La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli (bewerkt) Citaat Intro Eigenlijk wordt het heel simpel, ik start een Football Manger game op en begin bij FM09, daar kies ik alleen Nederland en druk ik op willekeurig tot de eerste Eredivisieteam dat oppopt. Nu kan ik daarin cheaten wat ik wil en heletijd voor Ajax gaan, maar gelukkig hou ik wel van een beetje uitdaging. Ik mag door naar de volgende Football Manager zodra ik de Eredivisie heb gewonnen met de club dat ik heb geselecteerd. De eerste team waarmee ik kan starten is AZ, daar ben ik wel erg blij mee uiteraard Ondertussen heb ik 6.25 miljoen transferbudget, mochten jullie leuke speler weten dan graag AZ Selectie seizoen 2008-2009 Eredivisie seizoen 2008-2009 Informatie AZ seizoen 2008-2009 11 oktober bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Tagje graag. Oh Moussa Dembélé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Heerlijke flashback! Wat een selectie ook, en dat ook met een prima Belgische vertegenwoordiging. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Auteur Share Geplaatst 13 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Voorbereiding Transfers inkomend Voorlopige tactiekje Eredivisie wedstrijden augustus - oktober Eredivisie tussenstand KNVB Beker Reacties: @LensherrKomt voor elkaar @MariusJa daar heb ik niets om over te klagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Je bent Moussa Dembélé vergeten op te stellen op de plek van Schaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Leuke stap terug in de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Met Chadli erbij lijkt de Belgische enclave helemaal compleet. Qua resultaten blijf je misschien net iets te veel op een gelijkspelletje steken dan verhoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Auteur Share Geplaatst 13 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Eredivise wedstrijden November - Januari AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Eredivise tussenstand AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 KNVB Beker AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Tranfers inkomend Gratis, doe ik niks mee. AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Tranfers uitgaand Reacties: @LensherrDie was op het maken van de screenshot toevallig geblesseerd @DjurovskiIk vind dit ook wel genieten, al is het wel wat traag. @MariusResultaten zijn wel erg kut ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Sterke periode hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Auteur Share Geplaatst 13 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Eredivise wedstrijden Februari - Mei AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Eredivisie eindstand AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 KNVB Beker AZ Alkmaar - Seizoen 2008/2009 Statistieken Bedankt @Djurovski voor je reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Sterk vervolg en eindsprint hoor! Met een tweede plaats én de beker is het seizoen méér dan geslaagd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Veel krappe zeges maar goed ook die tellen gewoon. Knappe 2e plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli DIt is echt nostalgie! Heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Benieuwd naar de transfers van het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Voorbereiding AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Transfers inkomend AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Transfers uitgaand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Johan Cruijff Schaal AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie tussenstand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Champions League voorronde AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Champions League wedstrjden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Champions League tussenstand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 KNVB Beker wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Reacties @Marius Uiteindelijk heb ik iets met de corners gedaan en ging het iets beter @DjurovskiBedankt! @MarF_RJC Ja ik vind het ook erg leuk om te doen @LensherrEn hoe vind je ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Lewandowski in Alkmaar.. oelala Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Die transfers ...! Loopt als een trein momenteel, zeker in eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Kees Luijckx naar Ajax voor 4,2 miljoen, zat een jonge Sven Mislintat daar al achter de knoppen haha? Wel een hoop pareltjes binnen gehaald, hopelijk levert het je de titel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Champions League wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Champions League eindstand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie tussenstand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 KNVB Beker AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Transfers inkomend AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Transfers uitgaand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Reacties @MNieHaha ja daar ben ik erg blij mee @Marius Bedankt, het gaat de goede kant op inderdaad! @'Jochem Haha Keesie deed het prima bij mij, maar wilde vertrekken. Daardoor kon ik weer wat leuks halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Wat een nostalgie dit zeg haha.. hoe is het om zo'n oude versie weer eens te spelen? Ik heb ze vanaf FM11 allemaal in Steam staan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Jammer dat je in de CL net niet kon overleven. Met die laatste wedstrijd had je er misschien wel op gerekend. Was een derde plaats indertijd al goed voor EL na de winterstop? Dat kan ik me al niet meer herinneren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Eredivisie eindstand AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 KNVB Beker AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Europa League wedstrijden AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Selectiestatistieken AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 Ghana bondscoach AZ Alkmaar - Seizoen 2009/20210 WK Poulefase Football Manager 2011 keuzes Citaat Dat was em weer bijna, ga een WK spelen nog met Ghana en daarna door naar FM11 (want nummertje 10 heb ik niet) Hebben jullie een voorkeur voor een club, laat het me weten en anders doe ik lekker een randompie. Reacties @MNieHet is heerlijk om sommige namen voorbij te zien komen, was ook erg graag met Twente bijvoorbeeld gestart maar al met al wel blij met AZ Op naar de volgende! @MariusHaha ja zo te zien wel, helaas troffen we Benfica dat toch een beetje te sterk bleek. Gelukkig wel onze doelstelling gehaald, op naar het WK en dan door naar FM11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Laat hem maar random kiezen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli KUTGW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Heerlijk seizoen hoor en wat een geweldige transfers gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten