xanderoo Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 (bewerkt) Hi allen, Ik zit met een technisch probleempje. Ik probeer meer lower leagues toe te voegen aan mijn save van FM24, maar kom niet verder dan dat ik geen competitie kan toevoegen of verwijderen. Zal straks een screenshot nemen, waarbij dit duidelijk wordt. 22 december 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Jeroen. Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Zijn het meerdere losse datafiles? Heb je een andere update qua data update of iets dergelijks geselecteerd? Meestal wanneer dit gebeurd is het omdat er twee databases met elkaar conflicteren waardoor FM in paniek schiet. Zeker als het meerdere databases van verschillende makers zijn wil een klein dingetje ervoor zorgen dat het niet werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Probeer ze eens een voor een te gebruiken ipv allen tegelijk. Lukt dat wel, dan is het probleem waarschijnlijk dat twee data updates elkaar bijten en niet samen gebruikt kunnen worden. Dan wordt het een kwestie van uitzoeken welke dat zijn door e.e.a. uit te proberen. Als je een lijstje hebt met alle data updates die je tegelijk gebruikt, zou je die hier ook neer kunnen zetten, zodat we even met je mee kunnen kijken. Waarschijnlijk gaat het over 1 competitie die in meerdere data updates wordt aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 xanderoo Geplaatst 23 december 2023 Auteur Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) 18 uur geleden zei Jeroen.: Zijn het meerdere losse datafiles? Heb je een andere update qua data update of iets dergelijks geselecteerd? Meestal wanneer dit gebeurd is het omdat er twee databases met elkaar conflicteren waardoor FM in paniek schiet. Zeker als het meerdere databases van verschillende makers zijn wil een klein dingetje ervoor zorgen dat het niet werkt. Het zijn meerdere losse data files. 14 uur geleden zei MisterX: Probeer ze eens een voor een te gebruiken ipv allen tegelijk. Lukt dat wel, dan is het probleem waarschijnlijk dat twee data updates elkaar bijten en niet samen gebruikt kunnen worden. Dan wordt het een kwestie van uitzoeken welke dat zijn door e.e.a. uit te proberen. Als je een lijstje hebt met alle data updates die je tegelijk gebruikt, zou je die hier ook neer kunnen zetten, zodat we even met je mee kunnen kijken. Waarschijnlijk gaat het over 1 competitie die in meerdere data updates wordt aangepast. Ik zal dat eens proberen. Ga snel eens een lijstje screenen welke databases gedownload zijn. 23 december 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ik zie niet direct duplicaten qua landen ofzo. Wel zie ik dat ze van vele verschillende makers afkomstig zijn. Dat is niet altijd even ideaal. Er lijken een paar probleemlanden te zijn. Ik zou beginnen om die data updates mee te nemen. Dat zijn als ik zo mag gokken Duitsland, Engeland, Frankrijk, Nederland en Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 xanderoo Geplaatst 23 december 2023 Auteur Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) 43 minuten geleden zei MisterX: Ik zie niet direct duplicaten qua landen ofzo. Wel zie ik dat ze van vele verschillende makers afkomstig zijn. Dat is niet altijd even ideaal. Er lijken een paar probleemlanden te zijn. Ik zou beginnen om die data updates mee te nemen. Dat zijn als ik zo mag gokken Duitsland, Engeland, Frankrijk, Nederland en Kroatië. Ik ga eens zoeken op het internet hoe ik die data-updates. Ik heb voor Engeland al een oplossing gevonden, maar voor Frankrijk, Duitsland en Nederland nog niet. Eens kijken wat ik kan doen, want zou vooral in Europa willen voetballen. Ik had wel een sneltoets (bij gebrek aan een beter woord) gevonden voor van 1 en dezelfde maker van een database te downloaden, maar ben kwijt de welke. Edit: het probleem lijkt voorlopig van de baan. Merci mannen voor de hulp! Inderdaad, massive thanks mannen! Nu kijken of het niet crasht na één seizoen, dat was vorig spel wel het geval.. 23 december 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
xanderoo
Hi allen,
Ik zit met een technisch probleempje. Ik probeer meer lower leagues toe te voegen aan mijn save van FM24, maar kom niet verder dan dat ik geen competitie kan toevoegen of verwijderen. Zal straks een screenshot nemen, waarbij dit duidelijk wordt.
bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten