club is momenteel lid van de Hellenic League Division One en speelt op de Meadowbank Ground. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 2.620 toeschouwers arriveerden wij bij onze buren in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Het team van onze buren kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op. Natuurlijk is de huidige tegenstander geen graadmeter, want ze toch echt wel een paar nummertjes te klein. Maar ons dorp heeft 5.794 inwoners en wij willen wat meer naamsbekendheid in onze eigen regio. Enfin, terug naar de match: binnen een kwartier had Leko al een hattrick gescoord en na 46 minuten was de ruststand 0 : 10. Drie minuten na herbegin in de tweede helft was het Welch, die de 0 : 11 binnen tikte. In de 70ste minuut haalde ik Scowen eraf, die al geel had en bracht Djedje. Nog geen 5 minuten later raakte proefspeler Bennetts geblesseerd, die vandaag ook de beste speler van deze wedstrijd was. Voor hem kwam Omotoye. In de 76ste minuut, net koud in het veld, zorgde invaller Omotoye voor de 0 : 12 en nog geen 4 minuten later was het weer Welch, die nu voor de 0 : 13 eindstand zorgde. De moegestreden McCann mocht in de 81ste minuut gaan douchen en voor hem kwam Bunker. Tien minuten later raakte ook invaller Bunker geblesseerd en werd vervangen door Jenks. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Maandag at 08:27 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Dinsdag at 08:39 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 08:39 (bewerkt) Episode II Spoiler In drie dagen moeten wij met de ‘billen bloot’, want dan spelen wij de volgende oefenwedstrijd, weliswaar thuis, maar tegen een heuse Premier League Club AFC Bournemouth, een Engelse voetbalclub uit Bournemouth, opgericht in 1899. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Dean Court-stadion in de wijk Boscombe, Bournemouth. De club verzekerde zich op 27 april 2015 voor het eerst in de geschiedenis van promotie naar de Premier League. Bournemouth bleef vijf seizoenen in de Premier League voordat het in 2020 degradeerde, maar keerde in 2022 weer terug. Nadat de club in het seizoen 2008/09 op het nippertje degradatie uit de Football League Two had weten af te wentelen, promoveerde de club aan het eind van het seizoen 2009/10 naar de Football League One. Nadat het in het seizoen 2010/11 de halve finale van de play-offs voor promotie haalde en in het seizoen 2011/12 elfde werd, promoveerde Bournemouth aan het eind van het seizoen 2012/13 naar de Football League Championship. Het was de tweede keer in de geschiedenis van de voetbalclub dat dit succes behaald werd. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 3.013 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Bournemouth kwam in een 4-3-2-1 formatie het nog droge veld op. Trouwens, voordien in de catacomben werd ik in het Nederlands begroet door reservekeeper Ramaj, Justin Kluivert (beiden ex-Ajax), Ünal (ooit NAC + Twente) en Dean Huijsen (die volgens mij nooit in Nederland heeft gevoetbald). Wij begonnen ijzersterk, tenminste, dat dacht ik, nadat uit onze eerste aanval Scowen al in de 2de minuut voor de openingstreffer zorgde. Jammer genoeg, zakten wij nadien steeds meer terug. Net ‘Haagse Bluf’, eerst kwamen wij al scorend geweldig voor de dag, nadien zakten wij helemaal weg. Net voor het einde van de eerste helft, dus in de 47ste minuut, kopte Faivre de gelijkmaker in ons doel. 1 : 1 en dat was ook de ruststand. Toen leefden wij nog. In de 52ste minuut raakte onze, tot dan beste speler Welch, geblesseerd. Met een gekneusde enkel, die niet door een sprintje maar door een tackle kwam, werd hij vervangen en kwam Roberts. Nog geen 7 minuten later zorgde Ünal voor de 1 : 2 en konden wij een mogelijke overwinning vergeten. Wij bleven weliswaar ons best doen, maar het was niet goed genoeg en in de 77ste minuut haalde ik uit voorzorg ook Scowen eraf en bracht Djedje. Eyomo mocht in de 83ste minuut gaan douchen en voor hem kwam Pendleton. 5 minuten later haalde ik ook nog Quamina eraf en bracht Moore-Taylor. In de 94ste minuut kregen wij ook nog een penalty tegen, die Dean Huijsen feilloos verzilverde. 1 : 3 en daarmee mochten wij tevreden zijn, temeer, omdat Bournemouth relaxed de match uitspeelde. Eerlijk is eerlijk, wij waren gewoon niet tegen deze Premier League Club opgewassen en kwamen veel te kort. Alleen de geblesseerd geraakte huurspits Welch, kon enigszins meekomen, de rest totaal niet. Teleurgesteld was ik niet echt, want straks spelen wij niet wekelijks tegen Premier League clubs maar 4de divisieclubs en dan zullen wij anders voor de dag komen. Spoiler -------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Dinsdag at 08:40 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Woensdag at 08:45 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 08:45 (bewerkt) Episode II Spoiler Wij spelen nog twee oefenpotjes en dan begint het nieuwe seizoen en zullen wij moeten laten zien, of wij in de 4de divisie ons kunnen handhaven. In elk geval spelen wij in 5 dagen uit en wel in en tegen Lincoln City FC, een Engelse voetbalclub uit Lincoln en werd in 1884 gesticht. De club speelt in de League One. In 1891 werd de club professioneel. In de beginjaren bracht de club veel jaren door in de tweede klasse, met een vijfde plaats in 1902 als beste resultaat. Spoiler Het Sincil Bank, om sponsorredenen ook LNER Stadium genaamd, is een voetbalstadion in de Engelse stad Lincoln. In het stadion speelt Lincoln City FC haar thuiswedstrijden. Bij bewolkt weer en voor 5.108 toeschouwers arriveerden wij in Lincoln in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Lincoln kwam in een simpele 4-4-2 formatie het nog droge veld op. Ook nu begonnen wij weer goed en al in de 16de minuut volleerde Eyoma de bal in het vijandelijke doel. 0 : 1 en een zeer goed begin. Maar daar bleef het dan ook bij, niet omdat Lincoln ineens fantastisch ging voetballen, verre ervan, de scheids ging zich er steeds meer mee bemoeien. Hij floot haast voor elke scheet en ook nog alleen tegen ons, waardoor wij niet echt in ons spel konen komen. Desondanks stond het bij rust nog steeds 0 : 1. Uiterst geïrriteerd raakten daardoor Quamina, McCann, Scowen, nieuweling Cirjan en ook Welch, die amper nog een poot aan de grond kregen. In de 72ste minuut haalde ik Scowen (al geel) en Welch eraf en bracht Djedje en nieuweling Benjamin. 6 minuten later mocht ook Leko gaan douchen en kwam Akande. Veel veranderde niet, wij waren weliswaar de betere ploeg, maar wij scoorden niet meer. Dat deed wel de tegenstander, die in de 89ste minuut een cadeau van de scheids kreeg en een penalty mocht nemen. Ene Hackett schoot het cadeautje feilloos binnen en de gelijkmaker was een feit. 1 : 1 en dat werd ook de voor Lincoln totaal onverdiende gelijkmaker. Na afloop heb ik aan de scheids medegedeeld, dat wij hier door hem ‘genaaid’ werden, maar ineens kon hij niets meer horen. Spoiler -------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Woensdag at 08:45 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Donderdag at 08:56 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 08:56 (bewerkt) Episode II Spoiler Onze laatste oefenwedstrijd spelen wij in 6 dagen en wel uit in en tegen Southend United Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1906. De club komt uit in de National League en speelt haar wedstrijden op Roots Hall in Southend-On-Sea. In de jaren negentig kende de club haar beste jaren, toen het zes jaar uitkwam op het tweede niveau. Spoiler Roots Hall, voluit: Roots Hall Stadium, is een voetbalstadion in Prittlewell in Southend-on-Sea in Engeland. De voetbalclub Southend United speelt in het stadion zijn thuiswedstrijden. Het stadion biedt plaats aan 12.392 toeschouwers. Daarmee is het het grootste voetbalstadion in Essex. Het stadion werd begin jaren vijftig gebouwd op de plek waar Southend United in het begin van de twintigste eeuw al zijn thuiswedstrijden had gespeeld. In de tussentijd werd het terrein echter voor militaire doeleinden gebruikt. Southend United heeft plannen om het stadion te verlaten, de bouw van het nieuwe stadion is echter nog niet begonnen. Bij typisch Engels weer, dus stromende regen, en voor 2.156 toeschouwers arriveerden wij in Southend-On-Sea in de puur aanvallende 4-2-4 tactiek. Southend kwam in een 5-3-2 formatie het natte veld op. Wij begonnen redelijk tot goed en al in de 14de minuut zorgde Yokoyama met een slap mazzelschotje voor de openingstreffer. 0 : 1 en dat werd uiteindelijk ook de ruststand. Wel raakte AMR Leko in de laatste minuut van de eerste helft nog geblesseerd en hij werd vervangen door Akande. Een minuut na herbegin in de tweede helft schoot Moore-Taylor de 0 : 2 binnen en was er geen vuiltje aan de lucht. In de 71ste minuut lukte het Coker de aansluitingstreffer te maken. 1 : 2 en meer zat er voor hun niet in. Wel haalde ik een minuut later uit voorzorg Scowen eraf en bracht Djedje. 6 minuten later mochten ook Bartley (al geel) en ook Moore-Taylor vertrekken, zodat Quamina en Pendleton nog wat minuten konden maken. Het bleef 1 : 2 en ofschoon het een toch wel saaie wedstrijd was, heb ik mij uiteraard weer aan de scheids zitten ergeren, die voor elke scheet van ons floot, waardoor wij in de tweede helft amper in ons spel konden komen. Spoiler ------------ @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Donderdag at 08:56 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst gisteren om 08:25 Auteur Share Geplaatst gisteren om 08:25 (bewerkt) Episode II Spoiler Alle oefenwedstrijden zitten erop en in deze 7 wedstrijden hebben wij er maar liefst 7 tegendoelpunten ontvangen en 25 keer gescoord. Verhoudingsgewijs niet slecht, maar persoonlijk vind ik dat wij achterin zeer matig zijn. Dus ik ben benieuwd, of ik onze defensie nog kan verbeteren. Behalve deze 3 spelers zijn wij natuurlijk ook deze spelers kwijtgeraakt: Bakayoko, Doidge, Richardson, Diallo, Sercombe, Maddox, Timson en Amundsen-Day. Daarentegen hebben wij natuurlijk ook een hoop spelers gehaald en wel de volgende: Ik ben dus geen Erik ten Hag of iemand die koopziek is, maar altijd zeer zuinig, vandaar dat ik in eerste instantie altijd naar transfervrije en of huurspelers uitkijk. Want wij spelen vanaf nu in een hogere divisie tegen minimaal gelijkwaardige of betere tegenstanders en dan weet je op voorhand nooit, hoe zich je spelers zullen gedragen. Kunnen ze mee, of zijn ze niet goed genoeg? Ik weet weinig tot niets van onze komende tegenstanders en dus ben ik benieuwd in hoeverre mijn spelers met hun meekunnen? Mijn nieuwe selectie voor het komende seizoen ziet er dus als volgt uit: Dus 26 spelers in de volgende leeftijdcategorieën: 18 t/m 20 jaar: 10 21 t/m 24 jaar: 8 25 t/m 29 jaar: 5 30 t/m 33 jaar: 3 Hoofdzakelijk dus jonkies met hopelijk groeimogelijkheden. In elk geval zijn dit onze tegenstanders: En dit de wedstrijden die wij de komende maand dienen te spelen: --------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. gisteren om 08:25 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 8 uur geleden Auteur Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Episode II Spoiler Onze eerste competitiewedstrijd spelen wij komende zaterdag en wel in en tegen Chesterfield FC, een Engelse professionele voetbalclub uit Chesterfield, Derbyshire. Het team speelt in de League Two, het vierde niveau van het Engelse voetbalsysteem. Chesterfield speelt hun thuiswedstrijden in het SMH Group Stadium (10.504 capaciteit), nadat ze in de zomer van 2010 hun historische thuisbasis Saltergate hebben verlaten. De grootste rivaal van de club is het nabijgelegen Mansfield Town FC. De club speelde nog nooit in de hoogste klasse maar speelde wel 21 seizoenen op het tweede niveau. In 1997 stuntte de club door de halve finale van de FA Cup te bereiken, daar werden ze echter door Middlesbrough FC verslagen. Spoiler Het SMH Group Stadium, voorheen bekend als Technique Stadium, Proact Stadium en B2Net Stadium, is een voetbalstadion in de Engelse stad Chesterfield. Het wordt voornamelijk gebruikt als thuisstadion van de voetbalclub Chesterfield FC, maar er worden ook concerten in het stadion gehouden. Het biedt 10.400 zitplaatsen, die verdeeld zijn over vier losstaande tribunes. Het stadion werd van 2009 tot 2010 gebouwd op het terrein van een oude glasfabriek. Op dat terrein bevinden zich ook een grote supermarkt, een fastfoodrestaurant en kantoren. Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: helaas heb ik weer een zeer bepalende regel over het hoofd gezien, waardoor ik nog op het laatste moment positionele wijzigingen moest doorvoeren. Wat was ik vergeten? Er mogen slechts 5 huurspelers in de wedstrijdselectie staan en ik heb er 11. Door de blessures enz. kom ik zodoende steeds in de problemen wat betreft de centrumverdediging, het centrale middenveld en de twee spitsposities. Hoe dan ook zal ik moeten proberen, om nog 3 transfervrije of goedkoper spelers binnen te halen. Echter vraag ik mij ook wel af, waarom DVZ Allan en of AM Louis mij hiervan niet hebben verwittigd? Van mij AM begrijp ik het of te wel is voor mij nu duidelijk, dat hij op mijn baantje aast. Aan de andere kant, het is een slordige fout van mij en ik moet scherper worden, want dit soort fouten hoor ik niet te maken. Bij bewolkt weer en voor 7.382 toeschouwers arriveerden wij in Chesterfield in de aanvallende 4-1-1-2-2 tactiek. Chesterfield kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Ross Joyce. In de eerste helft waren wij weliswaar technisch een behoorlijk stuk beter, maar het lukte ons gewoon niet, om de compacte defensie van Chesterfield te slopen en laat staan te scoren. Bij rust stond het dan ook nog steeds 0 : 0. In de tweede helft ging het van kwaad tot erger, want in de 62ste minuut stapte ene Naylor vol op de onderarm van de ten val gebrachte Scowen, waarbij diens onderarm brak. Jammer genoeg greep de scheids niet in, want dit had ongetwijfeld diep rood moeten zijn. Terwijl Scowen richting ziekenhuis vertrok nam Welch diens positie over. Uit voorzorg haalde ik in de 74ste minuut Cirjan en Shipley eraf en bracht Bennetts en Quamina. In de 79ste minuut haalde ik ook Bartley eraf, die al geel had en op wie de scheids zat te loeren. Voor hem kwam huurspeler Bevan. Na weer een aanslag op de ledematen van McAllister in de 80ste minuut, kregen wij een penalty, die Omotoye feilloos verzilverde. 0 : 1 en dat vroeg om meer en meer kwam er. Want nog geen 2 minuten later zorgde Yokoyama met een simpel intikkertje voor de 0 : 2. In de 94ste en laatste minuut zorgde invaller Welch nog voor de uiteindelijke eindstand van 0 : 3. En ik kan u vertellen, dat luchtte op. Het hele team had ijzersterk gespeeld en ook alle invallers hebben voldaan. Spoiler ------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 8 uur geleden bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten