germandutch Geplaatst 24 november Auteur Share Geplaatst 24 november (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij weer thuis en nu tegen Barnet Football Club, een Engelse voetbalclub gevestigd in Edgware, in het noordwesten van Londen. De club speelt in de National League, het vijfde niveau van het Engelse voetbal, na degradatie uit de League Two in het seizoen 2017/18. De club bungelt de laatste decennia heen en weer van de League Two naar de National League. Bij bewolkt weer en voor 3.200 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Barnet kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op. Eerlijk is eerlijk, wij kwamen ietwat stroef uit de startblokken en Barnet zette ons achterin min of meer vast. Bij een simpel duel om de bal in de 28ste minuut en randje 16 greep rechter verdediger Long iets te laat in en volledig terecht kregen wij een penalty tegen en Long een gele kaart. Ene Pritchard nam de penalty voor zijn rekening, maar zijn slap schot kon door onze keeper worden gekeerd. Het bleef dus 0 : 0 en dat gaf ons hoop. Wij kregen steeds meer grip op deze match en in de 44ste minuut zorgde McAllister voor het openingsdoelpunt. 1 : 0 en dat werd ook de ruststand. In de 62ste minuut haalde ik Bakayoko naar de kant en bracht Doidge en 11 minuten later ook Moore-Taylor en oor hem kwam Inniss. Jenks zorgde in de 82ste minuut voor de 2 : 0 en dat werd ook de eindstand. Spoiler ----------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 24 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Episode II Spoiler In 7 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Woking Football Club, een Engelse voetbalclub uit Woking, Surrey. De club komt uit in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbal. Spoiler Kingfield Stadium, momenteel om sponsorredenen bekend als The Laithwaite Community Stadium, is een voetbalstadion in het Kingfield-gebied van Woking, Surrey, en is de thuisbasis van Woking Football Club, met een capaciteit van ongeveer 6.000 plaatsen, waarvan 2.500 op tribunes. Spoiler Bij zwaar bewolkt weer en voor 2.073 toeschouwers arriveerden wij in Woking in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. Woking kwam in een simpele 4-4-2 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Matthew Dicicco, die ons altijd tegenwerkt. Dit is voor ons een zeer bijzondere wedstrijd, want als wij hier winnen dan zijn wij inofficieel al kampioen van de 5de divisie. Vandaar dat een aantal van mijn spelers toch wel last van zenuwen hadden. En ja hoor, uit een vrije trap in de 7de minuut schoot en Harries de bal feilloos in ons doel. 1 : 0 en een heel slecht begin. Gelukkig voor ons zorgde Bakayoko nog geen 2 minuten later voor de gelijkmaker. 1 : 1 en dat gaf ons lucht en vooral hoop. Ofschoon wij duidelijk de betere ploeg waren, duurde het tot de 39ste minuut, totdat Diallo de 1 : 2 in de touwen schoot. En dat werd ook de ruststand. Richardson en McAllister hadden hun dag niet, de rest van het team speelde ijzersterk. In de tweede helft kwamen wij niet meer in ons spel en daar zorgde de scheids persoonlijk voor. Voor elke scheet floot hij ons terug en zodra iemand een protesterende opmerking maakte, trok hij onmiddellijk een gele kaart. Uit voorzorg haalde ik in de 68ste minuut Robson en McCann eraf, die beiden al geel hadden en bracht Amundsen-Day en Sercombe. In de 75ste minuut haalde ik ook nog Richardson eraf en bracht Doidge. Het bleef 1 : 2 en het kampioenschap is binnen. Ondanks de acties van de scheids, die maar 2 overtredingen van Woking floot en 22 tegen ons. Voorts kregen wij 4 gele kaarten, dat werkelijk nergens op sloeg. Enfin, deze zeer matige en zakelijke overwinning hadden wij hoofdzakelijk te danken vandaag aan het goede spel van keeper Kovacevic, Eyoma, Inniss, Diallo en Bakayoko. Spoiler ------------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 25 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij in de 5de Ronde van de FA Cup in en tegen Aston Villa Football Club, een Engelse voetbalclub uit Birmingham. De club werd in 1874 opgericht en was in 1888 een van de oprichters van de Football League. Spoiler Villa Park is een voetbalstadion in Birmingham. Het is het stadion van de Engelse voetbalclub Aston Villa FC. Het stadion dateert uit 1897 en heet officieel Aston Lower Grounds. Villa Park heeft 43.300 zitplaatsen; er zijn weliswaar plannen het stadion uit te breiden naar 51.000 zitplaatsen, maar volgens de directeur moet er eerst geïnvesteerd worden in nieuwe spelers. Spoiler Bij regen + natte sneeuw en voor maar liefst 42.777 toeschouwers arriveerden wij in Birmingham in de 4-2-3-1 opstelling. Mijn spelers wisten niet wat ze meemaakten. Het stadion was geweldig en het aantal toeschouwers hadden wij nog niet meegemaakt. Het grote Aston Villa kwam in een 4-2-4 formatie het natte deels witte veld op en scheids is helaas Anthony Taylor, die bekend staat de spelers van grote clubs in bescherming te nemen. Van Aston Villa kwam iets het veld op. O.a. herkende ik de Belgen Amadou Onana + Youri Tielemans, maar ook hun duurste speler Jacob Ramsey, wiens transferwaarde meer is dan al onze selecties samen kosten. In elk geval was ik blij dat hun Spaanse coach Unai Emery niet de reserves had opgesteld. Eerlijk is eerlijk, mijn mannen verliezen liever van hun toppers dan van de reserves. Een van hun spelers kwam op mij af en begroete mij hartelijk in het Nederlands. Het bleek Ian Maatsen te zijn, een Surinaamse Nederlander, geboren in Vlaardingen en kind van de club. Na een korte kennismaking kon de match beginnen. Dik twintig minuten hielden wij stand, maar in de 22ste minuut was het juist Ian Maatsen, die voor de openingstreffer zorgde. 1 : 0 en dat was balen. Maar ook mijn mannen verstopten zich niet en 4 minuten later was het McAllister, die de gelijkmaker binnenkopte. 1 : 1 en het publiek wist niet wat het zag. En in de 47ste en laatste minuut van de eerste helft kregen wij het publiek helemaal stil, want Richardson scoorde de 1 : 2 en dat werd ook de ruststand. Tijdens de rust had hun coach de tactiek gewijzigd, want zijn spelers namen eveneens een 4-2-3-1 formatie aan, waardoor dus beide teams in de tweede helft dezelfde tactiek bezigden. Ik wilde omstellen, maar aanvoerder Liam Sercombe signaleerde, de 4-2-3-1 tactiek te willen handhaven. 6 minuten na herbegin in de tweede helft was het hun duurste speler, aanvallende middenvelder Jacob Ramsey, die de gelijkmaker binnen schoot. 2 : 2 en dat was uiteraard weer balen. Maar nog geen 7 minuten later was Richardson ter plekke, om de 2 : 3 binnen te schieten en toen dacht ik even, dat wij het zouden redden. Maar lang kon ik niet genieten van deze voorsprong, want AV verhoogde het tempo en al een minuut later zorgde ene Rogers voor de gelijkmaker. 3 : 3 en nog geen 2 minuten later was het weer de dekselse Ramsey, die deze wedstrijd definitief besliste. Hij kopte de 4 : 3 binnen en dat werd ook de eindstand. Natuurlijk waren wij de mindere ploeg, maar wij hadden onze huid duur verkocht en mijn spelers Long, Robson, McCann, McAllister, Diallo en Richardson hadden indruk gemaakt. Spoiler ----------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 26 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november (bewerkt) Episode II Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Eastleigh Football Club, een Engelse voetbalclub uit Eastleigh, Hampshire. De club speelt in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem. Thuiswedstrijden worden afgewerkt op Ten Acres. Spoiler Het stadion heeft een set van vier moderne schijnwerpers. De grond was oorspronkelijk bekend als Ten Acres, maar werd omgedoopt tot Silverlake Stadium in een bedrijfssponsoring ... Bij bewolkt weer en voor 2.069 toeschouwers arriveerden wij in Eastleigh in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Eastleigh kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Greg Rollason. Eerlijk is eerlijk, het werd een saaie, matige wedstrijd zonder veel hoogtepunten. Richardson en McAllister waren totaal niet okselfris en bij rust stond het nog steeds 0 : 0, ofschoon wij toch wel de veel betere ploeg waren. Eastleigh verdedigde met hand en tand en toch scoorde Bakayoko in de 56ste minuut volledig verdiend de openingstreffer. 0 : 1 en meer zat er gewoon niet in. Niet dat de tegenstander zo geweldig speelde, verre van dat, maar ik begon mij steeds meer aan de scheids te irriteren. Hij floot ons voor elke scheet terug, waardoor wij onze kansen niet konden verzilveren. In de 62ste minuut greep ik in en haalde Inniss naar de kant. Voor hem kwam huurling Amundsen-Day. 6 minuten later mochten ook Robson en Richardson gaan douchen en kwamen Quamina en Doidge. Ofschoon wij maar liefst 68% balbezit hadden en deze match met minimaal 0 : 3 hadden kunnen en moeten winnen, bleef het maar 0 : 1. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 27 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november (bewerkt) Episode II Spoiler Schofield heb ik destijds als proefspeler gehad, maar hij was toen te duur om hem te contracteren. Omdat hij nu transfervrij is, heb ik hem nu wel gecontracteerd en mag hij samen met Kovacevic uitvechten, wie 1ste keeper is of wordt. Searle probeer ik te verkopen, want ik vind hem niet goed genoeg voor de 4de divisie. Al in 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen York City Football Club, een Engelse professionele voetbalclub uit de stad York, North Yorkshire. Vanaf het seizoen 2022/23 komt het uit in de National League, op het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem. De club kwam twee seizoenen (1974 tot 1976) uit op het tweede niveau, maar bracht haar jaren vooral door in de kelder van het Engelse profvoetbal. Bij regenachtig weer en voor 4.680 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. York kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op. Omdat mijn spelers vandaag totaal niet okselfris waren, hebben wij afgesproken, dat ze deze match zo snel mogelijk moeten beslissen. Zo snel mogelijk leek echter niet te lukken, want pas in de 19de minuut scoorden wij het openingsdoelpunt door Richardson en dat werd ook de ruststand. Wij waren beter en er was dus geen vuiltje aan de lucht, ofschoon sommige spelers conditioneel wegzakten. In de 62ste minuut waren McCann en Bunker gewoon op en voor hen kwamen Jenks en Moore-Taylor. Nog geen twee minuten later zorgde Bakayoko voor de 2 : 0 en weer een minuut later was Diallo ter plekke, om de 3 : 0 binnen te tikken. In dezelfde minuut haalde ik de totaal vermoeide Robson eraf en bracht Quamina. Tot de 88ste minuut konden wij de match domineren, maar 1 minuut later was de conditie van de meeste spelers op. Niet verwonderlijk dus, dat wij in de 89ste minuut en ook in de 94ste een doelpunt tegen kregen. 3 : 2 en dat was het dan oo. Gelukkig floot de scheids af en waren wij toch wel de verdiende winnaar. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 28 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Een nipte overwinning, maar die tellen gelukkig ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 29 november Auteur Share Geplaatst 29 november (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij in de Kwartfinale van de FA Trophy uit in en tegen AFC Fylde, een Engelse semi-professionele voetbalclub uit Wesham in het district Fylde. De club werd opgericht in 1988 als Kirkham & Wesham Football Club en hield deze naam tot aan het einde van het seizoen 2007/08. Ze spelen momenteel in de National League, het vijfde niveau van het Engelse voetbal. Wedstrijden worden afgewerkt op Mill Farm, dat een capaciteit heeft van 6.000 toeschouwers. AFC Fylde is de eerste club die zowel de FA Vase als de FA Trophy wist te winnen. Spoiler Bij regenachtig weer en voor slechts 912 toeschouwers arriveerden wij in Wesham in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Fylde kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op. Eerlijk is eerlijk, toen wij uit de bus stapten, maakten mijn spelers een allerminst fitte indruk en toen ze later het natte veld opliepen, leken ze op een ‘zooitje ongeregeld’. En ja hoor, 20 minuten konden ze het tempo van de tegenstander bijbenen, maar toen zakten ze langzaam weg. In de 23ste minuut kregen wij het eerste doelpunt om de oren en in de 34ste minuut stond het al 2 : 0 en baalde ik als een stier. Nog geen drie minuten later lukte het spits Richardson de aansluitingstreffer te maken en dat gaf weer hoop. De ruststand was dan ook 2 : 1. Uiteraard heb ik mijn mannen in de rust nogmaals het een en ander duidelijk gemaakt en blijkbaar hadden ze mijn speech nodig, want in de 51ste minuut zorgde Richardson voor de gelijkmaker. 2 : 2 en dat gaf nieuwe hoop. Temeer, omdat Diallo in de 60ste minuut de 2 : 3 binnen schoot. Omdat Inniss al geel had, haalde ik hem in de 61ste minuut eraf en bracht Moore-Taylor. En wat dacht u, dat 1 minuut later gebeurde? Juist, wij kregen de gelijkmaker om de oren. 3 : 3 en dat was balen, kan ik u vertellen. Dus haalde ik weer een minuut later Robson naar de kant, die niet meer kon lopen en bracht Quamina. In de 68ste minuut mocht ook de moegestreden Richardson gaan douchen en kwam Doidge. Toen iedereen al met een gelijkspel akkoord was, lukte het McAllister in de 92ste minuut, om de winnende treffer binnen te schieten. 3 : 4 en enkele seconden later raakte McAllister ook nog geblesseerd. Gelukkig floot de scheids af. Wij waren weliswaar technisch veel beter, maar fysiek konden wij het amper bijbenen. En dan te bedenken, dat wij toch 66% balbezit hadden en deze match met 1 : 4 hadden kunnen en moeten winnen. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 29 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november (bewerkt) Episode II Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Gateshead Football Club, een voetbalclub uit Gateshead, opgericht in 1977 nadat Gateshead United was opgeheven. De club komt momenteel uit in de National League. Wedstrijden worden afgewerkt in het Gateshead International Stadium, dat plaats biedt aan bijna 12.000 toeschouwers. Spoiler Bij typisch Engels weer, dus stromende regen, en voor 796 toeschouwers arriveerden wij in Gateshead in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. Omdat ook McCann niet fit is, heb ik gelijk de nieuwe aanwinst Scowen in het diepe gegooid en staat hij vandaag in de basis. Gateshead kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is Robert Ablitt. Het werd geen makkelijke wedstrijd, ofschoon het meer aan onszelf en aan de scheids lag, die voor elke scheet van ons floot, waardoor wij niet in ons spel konden komen. Bij rust stond het 1 : 1 en zes minuten na herbegin in de tweede helft stonden wij plots 2 : 1 achter, ofschoon wij de betere ploeg waren. Eerlijk is eerlijk, beide tegendoelpunten gaan op rekening van onze keeper, omdat hij veel te laat reageerde. Maar ook Bunker, nieuweling Scowen, McAllister en Richardson hadden hun dag niet. In de 62ste minuut haalde ik de vermoeide Inniss eraf en bracht Moore-Taylor en 5 minuten later mochten ook Robson en de zwakke Richardson (al geel) vertrekken. Voor hun kwamen Quamina en Doidge. Met de verse krachten in de gelederen kregen wij weer meer grip op deze match en in de 95ste minuut lukte het invaller Doidge de gelijkmaker binnen te schieten. 2 : 2 en of u het geloofd of niet, nog geen minuut later zorgde Diallo voor de welverdiende winnende treffer. 2 : 3 en een last viel van mijn schouders. Spoiler --------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 30 november bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en nu tegen Maidenhead United Football Club, een Engelse semi-professionele voetbalclub uit Maidenhead, Berkshire. De club werd opgericht in het jaar 1870 en komt uit in de National League. In het seizoen 2016/17 won Maidenhead de hernoemde National League South en verdiende het voor het eerst in de clubgeschiedenis promotie naar de National League, direct onder de Football League. Bij bewolkt weer en voor 2.847 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Maidenhead kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Jason Richardsen. Natuurlijk waren wij de betere ploeg, technisch verfijnder en, zoals de Duitsers zeggen ‘lauffreudiger’. Maidenhead probeerde ons met fysieke kracht klein te maken en dat lukte toch wel behoorlijk, moet ik bekennen. In de 32ste minuut werd Diallo uit de wedstrijd geschopt, zonder dat de dader Barratt door de scheids gestraft werd. Doidge mocht hem vervangen. Hij is weliswaar een pure spits, maar hij staat ook als AML zijn mannetje. 5 minuten later kegen wij ook nog een penalty tegen. Helaas was er geen VAR, waardoor niemand de scheids kon corrigeren. Hutton schoot het cadeautje van de scheids feilloos binnen en ineens stonden wij 0 : 1 achter. Toen ging bij ons het gas erop en nog geen 2 minuten later zorgde Richardson voor de gelijkmaker. 1 : 1 en dat vroeg om meer en meer kwam er. Invaller Doidge (die al een contract bij Queens Park heeft getekend en ons per 1 juli gaat verlaten) zorgde voor de 2 : 1 en in de 49ste en laatste minuut van de eerste helft ook nog voor de 3 : 1, hetgeen de ruststand werd. Vier minuten na herbegin schoot Eyoma de 4 : 1 binnen en in de 58ste minuut zorgde Hutton voor de 4 : 2. Een minuut later haalde ik Bunker naar de kant en bracht nieuweling Scowen. De zwak spelende Long, die al geel had, mocht in de 64ste minuut vertrekken en voor hem kwam Inniss. In de 77ste minuut knalde Mitchell-Lawson de 4 : 3 in ons doel en eerlijk is eerlijk, indien onze keeper Kovacevic een beetje alerter was, dan had hij alle 3 tegendoelpunten kunnen voorkomen. Onder aanvoering van Eyoma, Robson, Richardson en invaller Doidge verhoogden wij de druk en in de 90ste minuut was het Eyoma, die voor de 5 : 3 zorgde. Drie minuten later zorgde invaller Doidge met een slap balletje voor de 6 : 3 en dat was tevens zijn derde doelpunt en dus een hattrick. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 1 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Een lekkere overwinning gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 2 december Auteur Share Geplaatst 2 december (bewerkt) Episode II Spoiler Dit zou dus moeten betekenen, dat er of geen talenten in deze regio zitten of als ze er wel zouden zijn, ze ergens onder contract staan. Jammer, maar niets aan te doen. Wel heb ik weer een verzoek ingediend, om een Moederclub te vinden en het bestuur is op zoek gegaan. In 3 dagen spelen wij thuis tegen Wealdstone Football Club, een Engelse voetbalclub uit Ruislip, Groot-Londen. De club werd opgericht in 1899 en speelt sinds 2008 haar thuiswedstrijden op Grosvenor Vale. Ze spelen in de National League, het vijfde niveau van het Engelse voetbal. Het team speelt in koningsblauwe en amberkleurige gestreepte shirts. Ze worden ook wel The Stones of The Royals genoemd. De club was de eerste die de non-league 'dubbel' behaalde en zowel de FA Trophy als de Alliance Premier League (nu de National League) won in hetzelfde seizoen (1984/85). Ze verschenen ook in de allereerste voetbalwedstrijd ooit op televisie in het Verenigd Koninkrijk, toen de BBC in oktober 1946 een deel van hun competitiewedstrijd tegen Barnet uitzond. Spoiler Bij regen + natte sneeuw en voor 2.706 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Wealdstone kwam in een 5-2-2-1 formatie het natte deels witte veld op. Wij begonnen ijzersterk en binnen een klein halfuur stond het al 2 : 0 voor ons en was deze match als het ware al gespeeld. Temeer, omdat de tegenstander niet in staat bleek te zijn, om tegen ons gevaarlijk te kunnen worden. Bij rust stond het weliswaar nog steeds 2 : 0, maar dat kwam omdat wij het rustiger aandeden. Na 59 minuten stond het 4 : 0 en toen ging het gas eraf en controleerden wij alleen nog maar. Wel haalde ik in de 65ste minuut Long + Bunker (al geel) eraf en bracht Inniss en Scowen. Voorts haalde ik in de 70ste minuut ook nog Robson eraf. Voor hem kwam Quamina. Het bleef 4 : 0 en ons publiek was tevreden. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 2 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 3 december Auteur Share Geplaatst 3 december (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij weer een uitwedstrijd en nu in en tegen Dagenham & Redbridge Football Club, kortweg Dagenham, een Engelse professionele voetbalclub uit Dagenham, Londen. De club werd opgericht in 1992 door een fusie tussen Redbridge Forest (zelf een resultaat van een fusie tussen Ilford, Leytonstone en Walthamstow Avenue) en Dagenham. De traditionele kleuren van de club zijn rood en blauw, verwijzend naar de samengevoegde teams. Het team speelt in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem en heeft als bijnaam de Daggers. Het kwam tussen 2007 en 2016 uit in de Football League, met als hoogtepunt één seizoen in de League One. Spoiler Victoria Road, tegenwoordig vanwege een sponsorovereenkomst officieel London Borough of Barking & Dagenham Stadium geheten, is een voetbalstadion in Dagenham, een voorstad van Londen. De voetbalclub Dagenham & Redbridge speelt in het stadion zijn thuiswedstrijden. Het stadion heeft ruim 6000 plaatsen, waarvan 2000 zitplaatsen. Bij regenachtig weer en voor 1.684 toeschouwers arriveerden wij in Dagenham in de aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. D&R kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is ene Alan Dale. Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: ook deze match werd een makkie voor ons. Ondanks het feit, dat het bij rust slechts 1 : 2 stond. Ik durf niet te beweren, dat wij technisch beter waren, maar wij waren wel veel effectiever. Misschien niet in de eerste helft, maar wel in de tweede. Bovendien hadden wij Richardson en die presteerde het, om binnen een klein half uurtje een heuse hattrick te scoren, waardoor deze match in 1 : 5 eindigde. Wel haalde ik nog in de 64ste minuut McCann en Robson naar de kant en bracht Scowen en Lavinier. 5 minuten later mocht ook Bunker gaan douchen en kwam Jenks. Alle invallers deden hun best, waardoor wij dus de verdiende winnaar waren. Eerlijk is eerlijk, als wij zo blijven spelen, zijn wij straks kampioen en promoveren naar de 4de divisie. Spoiler --------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 3 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 4 december Auteur Share Geplaatst 4 december (bewerkt) Episode II Spoiler Ook ik maak mij zorgen, want nog even en ik sta alleen te trainen. Al weken is het alleen maar ‘pappen en nathouden’, maar ik kan en mag deze spelers niet steeds vrijstellen van trainingen en of wedstrijden, want dan maken wij niets meer klaar. Al in 3 dagen spelen wij al weer en nu thuis tegen Hartlepool United Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1881 als Hartlepool Amateur Football Club. In 1908 werd Hartlepool een professionele club en veranderde de naam in Hartlepool United Football Club. Uiteraard bij Engels weer, dus stromende regen, en voor 2.608 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Hartlepoole kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op. Ofschoon wij in alle opzichten de betere ploeg waren, lukte het ons niet, om dat in de eerste helft in doelpunten uit te drukken. Bij rust stond het dan ook nog steeds 0 : 0 en was ons publiek allerminst tevreden. In de kleedkamer heb ik mijn mannen dan ook tot de orde geroepen. Ook in de tweede helft werd het helaas geen sprankelende wedstrijd, want vergeet niet, wij hadden de scheids ook tegen. Want dat was Adrian Quelch, een oude bekende, met wie ik niet door een deur kan. Gelukkig zorgde McCann in de 50ste minuut voor de openingstreffer. 1 : 0 en dat vroeg om meer. Maar daar leek het in eerste instantie niet op en in de 67ste minuut haalde ik daarom Bunker en Robson naar de kant, die op hun tandvlees liepen. Voor hen kwamen Jenks en Lavinier. 6 minuten later mocht ook McCann gaan douchen en kwam Scowen. De invallers zorgden voor meer druk en in de 83ste minuut was het Diallo, die voor de verlossende 2 : 0 met een subtiel lobje zorgde. 10 minuten later zorgde Doidge ook nog voor de 3 : 0 en was de winst binnen. Spoiler ---------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 4 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Een mooie overwinning gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 5 december Auteur Share Geplaatst 5 december (bewerkt) Episode II Spoiler Natuurlijk begrijp ik, dat onze supporters met klem verzoeken om de huurspelers Richardson + Diallo definitief te contracteren. Op dit moment is dat financieel voor ons geen haalbare kaart. Wel zal ik uiteraard proberen, of ik ze nog een seizoen kan huren, eventueel met een koopoptie? Ook de volgende competitiewedstrijd vind weer in 3 dagen plaats. Wel thuis en tegen Solihull Moors Football Club, een Engelse voetbalclub uit Solihull, West Midlands. De club is opgericht in 2007, na een fusie tussen Moor Green FC en Solihull Borough FC. Het elftal komt uit in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem. De club begon 2007 in de Conference North, waarin het de plek overnam van het voormalige Moor Green FC. Na negen seizoenen werd de club kampioen en wist het promotie af te dwingen naar de National League. In het seizoen 2018/19 eindigde de club als vice-kampioen in deze competitie. Spoiler Bij regenachtig weer en voor 2.617 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Ofschoon het merendeel van mijn team allerminst okselfris is, zullen wij vandaag toch moeten spelen. SM kwam in een 5-2-2-1 formatie het natte veld op. Om eerlijk te zijn, ofschoon mijn heel team conditionele problemen kent, stonden wij bij rust al met 3 : 0 voor en was deze match volgens mij al gespeeld. De spelers, die het eerst afhaakten waren uiteraard weer Bunker + Robson. Ze mochten in de 67ste minuut gaan douchen en voor hen kwamen weer Jenks + Lavinier. Nog geen 4 minuten later zorgde ene Dixon voor de aansluitingstreffer. 3 : 1 maar niemand raakte in paniek. Weer een minuut later mocht ook McCann vertrekken en kwam Scowen. Ons enige voordeel in deze situatie is, dat ik steeds 3 reserves minuten kan laten maken. De vraag is echter, hoe lang ze dat nog vol zullen houden? Net voor het laatste fluitsignaal kregen wij in de 91ste minuut een penalty, die Omotoye voor zijn rekening nam en feilloos binnen schoot. Deze toch wel saaie match eindigde zodoende in 4 : 1 en de punten blijven hier. Spoiler --------- @Oldskool @keano77 @delichris = Dit seizoen blijft een makkie. Ben benieuwd of wij ook in een divisie hoger overeind blijven? @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 5 december bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Vrijdag at 11:03 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 11:03 (bewerkt) Episode II Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Yeovil Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Yeovil, Somerset. Het team komt uit in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem. De thuisbasis van de club is Huish Park, gebouwd in 1990 op de plek van een oud legerkamp en vernoemd naar hun vorige stadion, Huish. De bijnaam van de club is "The Glovers", wat verwijst naar vroeger, toen de stad Yeovil bekend stond om het maken van handschoenen. Yeovil kwam van 2003 tot en met 2019 uit in de Football League, met als hoogtepunt één seizoen in de Championship. In 2002 won de club de FA Trophy, de eerste grote prijs uit de clubgeschiedenis. Yeovil is een van de meest succesvolle non-league teams in de FA Cup en versloeg door de jaren heen grote tegenstanders. In 1949 was Yeovil zelfs het tweede non-league team ooit (na Colchester United), die de vijfde ronde wist te halen van het bekertoernooi. Dit deden ze door in de vierde ronde eersteklasser Sunderland uit te schakelen. Hierna verloor Yeovil voor het oog van 81.000 toeschouwers bij Manchester United. Spoiler Huish Park is een voetbalstadion in Yeovil, een plaats in Somerset. In het stadion speelt de club Yeovil Town, dat in het seizoen 2009-2010 in de Football League One uitkomt, zijn thuiswedstrijden. Het werd in 1990 gebouwd als vervanging van het oude stadion van Yeovil Town, de Huish, dat bekendstond om de helling van zijn veld. Huish Park beschikt over 9665 plaatsen, waarvan 5212 zitplaatsen. Uiteraard bij stromende regen en voor 3.261 toeschouwers arriveerden wij in Yeovil in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Yeovil kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op. Ondanks het feit, dat mijn hele ploeg niet meer okselfris is, hebben wij toch wel weinig moeite moet onze tegenstanders. Ook vandaar hebben wij Yeovil ‘gewoon aan de kant gezet’ en bij rust stond het al 0 : 3. Vandaag dat in de tweede helft het gas eraf ging en ik in de 66ste minuut Bunker en Richardson eraf heb gehaald. Voor hen kwamen Jenks en Bakayoko (die kwaad op mij is, omdat ik hem niet kon verkopen). 4 minuten later zorgde ene Gobern voor de aansluitingstreffer. 1 : 3 en meer zat er voor hun echt niet in. Wel haalde ik in de 71ste minuut nog Robson naar de kant en bracht Lavinier. De invallers deden het eveneens goed, vooral Lavinier, die ijzersterk speelde. Het bleef 1 : 3 en de punten gaan mee naar huis. Spoiler ------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Vrijdag at 11:03 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Zaterdag at 09:16 Auteur Share Geplaatst Zaterdag at 09:16 (bewerkt) Episode II Spoiler Natuurlijk heb ik eerst mijn oom, de Engelandkenner bij uitstek, ingeseind en om advies gevraagd. Welnu, hij vond dit aanbod veel te laag en niet passend bij een job in de 4de divisie. Dus heb ik om een salaris van €13K per maand verzocht en dat hebben ze geweigerd. Nu ga ik mij eerst op de komende wedstrijd concentreren en dan vraag ik een nieuw contract aan. Gaan ze met €13K niet akkoord, dan solliciteer ik en hou mijn poot stijf. In 5 dagen spelen wij thuis in de Halve Finale van de FA Trophy tegen Ebbsfleet United Football Club, een Engelse voetbalclub uit Northfleet. De club komt uit in de National League, het vijfde niveau van het Engels voetbalsysteem. Let wel: de twee voorgaande competitiewedstrijden hebben wij van hun gewonnen en ik hoop, dat wij straks weer winnen. Bij bewolkt weer en voor 3.592 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Ebbsfleet kwam in een 5-2-1-2 formatie het nog droge veld op. Ook onze derde confrontatie was min of meer een makkie en viel in ons voordeel uit. Bij rust stond het al 4 : 1 en was deze match al gespeeld. En toch begon het slecht, want al in de 10de minuut, door een foutje van Bunker, kon ene Nsangou de openingstreffer in ons doel schieten. Tot de 34ste minuut bleef het 0 : 1 maar toen was de beer los. Twee doelpunten van Diallo, eentje van McAllister en een eigen doelpunt van ene Cordner zorgden voor de ruststand van 4 : 1. In de 41ste minuut zorgde Richardson voor de 5 : 1 en toen ging het gas eraf. Wel haalde ik in de 62ste minuut uit voorzorg Richardson eraf en bracht Bakayoko (die niet wil verlengen en weg wil). 5 minuten later mochten ook Bunker en Robson gaan douchen en kwamen Jenks en Lavinier. Het bleef 5 : 1 en binnenkort mogen wij de Finale spelen. Spoiler -------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Zaterdag at 09:16 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 11:18 Share Geplaatst Zaterdag at 11:18 Een mooie finale plek behaald. Zou mooi zijn als je die beker ook binnen haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Zondag at 09:25 Auteur Share Geplaatst Zondag at 09:25 (bewerkt) Episode II Spoiler In 6 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Tamworth FC, een Engelse voetbalclub uit Tamworth, Staffordshire. De club werd in 1933 opgericht nadat de vorige club uit het dorp Tamworth Castle FC opgeheven werd. Spoiler The Lamb Ground is een voetbalstadion in de Engelse stad Tamworth (Staffordshire) dat plaats biedt aan 4.065 toeschouwers. Het stadion vormt sinds 1934 de thuisbasis van Tamworth FC, dat haar wedstrijden sinds het seizoen 2014-15 afwerkt in de National League North, en sinds 2017 ook van Aston Villa LFC uit de FA Women's Super League. Bij bewolkt weer en voor 906 toeschouwers arriveerden wij in Tamworth in de puur aanvallende 4-2-4 opstelling. Tamworth kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Paul Marsden, dan weet u het wel. Als hij leiding aan een wedstrijd van ons geeft, dan moeten wij al heel duidelijk winnen, anders kunnen wij het vergeten. Vervelend, maar waar. Zonder overdrijving durf ik te beweren, dat wij gewoon een paar klassen beter waren dan te tegenstander. Maar het scoren lukte gewoon niet, omdat de scheids ons steeds terug floot. En ja hoor, ik heb mij weer gigantisch aan deze scheids zitten ergeren. In de 10de minuut kreeg Robson geel voor niets. Weer een kwartier later raakte McAllister zwaar geblesseerd en hij werd vervangen door Jenks. Pas in de 36ste minuut lukte het Robson de openingstreffer te maken. 0 : 1 en in de 48ste en laatste minuut van de eerste helft kreeg onze beste speler McCann ineens en uit heldere hemel een directe.... McCann kreeg een directe rode kaart voor niets! Helemaal voor niets! Hij ging het duel om de bal met ene Bradbury aan en laatstgenoemde stortte ineens schreeuwend naar de grond, waarop de scheids onmiddellijk en met een theatraal gebaar de rode kaart trok. Nota bene voor een Schwalbe. McCann liep scheldend van het veld en ik haalde ook nog Richardson eraf en bracht Lavinier. De ruststand was 0 : 1 en ik voelde mij, zoals gewoonlijk bij deze scheids, simpelweg genaaid. Mijn derde en laatste wissel deed ik in de 56ste minuut door Doidge eraf te halen en Bakayoko te brengen. 11 minuten later kregen wij een penalty. Volgens mij een ‘weergoedmaakactie’ van de scheids. Hoe dan ook, Bakayoko schoot de penalty feilloos binnen. 0 : 2 en dat werd uiteindelijk ook de eindstand. Spoiler --------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Zondag at 09:26 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Maandag at 08:27 Auteur Share Geplaatst Maandag at 08:27 (bewerkt) Episode II Spoiler In 3 dagen spelen wij thuis onze voorlaatste competitiewedstrijd en wel tegen Southend United Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1906. De club komt uit in de National League en speelt haar wedstrijden op Roots Hall in Southend-On-Sea. In de jaren negentig kende de club haar beste jaren, toen het zes jaar uitkwam op het tweede niveau. Bij regen en voor 3.879 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-3-2 opstelling. Met deze tactiek (5 puur aanvallende spelers) hoop ik de tegenstander pijn te kunnen doel. Southend kwam in een 5-1-2-2 formatie het natte veld op. Wij begonnen stroef en al in de 13de minuut kregen wij een doelpunt om de oren. Bridge kopte de bal in ons doel. 0 : 1 en dat was even balen. Gelukkig niet lang, want al in de 14de minuut zorgde Bunker met een zatte volley voor de gelijkmaker. 1 : 1 maar nog geen 13 minuten later schoot Gale de 1 : 2 in ons doel. Was het dat? Nee, dat was het nog niet, want 4 minuten later was het Doidge, die de gelijkmaker binnen schoot. 2 : 2 en in de 43ste minuut zorgde Doidge ook nog voor de 3 : 2 en dat werd de ruststand. Drie minuten na herbegin was Doidge ter plekke om de 4 : 2 binnen te schieten en dat was zijn derde doelpunt en dus een hattrick. In de 61ste minuut haalde ik de moegestreden Long en de geblesseerde Richardson eraf en bracht Inniss en Bakayoko. Nog geen 5 minuten later haalde ik uit voorzorg ook Robson eraf, die al geel had en bracht Lavinier. Weer een minuut later kreeg de tegenstander een vrije trap die Moncur voor zijn rekening nam. Hij schoot de bal feilloos in ons doel. 4 : 3 maar wij raakten niet in paniek. Integendeel, in de 78ste minuut zorgde invaller Bakayoko voor de 5 : 3 en 1 minuut later was het wederom Doidge, die het slotakkoord zette en de 6 : 3 binnen tikte, hetgeen dus ook de eindstand werd. Spoiler ----------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Maandag at 08:27 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst Dinsdag at 08:20 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 08:20 (bewerkt) Episode II Spoiler In 5 dagen spelen wij onze laatste competitiewedstrijd van dit seizoen en wel uit in en tegen Aldershot Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Aldershot, Hampshire. De club speelt in de National League, het vijfde niveau van het Engelse voetbal. De club werd in 1992 opgericht nadat Aldershot FC, destijds spelend in de Football League Fourth Division, failliet was gegaan. Wedstrijden worden afgewerkt op Recreation Ground in Aldershot, dat vanwege sponsorredenen ook wel EBB Stadium wordt genoemd. Aldershot kwam van 2008 tot 2013 uit in de League Two, maar degradeerde aan het einde van het seizoen 2012/13 uit de Football League. Spoiler Het Recreation Ground is een voetbalstadion in Aldershot, dat plaats biedt aan 7.100 toeschouwers. De bespeler van het stadion is Aldershot Town FC, dat speelt in de National League. Om marketingredenen staat het stadion bekend als het EBB Stadium at the Recreation Ground. Bij bewolkt weer en voor 2.072 toeschouwers arriveerden wij in Aldershot in de puur aanvallende 4-1-3-2 opstelling. Want ook deze laatste competitiewedstrijd wilden wij winnen om ongeslagen kampioen te worden. Aldershot kwam in een 5-1-2-2 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Paul Johnson, van wie ik geen leuke berichten heb gehoord. Uiteraard waren wij veel beter, maar de scheids zorgde er steeds wel voor, dat wij onze doelkansen niet konden verzilveren. Hij floot echt voor elke scheet en het begon steeds vervelender te worden. Ondanks zijn toch wel zeer partijdig gedoe floot hij in de 34ste minuut een penalty voor ons, nadat Osadebe in de box keihard werd neergelegd. Hij gaf weliswaar de penalty, maar verzuimde echter om de dader een dieprode of minimaal een gele kaart te geven. Hoe dan ook, Omotoye schoot de penalty feilloos binnen en het werd 0 : 1. Dat was ook de ruststand. In de 63ste minuut raakte Doidge geblesseerd en toen haalde ik hem en uit voorzorg ook Long eraf en bracht Weston en Lavinier. Nog geen minuut later kopte Bakayoko de 0 : 2 binnen en toen dacht ik, dat de winst grijpbaar was. Maar doordat de scheids veel door liet gaan en amper voor de overtredingen van Aldershot floot, lukte het ene Ghandor in de 69ste minuut de aansluitingstreffer te scoren. 1 : 2 en dat was allerminst prettig. Nog in dezelfde minuut haalde ik Robson eraf en bracht Inniss. Wel of niet uit buitenspelpositie en met behulp van een overtreding schoot ene Chicksen de gelijkmaker in ons netje. Plots stond het 2 : 2 en dat was volledig onverdiend, maar daar koop je niets voor. Wij begonnen meer druk te maken en de achterhoede van Aldershot achterin vast te zetten. De scheids liet doorspelen, blijkbaar in de hoop dat ‘zijn favoriete ploeg’ zodoende de gelegenheid kreeg, om de winnende treffer te scoren. Gelukkig voor ons, deed dat wel invaller Weston, die de 2 : 3 in de 97ste minuut binnen tikte. Het bleef 2 : 3 en de punten plus 3 belachelijke gele kaarten gingen mee naar huis. De scheids kreeg een 5.4 voor zijn ‘leiding’ en van mij geen hand. Spoiler --------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. Of 'de duvel er mee speelt', ik ben nu al aan mijn 4de prog toe, om de plaatjes in de novellen te plaatsen. 3 Duitse voorgangers zijn uit de lucht gehaald, de laatste was postimage, die wegens phishing is geblokkeerd. Nu ben ik met imgur begonnen en dat is even wennen, want ik moet nu veel meer handelingen verrichten. Dinsdag at 08:20 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 22 uur geleden Auteur Share Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) Episode II Spoiler Ik geef toe, dat ik een beetje (soms veel) rancuneus ben en mij door het bestuur van deze club toch wel genaaid voel. Mijn oom adviseerde mij, dat ik op moest stappen omdat ze niet aan mijn salariseis wilden voldoen, maar ik heb een tussenweg gekozen. Na herhaaldelijk onderhandelen zijn wij uiteindelijk uitgekomen op een maandsalaris van €12,5K. Ze hebben mij echter maar een contract voor een jaar gegeven en mijn opties op een mogelijke verlenging gewoon geschrapt. Dit vond ik hun twee minpunt en daarom heb ik besloten, zodra ik het trainersdiploma, waarmee ik al een tijdje bezig ben, in mijn bezit heb, zoek ik een andere club. Komende zondag spelen wij de Finale van de FA Trophy tegen Sutton United Football Club en wel op Wembley. En eerlijk is eerlijk, ook deze beker moeten wij kunnen winnen. Waarom? Omdat wij beide competitiewedstrijden van Sutton hebben gewonnen, met 4 : 2 en 2 : 1. Dus een derde keer winnen moet kunnen. Deze Finale wordt dus gespeeld in het Wembley Stadium (vaak kortweg "Wembley"), een stadion in de wijk Wembley in het noordwesten van Londen. Spoiler Spoiler Tja en dan was het zover. Bij bewolkt weer en voor 21.435 toeschouwers (jammer genoeg was deze geweldige voetbaltempel met slechts minder dan een kwart gevuld en dat deed toch wel afbreuk aan de totale ambiance) arriveerden wij op Wembley in de puur aanvallende 4-1-3-2 opstelling. Sutton kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Andrew Sheppard. Deze match begon anders dan ik had verwacht, want uit de eerste hoekschop van Sutton kopte linkerspits Richardson de bal in ons eigen doel. 0 : 1 en een zeer slecht begin, maar dat krijg je vaak, als spitsen meeverdedigen. Ofschoon wij toch wel de betere ploeg waren, stond het bij rust nog steeds 0 : 1 en dat was balen, kan ik u vertellen. Sutton verdedigde in de tweede helft met hand en tand, een compacte defensie en twee bussen voor de 16. Bovendien begonnen ze de botte bijl te hanteren en in de 57ste minuut gingen ze over de schreef en kregen wij een terechte penalty. Bakayoko (die zijn contract niet wil verlengen) nam de penalty voor zijn rekening en schoot hem feilloos binnen. 1 : 1 en de langverwachte gelijkmaker was eindelijk een feit. Pas in de 74ste minuut zorgde de ‘schuldbewuste’ Richardson voor de 2 : 1 en dat werd uiteindelijk ook de winnende treffer. Spoiler -------- @Oldskool @keano77 @delichris @Genkie_06 @Rikkert90 @Total Football @Michaelinho* @Kyrill Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 22 uur geleden bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten