vekie71 Geplaatst 24 maart Auteur Share Geplaatst 24 maart 55 minuten geleden zei Kyrill: Ik zou nog een AMC(R) halen daar is spulling dun. En ik zou een middenvelder halen die ook DM zou kunnen spelen. Want ik zie Scalvini en Diomande die DM kunnen spelen toch net wat meer als CV's. Wingers, Spitsen en Keepers zit je meer dan goed iig. Snap je hint maar Guler is zo damned goed dat ik zijn ontwikkeling niet wil stoppen , in men volgende update zal ik een screenschot sturen van zijn stats, echt je word omver geblazen, believe me ...En voor Dm , is Scalvini echt wel een topper, en Enzo kan daar ook spelen en heb nog Casadei ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 6 minuten geleden zei vekie71: Snap je hint maar Guler is zo damned goed dat ik zijn ontwikkeling niet wil stoppen , in men volgende update zal ik een screenschot sturen van zijn stats, echt je word omver geblazen, believe me ...En voor Dm , is Scalvini echt wel een topper, en Enzo kan daar ook spelen en heb nog Casadei ook. Jij vroegt/vraagt om advies. Je hoeft het natuurlijk niet te doen, maar dit is/was zou mijn advies zijn. En ik ben het helemaal met je eens over Arda Guler, maar stel hij of Nkunku 2 maanden of meer geblesseerd raakt, dan is de spulling heel dun dar met maar 1 keuze , dat moet je natuurlijk ook niet willen. Dat je een nieuwe speler haalt, betekent natuurlijk niet dat het Guler zijn ontwikkeling in de weg hoeft te staan, je kan ook iemand voor die positie met een lagere squad status dan Guler bv als Emergency Backup of Fringe Player, als ze daar mee akkoord gaan, dan weten ze dat ze niet veel gaan spelen, hooguit als invaller of roulatie optie, en dan is de kans ook kleiner ze om speeltijd gaan klagen. En ja Scalvini is een held ook op DM en CV idd maar hij en Diomande zijn gewoon heel multi-inzetbaar. Maar je hebt 191 miljoen TB, als je geen CV en of AMC wil halen, wat zou je dan wel willen kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 24 maart Auteur Share Geplaatst 24 maart 8 uur geleden zei Kyrill: Jij vroegt/vraagt om advies. Je hoeft het natuurlijk niet te doen, maar dit is/was zou mijn advies zijn. En ik ben het helemaal met je eens over Arda Guler, maar stel hij of Nkunku 2 maanden of meer geblesseerd raakt, dan is de spulling heel dun dar met maar 1 keuze , dat moet je natuurlijk ook niet willen. Dat je een nieuwe speler haalt, betekent natuurlijk niet dat het Guler zijn ontwikkeling in de weg hoeft te staan, je kan ook iemand voor die positie met een lagere squad status dan Guler bv als Emergency Backup of Fringe Player, als ze daar mee akkoord gaan, dan weten ze dat ze niet veel gaan spelen, hooguit als invaller of roulatie optie, en dan is de kans ook kleiner ze om speeltijd gaan klagen. En ja Scalvini is een held ook op DM en CV idd maar hij en Diomande zijn gewoon heel multi-inzetbaar. Maar je hebt 191 miljoen TB, als je geen CV en of AMC wil halen, wat zou je dan wel willen kopen? ik twijfel nog over een spits en Roque nog een jaar uitlenen aan strassbourg en vrees dat Osimhen een monsterbod gaatr krijgen in januari, maar heb ook nog een supertalent als spits dus tja.... en wil eigenlijk zien wat er gen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 1 uur geleden zei vekie71: ik twijfel nog over een spits en Roque nog een jaar uitlenen aan strassbourg en vrees dat Osimhen een monsterbod gaatr krijgen in januari, maar heb ook nog een supertalent als spits dus tja.... en wil eigenlijk zien wat er gen Ik zou Rogue niet uitlenen maar kansen geven vanaf de bank. En basis thuis tegen teams iig wat lager of flink lager op ranglijst staan. Zkr als je Oshimen met megabod verkoopt, zou zonde zijn als Roque uitgeleend is. Doe gewoon lekekr jij wil joh maatje. Is jouw toffe en leuke, save en novelle. En wat voor jou goed voelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart 17 uur geleden zei Kyrill: Ik zou Rogue niet uitlenen maar kansen geven vanaf de bank. En basis thuis tegen teams iig wat lager of flink lager op ranglijst staan. Zkr als je Oshimen met megabod verkoopt, zou zonde zijn als Roque uitgeleend is. Doe gewoon lekekr jij wil joh maatje. Is jouw toffe en leuke, save en novelle. En wat voor jou goed voelt. eigenlijk mijn droom transfers zijn xavi simons en/of declan Rice en ondertussen toont Bayern ook interresse in Williams, nog een 100m erbij misschien, en heb nog Paez als wonderboy ook nog, plus mijn toptalenten Williams - Castledine -Bangoura en loanees die ik net gekocht heb , in volgende update te zien zal voor morgen of straks zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 26 maart Auteur Share Geplaatst 26 maart 17 uur geleden zei vekie71: @De Raam @Dansmeister @Nom de Guerre @dimihuyghe @rich ruzzian @Marius @Kyrill @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Mooie en toffe update!! Lekker gekocht en verkocht dus ook, en grafisch ook tof gedaan, met die nieuwsbrief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart Spoiler @Kyrill @Dansmeister @De Raam @rich ruzzian @dimihuyghe @Marius @Nom de Guerre @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Spoiler @dimihuyghe @rich ruzzian @Dansmeister @Nom de Guerre @keano77 @Jónstærke @dimihuyghe @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 10 april Auteur Share Geplaatst 10 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 10 april Auteur Share Geplaatst 10 april Zojuist zei vekie71: @De Raam @Nom de Guerre @rich ruzzian @Kyrill @dimihuyghe @keano77 @Dansmeister @Jónstærke @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april In de CL doe je het erg goed, in de PL kan het beter met slechts plek 5... Succes in de PL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april 2 minuten geleden zei Kyrill: In de CL doe je het erg goed, in de PL kan het beter met slechts plek 5... Succes in de PL! ja maar met een match minder als ik die win sta ik 2e op 2 ptn van leider Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Januari en Februari - we kijken terug naar boven Na mijn contractverlenging van 5 seizoenen , ben ik alles eens rustig gaan overpeinzen wat ik gedaan heb. Ook eens rustig samen gezeten met alle corifeeën van de club werkzaam nu onder mij. En de man met de meeste duidelijke ideeën was wel Essien, klaar en duidelijk zei hij, laat ons een dynastie en dna in de club bouwen op lange termijn en niet snel naar succes streven, en een duidelijk tactisch plan opstellen . Erna effe samen gezeten met het bestuur en ze gingen akkoord om alles op langere termijn te zien, dir vooral omdat ik de club financieël terug in ok modus heb gebracht en zo verder kon werken. Dus verlangde ze dat ik tegen eind maart met een duidelijk strategisch plan kwam en een taktiek waar we niet van gingen afwijken, op enkele kleine nuances na. Het huidige seizoen gaat verrassend goed eigenlijk, mooi opgeklommen naar 2e stek met maar 2 prn achter op verrasende leider Everton. In de Fa cup eruit tegen stadsrivaal Arsenal, van een rotloting gesproken en in de Europa L 24/24 los 1e geeindigd dus en met de grieken een tegenstander die moet kunnen. Dus eigenlijk toch weer voorsprong op de planning...... spoiler uitslagen Spoiler Een geruisloze wintermercato Na het verrassende bericht van het bestuur dat ons transferbudget werd verkleind naar 1m , tja dan maar afwachten of er een bod komt zeker..... Nee dus, er kwam geen enkel bod binnen voor een speler, dus een mercato met niks beweging. Ben ik daar blij mee ? Ja best wel, zo kan ik verder rustig bouwen. Spoiler @Marius @rich ruzzian @Dansmeister @Nom de Guerre @dimihuyghe @dimihuyghe @De Raam @Kyrill @Jónstærke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Ondanks 2 nederlagen blijven we in de titelstrijd Een zeer wisselvallige maand, met zeer mooie uitslagen maar 2 verdiende nederlagen op verplaatsing. Toch best tevreden met de nieuwe taktiek maar wederom spelen de blessures en opeenvolging van de wedstrijden ons parten. Zo bv de topper op Arsenal, zij weer grrr, had ik ampern15 fitte spelers en na 60 min stonden er al 5 in licht rood. Tja toch maar 1-0 verloren maar wel weinig gecreeërd. Op leeds onnodig verloren, was weer voor de dubbele confrontatie tegen Aek. Welke we vlot wonnen, thuis zelfs 3-0 met de rust maar effe concentratie weg en ze kwamen terug. Het is een groep spelers die erg aan elkaar hangt maar weinig kritiek kan verdragen en je moet scherp houden. Spoiler Toekomst plannen Mijn lange visie plan krijgt vorm, ben het volledig aan het uitwerken. Is iets waar ik echt wel men ei in kwijt kan mits ik in IRL ook een scout ben en veel bezig ben met lange termijn visies van een club. Maar kwa inkomende transfers en youth intake ben ik daar al volop mee bezig. Hieronder in spoiler enkele screenshots van de jongste grote talenten. Spoiler Transferplannen zomermercato Uitgaand : Enkele spelers passen niet in mijn visie of komen tekort om ons hogerop te brengen, een opsomming Madueke - te weinig teamwork en workrate en brengt te weinig aanvallend Varela - kwaliteit te kort , een van men weinige miskopen Gusto - komt tekort en met Kayonde een betere op komst Santos - Komt tekort en heb teveel opties daar Inkomend : Eigenlijk met Kayonde en darvich komt er al een kwaliteitsinjectie bij en jong talent, en met Williams (spits uit de academie ) en Ashley Philips ( Vc uitgeleend ) en Hassan (VC-L uit de academie ) komt er veel bij dus eigenlijk ben ik niet echt op zoek. Ben wel bezig met shortlist voor mogelijke vervangers bij vertrekkers. In de belangstelling : Felix (psg) - Williams (bayern ) - Nkunku (Real ) - Fofana ( Atletico ) - Madueke ( Al Ahli ) Spoiler @De Raam @Jónstærke @Dansmeister @Marius @dimihuyghe @keano77 @rich ruzzian @Nom de Guerre @Kyrill @Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Op 25-3-2024 om 20:55 zei vekie71: @Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 15 mei Auteur Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) We keep on dreaming and building on Alles is nog mogelijk maar voor de titel hang ik af van de andere uitslagen, onze eigen kalender moet haalbaar zijn . In Europa hebben we een mooie stap gezet naar de final met de verdiende 0-2 winst op Newcastle, puur op de counter but thats the way I like it ...... Spoiler Net nu de kalender uitpuilt en enkele toppers op het programma stonden, kwam er een blessuregolf op ons af. En tactisch was ik niet overtuigd van de 442. Ook was er weinig goede staff te vinden voor deze tactische aanpak, dus Vekie dacht ik bij mezelf ga terug naar jezelf... En dat werd een 424 met een CM en een DMC. Met de huidige kern kan ik dan ook meer roteren en schuiven en denk ook meer defensieve zekerheid inbrengen. Heb er ineens 2 gemaakt, 1 balanced en 1 cautious mentality voor op verplaatsing en in echte toppers. Tja ik blijf een Mourinho/Simeone fan voor iets he Filosofie heropbouwen en minder transfers doen Even kort de nieuwe clubfilosofie uitgelegd in een 5 stappen plan 1. meer taken uitbesteden zoals scouting - individuele training 2. minder staf maar betere zoeken en enkel de beste houden 3 meer en sneller de jeugd kansen geven 4 zorgen voor aankopen die we met winst kunnen doorverkopen 5 transfers moeten klaar zijn voor 01/08 elk seizoen hieronder screenshots van de laatste youth intake, zeker hoopvol Spoiler Spoiler @Dansmeister @rich ruzzian @Nom de Guerre @dimihuyghe @De Raam 15 mei bewerkt door vekie71 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 17 mei Auteur Share Geplaatst 17 mei Al bij al een opbouwend seizoen met een mooi einde Zoals je hier boven kan zien was alles nog mogelijk met nog 2 matchen te spelen, enkel ons grote nadeel was dat de finale van de Europa League er tussen viel. Dus moest ik keuzes maken omdat ik met 4 sleutelspelers zat die oververmoeid waren en enkele belangrijke blessures. Enzo/Scalvini nood aan rust en Diomande en Theo hernandez niet terug voor einde seizoen; Dus maar effe overleggen met bestuur en mede-staff, hevige discussies Bestuur wou perse een prijs dus alles op El en de trainers/spelers wilden nog de titel eruit persen. Op zijn Belgisch kwamen we tot een tussenin oplossing, beste ploeg moest finale spelen en de vermoeide spelers kregen e competitie match rust . Het resultaat was 0/6 in de competitie maar toch mooie 4 e plaats en plaatsing voor de CL. Maar wel een prijs met de El, met degelijk counterend voetbal en vooral een zeer sterke N'Kunku die niet juichte tegen zijn ex-ploeg. Wat me weeral bevestigde in men overtuiging het iets anders aan te pakken tactisch volgend seizoen. spoiler - spelers resultaten premier league Spoiler kan dit al mijn toekomstplannen in de war gooien???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 17 mei Auteur Share Geplaatst 17 mei 6 minuten geleden zei vekie71: Al bij al een opbouwend seizoen met een mooi einde Zoals je hier boven kan zien was alles nog mogelijk met nog 2 matchen te spelen, enkel ons grote nadeel was dat de finale van de Europa League er tussen viel. Dus moest ik keuzes maken omdat ik met 4 sleutelspelers zat die oververmoeid waren en enkele belangrijke blessures. Enzo/Scalvini nood aan rust en Diomande en Theo hernandez niet terug voor einde seizoen; Dus maar effe overleggen met bestuur en mede-staff, hevige discussies Bestuur wou perse een prijs dus alles op El en de trainers/spelers wilden nog de titel eruit persen. Op zijn Belgisch kwamen we tot een tussenin oplossing, beste ploeg moest finale spelen en de vermoeide spelers kregen e competitie match rust . Het resultaat was 0/6 in de competitie maar toch mooie 4 e plaats en plaatsing voor de CL. Maar wel een prijs met de El, met degelijk counterend voetbal en vooral een zeer sterke N'Kunku die niet juichte tegen zijn ex-ploeg. Wat me weeral bevestigde in men overtuiging het iets anders aan te pakken tactisch volgend seizoen. spoiler - spelers resultaten premier league Toon verborgen inhoud kan dit al mijn toekomstplannen in de war gooien???? @De Raam @Dansmeister @dimihuyghe @Nom de Guerre @rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 17 mei Auteur Share Geplaatst 17 mei 7 minuten geleden zei vekie71: Al bij al een opbouwend seizoen met een mooi einde Zoals je hier boven kan zien was alles nog mogelijk met nog 2 matchen te spelen, enkel ons grote nadeel was dat de finale van de Europa League er tussen viel. Dus moest ik keuzes maken omdat ik met 4 sleutelspelers zat die oververmoeid waren en enkele belangrijke blessures. Enzo/Scalvini nood aan rust en Diomande en Theo hernandez niet terug voor einde seizoen; Dus maar effe overleggen met bestuur en mede-staff, hevige discussies Bestuur wou perse een prijs dus alles op El en de trainers/spelers wilden nog de titel eruit persen. Op zijn Belgisch kwamen we tot een tussenin oplossing, beste ploeg moest finale spelen en de vermoeide spelers kregen e competitie match rust . Het resultaat was 0/6 in de competitie maar toch mooie 4 e plaats en plaatsing voor de CL. Maar wel een prijs met de El, met degelijk counterend voetbal en vooral een zeer sterke N'Kunku die niet juichte tegen zijn ex-ploeg. Wat me weeral bevestigde in men overtuiging het iets anders aan te pakken tactisch volgend seizoen. spoiler - spelers resultaten premier league Toon verborgen inhoud kan dit al mijn toekomstplannen in de war gooien???? @Marius @Vlonkie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 23 mei Auteur Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) preseason 2026-2027 Na een welverdiende vakantie en de meeste spelers aanwezig op het wk was het tijd voor een goede voorbereiding en tactisch plan met de verbeterde versie van onze kern. Ook rekening houdend met de terugkeer van al de uitgeleende spelers en reeds vastgelegde transfers. Dus wie komt er terug van uitleenbeurt en is een kans geven waard 1. Philips - 22jaar - centrale verdediger, toptalent al internationaal 2. Casadei- 23 jaar- mc- amc - heeft heel veel potentie volgens mezelf Spoiler Wie van de jeugd ga we laten doorstromen 1. Jamie Williams - 18 jaar - spits - toptalent moet de opvolger van N'Kunku worden 2. Connoly - gk - talent laten meetrainen en word 3e keeper Wie moet / wil ik verkopen 1. Varela - te weinig, mag weg voor 25m 2. Felix - wilt weg - PSG gaat wss bod doen rond de 80m 3. Pau Torres - twijfelaar - Bod uit de woestijn wss rond de 50m 4. Madueke - te weinig - wss eerst uitgeleend met aankoopoptie rond de 30m Dus mijn filosofie begint te werken , eigenlijk moet ik niks aankopen de opvolging is verzekerd zoals je sewes in mijn teamsheet zult zien.. En dan heb ik enkele toptalenten voor de verdere toekomst binnengehaald en daar zal nog effe men focus liggen en zo de kern te verkleinen en het probleem met home grown spelers automatisch oplossen. Hieronder in de spoiler de talenten die ik al vastgelegd heb, moet zeggen men scouts leveren goed werk en brengen de juiste profielen. Ook heb ik de scouting in handen gegeven van men hoofscout en de stilstaande fases in de handen van men coach set pieces. Spoiler @Nom de Guerre @Dansmeister @rich ruzzian @dimihuyghe @De Raam @Jónstærke @Marius @Vlonkie 23 mei bewerkt door vekie71 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni New season new plans new ideas Zoals de titel zegt heb ik nieuwe ideeen en ga ik een nieuwe cultuur in de club proberen te brengen, en nu volhouden en niet midden seizoen van taktiek en gedacht wisselen. Wat houd deze dan wel ? Wel vooral beperk de inkomende transfers, geef de jeugd meer en sneller kansen, beperk de kern en tactisch zal ik sewes uit de doeken doen. Doelen dit seizoen De titel moet het hoofddoel worden en daarom zal ik in de Pl minder roteren en vooral de sterkste 11 opstellen, met de goede start die ik heb moet ik nu volhouden. Enkel kleine misstap op Norwich maar vooral knappe en verdiende zege op buren Arsenal geeft de burger goede moed. De kleinere ploegen wisten we voorlopig vlot weg te zetten en met het voetbal wat ik wilde zien van deze gebouwde kern en talenten..... In de Cl hebben wen zeker haalbare loting , dus overwinteren moet lukken en hoop zelf op top 8 te halen maar dat is geen doel op zich. Wel de 2e ronde halen. tactisch plan Defensief geef ik de tegenstander de ruimte om crosses te geven mits ik kwa kopkracht top van de league ben defensief. Centrum houd ik dicht met toppers op dmc als Scalvini en Diomande. de flanken mogen mee op rukken vooral dan rechts en links als het kan om zo toch wat zekerheid te bieden. Aanvallend reken ik op de dribbelaars en veel korte snelle passing, het type spel gemaakt voor Xavi- Arda en N'Kunku. met Bardghji als spelmaker op de flanken zorg ik voor verwarring en afleiding zodat de tegenstander soms moet twijfelen en het gevaar van alle kanten kan komen. Heb shoot on sight gekozen om zo tot veel kansen te komen en met de profielen die ik heb moet dat tot veel goals leiden, Xavi-Enzo en Darvich en Bardgji als uitblinkers. Transfers Het is gelukt meer verkocht dan gekocht. Dit is men enige toptransfer, de andere zijn talenten waar ik nog niet direct op reken. Zo moet het worden voor de toekomst, 2-3 talenten halen voor de toekomst, 1-2 talenten opnemen in de kern en bij grote bods verkopen en zo club financieel onafhankelijk maken. Met de huidige talentenpool die ik al heb en elk jaar een betere youth intake moet men plan werken en toch blijven meespelen voor de prijzen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni Zojuist zei vekie71: New season new plans new ideas Zoals de titel zegt heb ik nieuwe ideeen en ga ik een nieuwe cultuur in de club proberen te brengen, en nu volhouden en niet midden seizoen van taktiek en gedacht wisselen. Wat houd deze dan wel ? Wel vooral beperk de inkomende transfers, geef de jeugd meer en sneller kansen, beperk de kern en tactisch zal ik sewes uit de doeken doen. Doelen dit seizoen De titel moet het hoofddoel worden en daarom zal ik in de Pl minder roteren en vooral de sterkste 11 opstellen, met de goede start die ik heb moet ik nu volhouden. Enkel kleine misstap op Norwich maar vooral knappe en verdiende zege op buren Arsenal geeft de burger goede moed. De kleinere ploegen wisten we voorlopig vlot weg te zetten en met het voetbal wat ik wilde zien van deze gebouwde kern en talenten..... In de Cl hebben wen zeker haalbare loting , dus overwinteren moet lukken en hoop zelf op top 8 te halen maar dat is geen doel op zich. Wel de 2e ronde halen. tactisch plan Defensief geef ik de tegenstander de ruimte om crosses te geven mits ik kwa kopkracht top van de league ben defensief. Centrum houd ik dicht met toppers op dmc als Scalvini en Diomande. de flanken mogen mee op rukken vooral dan rechts en links als het kan om zo toch wat zekerheid te bieden. Aanvallend reken ik op de dribbelaars en veel korte snelle passing, het type spel gemaakt voor Xavi- Arda en N'Kunku. met Bardghji als spelmaker op de flanken zorg ik voor verwarring en afleiding zodat de tegenstander soms moet twijfelen en het gevaar van alle kanten kan komen. Heb shoot on sight gekozen om zo tot veel kansen te komen en met de profielen die ik heb moet dat tot veel goals leiden, Xavi-Enzo en Darvich en Bardgji als uitblinkers. Transfers Het is gelukt meer verkocht dan gekocht. Dit is men enige toptransfer, de andere zijn talenten waar ik nog niet direct op reken. Zo moet het worden voor de toekomst, 2-3 talenten halen voor de toekomst, 1-2 talenten opnemen in de kern en bij grote bods verkopen en zo club financieel onafhankelijk maken. Met de huidige talentenpool die ik al heb en elk jaar een betere youth intake moet men plan werken en toch blijven meespelen voor de prijzen . @De Raam @Dansmeister @rich ruzzian @dimihuyghe @Marius @Nom de Guerre @Vlonkie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten