Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Zojuist zei Fantasy: @Kyrill Dank. Heb hem op op de app, doe ook PB😅👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 4 minuten geleden zei Kyrill: Dank. Heb hem op op de app, doe ook PB😅👍 Ik quote jezelf even Citaat En dat je dan dingen hier post, en totaal niet gelezen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 1 minuut geleden zei Fantasy: Ik quote jezelf even Hahaha. Fair play fair play Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 februari Auteur Share Geplaatst 19 februari Het is tijd om jullie eerste selectie op te gaan roepen. Jullie moeten een selectie gaan samenstellen van 23 man! Deze stuur je in een pb naar mij toe. Dit kan samen met de tactiek en de mogelijke opstelling die je wilt spelen. Het gaat hier om jullie eerste twee wedstrijden van de screen. Roep je iemand op die geblesseerd is zal je dit van mij als reactie terug krijgen. Je hebt dan nog de mogelijkheid om daar een vervanger voor op te roepen. Deadline hiervoor is: WOENSDAG 21-2 22:00 Uur! Bij vragen hoor ik het wel! @Kyrill @JoonsterkeBE @Oerlie @vekie71 @Geppiej @aron24 @Aaron21 @Keeza @FlyD @Djurovski @dimihuyghe @Bogatyr @Paul. @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 februari Auteur Share Geplaatst 20 februari @dimihuyghe heeft aangegeven zich terug te moeten trekken waardoor Nederland weer vrij is gekomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Naam: Wesleys Sneijder Geslacht: Man Geboortedatum: 9-06-1984 Nationaliteit: Nederlands Nederland graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 21 uur geleden zei chrisje1993: @dimihuyghe heeft aangegeven zich terug te moeten trekken waardoor Nederland weer vrij is gekomen! Ik wil me graag aanmelden hiervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari 35 minuten geleden zei Blom: Ik wil me graag aanmelden hiervoor. Dat kan. Kijk even welke landen nog over zijn. En vul het lijstje in! Vergeet ook niet al een eerste selectie op te roepen en een tactiek met mogelijke opstelling te sturen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Ik zal vanavond even tactiek sturen en eerste lijst met spelers op te roepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Lijstje manager: Argentinië Naam: Diego Armando Maradonna Sinagra Geslacht: Man Geboortedatum: 20-12-1986 Nationaliteit: Italiaans De rest zal ik vanavond even sturen. 21 februari bewerkt door Blom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari 3 minuten geleden zei Blom: Lijstje manager: Nederland Naam: Kjeld Kuiper Geslacht: Man Geboortedatum: 12-05-1986 Nationaliteit: Nederland De rest zal ik vanavond even sturen. Voor Nederland is Whitewolf je net voor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 7 minuten geleden zei chrisje1993: Voor Nederland is Whitewolf je net voor . Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) 41 minuten geleden zei Blom: Aangepast Ook Argentinië is bezet... Dit was wel mijn fout aangezien ik Kyrill er niet bij had gezet. Kijk even goed in de openingspost. 21 februari bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Als er nog meer aanmeldingen bij kunnen, wil ik graag voor Marokko gaan: Naam: Adil Ramzi Geslacht: Man Geboortedatum: 14 juli 1977 Nationaliteit: Marokkaans Tactiek en selectie volgen vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Lijstje manager: Turkije Naam: Burak Yilmaz Geslacht: Man Geboortedatum: 22-03-1986 Nationaliteit: Turks Driemaal is scheepsrecht, hoop ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul. Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Dit is even langs mij heen gegaan. Ik ga z.s.m. aan de slag met het samenstellen van een selectie en tactiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari Ik ben nog het wachten op een vervanger van @Geppiej! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) Nvm 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) De allereerste interlandperiode zit er op! De eerste uitslagen zijn dan ook bekend. Hieronder vind je wat je met jouw land gemaakt hebt. Ook heb ik het programma van de volgende interlandperiode erbij gezet. Onderaan zal ik de save uploaden zodat je kan kijken welke spelers je wilt oproepen voor de komende interlandperiode! De save doe ik nu al uploaden steeds omdat ik bij sommige tegen wat problemen ben aangelopen dat ik bepaalde spelers niet kon vinden in de save. Om dit te dus te voorkomen nu de save geupload. Noorwegen @Bogatyr Cyprus - Noorwegen (EK Kwalificatie) 0-4 Martin Odegaard 2x, Erling Haaland en Andreas Panteli (ED) Noorwegen - Argentinië (Oefenwedstrijd) 1-4 Ola Solbakken Programma komende periode: Schotland uit (EK Kwalificatie) Spanje thuis (EK Kwalificatie) Portugal @chrisje1993 Portugal - Luxemburg (EK Kwalificatie) 5-0 Cristiano Ronaldo, Rúben Neves, Rúben Dias, Goncalo Ramos en Diogo Jota IJsland - Portugal (EK Kwalificatie) 1-2 Goncalo Ramos en Vitinha Programma komende periode: Bosnië thuis (EK Kwalificatie) Liechtenstein uit (EK Kwalificatie) België @JoonsterkeBE België - Oostenrijk (EK Kwalificatie) 2-0 Kevin de Bruyne (PEN) en Jérémy Doku Programma komende periode: Estland thuis (EK Kwalificatie) Zweden uit (EK Kwalificatie) Duitsland @aron24 Duitsland - Paraguay (Oefenwedstrijd) 4-0 Florian Wirtz, Mats Hummels, Jamal Musiala en Timo Werner Duitsland - Ierland (Oefenwedstrijd) 3-3 Niclas Füllkrug, Benjamin Henrichs en Joshua Kimmich (PEN) Programma komende periode: Senegal thuis (Oefenwedstrijd) Griekenland thuis (Oefenwedstrijd) Engeland @Aaron21 Engeland - Noord-Macedonië (EK Kwalificatie) 5-1 Harry Kane 2x, Mason Mount, Ben Chilwell en Bukayo Saka Italië - Engeland (EK Kwalificatie) 0-3 Bukayo Saka 2x en Jude Bellingham Programma komende periode: Oekraïne thuis (EK Kwalificatie) Mexico thuis (Oefenwedstrijd) Frankrijk @Keeza Nederland - Frankrijk (EK Kwalificatie) 1-2 Antoine Griezmann en Randal Kolo Muani Frankrijk - Griekenland (EK Kwalificatie) 5-0 Theo Hernandez, Kingsley Coman, Randal Kolo Muani, Kylian Mbappé en Marcus Thuram Programma komende periode: Gibraltar uit (EK Kwalificatie) Italië @FlyD Italië - Oekraïne (EK Kwalificatie) 3-0 Ciro Immobile 2x en Alessio Romagnoli Italië - Engeland (EK Kwalificatie) 0-3 Programma komende periode: Malta uit (EK Kwalificatie) Spanje @Fantasy Georgië - Spanje (EK Kwalificatie) 1-2 Koke en Alvaro Morata Spanje - Schotland (EK Kwalificatie) 5-0 Aymeric Laporte, José Gaya, Kieran Tierney (ED), Ferran Torres en Gerard Moreno Programma komende periode: Cyprus uit (EK Kwalificatie) Noorwegen uit (EK Kwalificatie) Oostenrijk @Paul. België - Oostenrijk (EK Kwalificatie) 2-0 Oostenrijk - Azerbedjan (EK Kwalificatie) 2-0 Michael Gregoritsch en Sasa Kalajdzic Programma komende periode: Zweden uit (EK Kwalificatie) Albanië uit (Oefenwedstrijd) Kroatië @Djurovski Wales - Kroatië (EK Kwalificatie) 0-4 Lovro Majer, Luka Ivanusec, Luka Susic en Andrej Kramaric Armenië - Kroatië (EK Kwalificatie) 1-1 Domagoj Vida Programma komende periode: Nigeria thuis (Oefenwedstrijd) Turkije thuis (EK Kwalificatie) Nederland @Whitewolf345 Nederland - Frankrijk (EK Kwalificatie) 1-2 Cody Gakpo Programma komende periode: Ierland thuis (EK Kwalificatie) Gibraltar uit (EK Kwalificatie) Turkije @Blom Turkije - Argentinië (Oefenwedstrijd) 1-3 Kerem Aktürkoglu Turkije - Wales (EK Kwalificatie) 1-0 Kerem Aktürkoglu Programma komende periode: Letland uit (EK Kwalificatie) Kroatië (EK Kwalificatie) Brazilië @Oerlie Geen wedstrijden Programma komende periode: Paraguay thuis (CONMEBOL Kwalificatie) Venezuala uit (CONMEBOL Kwalificatie) Colombia @vekie71 Geen wedstrijden Programma komende periode: Argentinië uit (CONMEBOL Kwalificatie) Chili thuis (CONMEBOL Kwalificatie) Curacao @Geppiej Martinique - Curacao (Nations League) 2-1 Anthony van der Hurk Curacao - El Salvador (Nations League) 1-2 Brandley Kuwas Programma komende periode: Panama thuis (Nations League) El Salvador uit (Nations League) Argentinië @Kyrill Turkije - Argentinië (Oefenwedstrijd) 1-3 Enzo Fernandez 2x en Nahuel Molina Noorwegen - Argentinië (Oefenwedstrijd) 1-4 Lionel Messi, Lautaro Martinez, Enzo Fernandez en Alexis Mac Allister Programma komende periode: Colombia thuis (CONMEBOL kwalificatie) Uruguay uit (CONMEBOL Kwalificatie) Marokko @Tim' Uruguay - Marokko (Oefenwedstrijd) 5-3 Youssef En-Nesyri 3x Benin - Marokko (Oefenwedstrijd) 3-3 Achraf Hakimi, Sofiane Diop en Imran Louza Programma komende periode: Costa Rica uit (Oefenwedstrijd) Downloadlink save: https://www.mediafire.com/file/42rxpo5je0z9opp/Be_the_Bondscoach.fm/file 23 februari bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Geen best begin voor onze eilandbewoners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Oei verloren van Kyrill. Wie kan dat zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Ik mis de download naar de save, klopt dat? Prima begin verder, lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari 3 minuten geleden zei Fantasy: Ik mis de download naar de save, klopt dat? Prima begin verder, lekker! Klopt. Ik ben even het kijken hoe ik hem kan uploaden. Als ik hem gewoon erbij wil voegen geeft hij aan bestand is te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 1 minuut geleden zei chrisje1993: Klopt. Ik ben even het kijken hoe ik hem kan uploaden. Als ik hem gewoon erbij wil voegen geeft hij aan bestand is te groot. Mediafire werkt vaak goed wel voor zulke up- en downloads. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari Als het goed is staat de downloadlink van de save nu bij de post! @Kyrill @JoonsterkeBE @Oerlie @vekie71 @Geppiej @aron24 @Aaron21 @Keeza @FlyD @Djurovski @Tim' @Whitewolf345 @Bogatyr @Paul. @Fantasy @Blom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten