Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Gaat nog niet zo heel verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) November Citaat December Citaat Eredivisie Citaat Champions League Citaat Beker Citaat Dynamiek Citaat Conclusie Het wil nog niet helemaal vlotten. In November echt goed de mist in gegaan. In December ging het al een stuk beter, met drie belangrijke gelijkspellen. En een knappe 7-0 overwinning op VVV. We moeten echt aan de bak, want wil wel zicht houden op Europa. Seizoen 4 of 5 halen op 6 november zou leuk zijn. ik leer elke dag nog een stukje bij. In januari nog twee UCL-wedstrijden, daarna wil ik me toch echt gaan concentreren op het verbeteren van onze resultaten in de Eredivisie. @Marius@Djurovski@Kyrill@MNie 26 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Hoe vind jij de nieuwe CL opzet? De meesten hebben hier al wel mee gespeeld in FM23 maar jij denk ik nog nooit of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Oei, iets mindere periode! Last van het drukke programma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Het blijft een uitdaging om de echt goede vorm terug te vinden. Hopelijk lukt dat nu toch snel opnieuw. Wellicht is daar ook meer kans toe wanneer het programma wat lichter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 26 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2023 7 uur geleden zei bas huijsmans: Hoe vind jij de nieuwe CL opzet? De meesten hebben hier al wel mee gespeeld in FM23 maar jij denk ik nog nooit of wel? Ik vind het om te huilen. Het trekt me niet zo en het voelt erg willekeurig. Heb liever de groepsfases. Stel ik ga de boot in tegen Real Madrid met 3-0. Dan heb ik de volgende wedstrijd de kans om toch met een tweak of 2 wellicht gelijkspel te halen of te winnen. Veel leuker. Nu kom ik jan en alleman tegen, en dan maar hopen dat het goed gaat. 6 uur geleden zei De Raam: Oei, iets mindere periode! Last van het drukke programma? Ja, zeker. Enkele zware topaffiches. Als ik op een 'gamey' manier wilde spelen had ik mijn B-elftal ingezet in Europa, maar dat is niet zo sportief. 1x winst en gelijkspel is wel netjes. Brengt ook geld in het laatje. 1 uur geleden zei Marius: Het blijft een uitdaging om de echt goede vorm terug te vinden. Hopelijk lukt dat nu toch snel opnieuw. Wellicht is daar ook meer kans toe wanneer het programma wat lichter wordt. Dat is het plan. Na januari wil ik mij echt gaan concentreren op het verbeteren van onze vorm, enzo. Heb nu één speler verkocht voor 30m. Heb nu 130m op de bank. Zwem in het geld. Nu een goeie spelert of twee voor terughalen. En dan zien we wel weer. Zat met Cork City 800 uur veel te comfortabel, nadat ik mijn eerste UCL won na 1200 uur.. haha. Dus nu weer lekker tieren en dat soort dingen dat het niet loopt en alles en dan toch zorgen dat het wel loopt, en de nieuwe features leren. Zoals scouting enzovoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 26 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2023 (bewerkt) Januari Citaat Februari Citaat Maart Citaat April Citaat Mei Citaat Eredivisie Citaat Champions League Citaat Beker Citaat Team Citaat Conclusie We hebben voor Nederlandse begrippen een zeer capabel team. Het wilde alleen niet lukken. Wie weet volgend seizoen. Heb al een aantal veranderingen in mijn tactiek doorgevoerd. Kleine veranderingen. Minder aanvallend. Meer verdedigend. Man, een frustratie had ik. Mijn vriendin had het maandag ook al uitgemaakt, dus dit was wel even pittig. Had liever doorgebouwd op Seizoen 1. Geen Europa dit jaar, dus alle kans om hoog te eindigen. 2 seizoen 1 week. Zou eind Seizoen 4 kunnen halen. Daarna opnieuw beginnen met AZ, denk ik zo. @Djurovski@Marius@Kyrill@bas huijsmans@De Raam 26 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Februari hakte er natuurlijk weer stevig in. Jammer dat het dan in de play-offs net even niet meer wou lukken. Zonder Europees voetbal en een druk programma volgend jaar kan het wel eens helemaal anders uitdraaien. Dat is alvast een gedachte waar je op kan bouwen denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 (bewerkt) Juli Citaat Augustus Citaat Transfers Citaat September Citaat Oktober Citaat November (Tegen Feyenoord) Citaat Eredivisie Citaat Dynamiek Citaat Tactiek Citaat Banksaldo Citaat @Marius@De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@bas huijsmans We mogen er stiekem weer in geloven dat we het goed doen. 27 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Dat ziet er al stukken beter uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Lekker verkocht, prima ingekocht, en ook meteen prima resultaten met een eerste plek in de tussenstand als mooiste bewijs. Dat gaat inderdaad de goede kant op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Dat ziet er al stukken beter uit! Dank je. Net jammer dat we van Vitesse verloren en gelijk tegen Twente. Ik heb hoop dat het goed zal komen zo. Zoek nog een leuke keeper, maar Owusu is ook een hele talent, natuurlijk. Wil eigenlijk iets voor nu. Vidahl speelt ook best oké. Zojuist zei Marius: Lekker verkocht, prima ingekocht, en ook meteen prima resultaten met een eerste plek in de tussenstand als mooiste bewijs. Dat gaat inderdaad de goede kant op! Dat dacht ik ook. Nu de vorm vasthouden, en aan onze team samenhang werken. Dat ook een dingetje. in FM21 nooit problemen mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Verliezen van Groningen is geen schande. En die doen het wel erg goed zeg in deze save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) November Citaat December Citaat Januari Citaat Februari Maart April Mei Eredivisie Citaat Beker Citaat Team Citaat Conclusie We gingen een tijd lang heel goed. Totdat Ajax en Feyenoord Europees klaar waren. Toen begon de hel. Ben er eigenlijk wel klaar mee, en heb een hoop geleerd. Wilde mijn tactiek van Cork City gebruiken. Deze werkte prima. Zelfs op niveau AZ toentertijd. Helaas werkt het in FM24 anders denk ik zo. Ik stop met deze save, en neem een aantal dagen rust tot misschien 6 november ofzo. Dan maar een tactiek bouwen met een AMR en een AML er in. Enkel wingbacks werkt gewoon niet. Vind het ook best wel sneu want blijkbaar ben ik toch niet zo'n goede FM-ert als ik dacht, haha. Bedankt voor het volgen. <3 @De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@Marius 29 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zo slecht is het niet hoor. Groningen alleen net wat beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 24 minuten geleden zei Djurovski: Zo slecht is het niet hoor. Groningen alleen net wat beter Save is al weg. Denk tot na release wachten. Dan maar weer een poging wagen. Ander tactiek. Andere spelers. Leren van mijn fouten. Knallen. Natuurlijk kan ik niet altijd alles winnen wat er te winnen valt. Het is bouwen, en doorzetten. Denk een 4-3-3 met een AMR en een AML een leuk projectje. Nadenken over het middenveld ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 De twee laatste maanden waren wel wat een domper na verder een keurig seizoen. Maar je kan er alleen maar uit leren. Dit was in ieder geval een leuk avontuur om volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 15:46 zei Rinus: Even twee weken inkomen, en daarna opnieuw starten ivm met bugs in de beta die niet save-compatibel zijn. Is dit echt waar? Normaal gesproken zijn de patches toch wel save-compatibel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei MisterX: Is dit echt waar? Normaal gesproken zijn de patches toch wel save-compatibel? Dat is echt waar. Match engine, en dat soort dingen vaak wel gewoon prima, maar namen, of opzet van sommige competities of foutjes die buiten de boot vallen die niet. Stel je voor er is een foutje betreft playoffs in Schotland ofzo ingeslopen dan moet je, als ik me goed herinner, een nieuwe save starten. Minder belangrijk als je bijvoorbeeld in Indonesie speelt ofzo. @De RaamDank je. Heb er ook veel van geleerd. FM24 is anders dan FM21 en dat merk ik ook echt wel. Heb ergens het vermoeden dat ook vorm, moraal en energieniveau anders is dan in FM21. Mijn fullbacks konden het amper bijhouden ook, net als mijn andere spelers. Had ook net de pech dat ik veel blessures had in Maart/April, geloof ik. Niettemin. Even op adem komen, en dan weer eens knallen met AZ op 6 november. 29 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten