Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[NOV] The most hated football club in England

'Jochem

Aanbevolen berichten

Ik start een novelle met de meest gehate club uit Engeland, de Milton Keyenes Dons. Iedereen kent denk ik het verhaal wel van de club en waarom ze zo gehaat zijn, dus daar ga ik niet te diep op in. De reden waarom ik met MK Dons begin is, omdat het mij leuk leek om een keer de andere kant van het verhaal te belichten en te ervaren. Hoeveel manager verhalen zie je bijvoorbeeld niet voorbij komen over FC United of AFC Wimbledon? 

Ik speel mijn novelle met fifa, deze heb ik helemaal omgebouwd naar het seizoen 2024-25 met kits, stadions, transfers en andere mods.

wc3feZP.png

HpKl0DI.png

FoKq3t7.png

FmgqroH.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Ziet er allemaal goed uit hoor. Maar of deze club de meeste gehate club in Engeland is betwijfel ik.

Oh, zonder enige twijfel, ze kunnen elk jaar maar met moeite friendlies spelen ivm supporters van tegenstanders die dat niet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei delichris:

Ziet er allemaal goed uit hoor. Maar of deze club de meeste gehate club in Engeland is betwijfel ik.

Valt inderdaad over te twisten, al vond ik het wel een gave titel voor een novelle. De titel is overgenomen van wat Youtubers, als je daar in tikt "The most hated football club in England"  krijg je een hoop video's van vloggers die MK Dons bezoeken. 

@Marius @Satyr @Djurovski @MNie Dank voor de reacties !

5IFT8Je.png

Z2WlSRl.png

Od2um2q.png

zYAw0ZJ.png

Tags: @MNie

Link naar opmerking
Deel via andere websites