Mister Southpaw Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) Spoiler Vergeef me de stukken wit tussen de bladzijdes.. Ik had gehoopt dat PostImage het als geheel kon formatteren. In ieder geval zijn we los! 14 oktober 2023 bewerkt door Mister Southpaw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Een mooie opening, enorm mooi geschreven. Wat er precies gaat gebeuren is echter nog onduidelijk maar dat komt hopelijk snel in de komende stukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Deze ga ik zeker volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Heel erg mooi geschreven stuk. Als mijn parate kennis mij niet in de steek laat omschrijf je de club en het stadion van Livorno. Wat ik een zeer leuke keuze zou vinden voor een novelle! Heel benieuwd. Geef mij vooral een tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten