MNie Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Iemand een idee waarom sinds de nieuwe updates de faces van alle Nederlandse spelers niet meer in mijn game zitten? Heb wel gewoon de facepack en tot de update werkte het uitstekend.. Maakt niet uit waar ze spelen overigens.. vind het heel erg irritant dit Zie overigens dat als je de speler bij zijn club aan klikt je wel zijn foto ziet.. 2 maart bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Tim' Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Dat heeft te maken met de rechten van het Nederlands elftal. Dan moet je weer even die verborgen bestandjes verwijderen. Als je naar de profielen gaat vanuit hun clubs hebben ze waarschijnlijk wel een face. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MNie Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart 12 minuten geleden zei Tim': Dat heeft te maken met de rechten van het Nederlands elftal. Dan moet je weer even die verborgen bestandjes verwijderen. Als je naar de profielen gaat vanuit hun clubs hebben ze waarschijnlijk wel een face. Die zou ik verwijderd moeten hebben... maar dan nog werkt het niet.. enig idee of hier nog een bestand tussen staat die eruit moet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Ik vermoed die SI Holland map. Ik pm je wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 nidzut Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart ik heb hetzelfde probleem iemand een idee hoe het opgelost kan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 nidzut Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart ik irriteer me er ook echt heel erg aan maar ik kan maar niet vinden hoe het weg gaat heb verschillende facepacks geprobeerd maar is elke keer hetzelfde probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Copywriter Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) 11 minuten geleden zei nidzut: ik irriteer me er ook echt heel erg aan maar ik kan maar niet vinden hoe het weg gaat heb verschillende facepacks geprobeerd maar is elke keer hetzelfde probleem. Kijk eens op deze website wat je moet verwijderen om het werkend te krijgen. Let op, je moet dit na een update ook weer doen bij de nieuwe map. Real name fix 28 maart bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 nidzut Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart top heel erg bedankt hij doet het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
MNie
Iemand een idee waarom sinds de nieuwe updates de faces van alle Nederlandse spelers niet meer in mijn game zitten?
Heb wel gewoon de facepack en tot de update werkte het uitstekend..
Maakt niet uit waar ze spelen overigens.. vind het heel erg irritant dit
Zie overigens dat als je de speler bij zijn club aan klikt je wel zijn foto ziet..
Link naar opmerking
Deel via andere websites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten