sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Zojuist zei Thomassje123: Victor San Marino heeft zich hier geplaatst voor Europees voetbal Oeh dat is wel een goeie. Even kijken of ik die ook kan krijgen voor onder mijn hoede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) 2 minuten geleden zei sennid: Oeh dat is wel een goeie. Even kijken of ik die ook kan krijgen voor onder mijn hoede Moet wel eerlijk zeggen dat ik de editor heb gebruikt om ze mijn satellietclub te maken Ik wilde dat Victor ook een rol ging spelen in mijn save. Verder hebben ze het helemaal op eigen houtje gedaan Je zou ze door middel van transfers geld kunnen geven zodat ze faciliteiten kunnen upgraden 6 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 4 minuten geleden zei Thomassje123: Moet wel eerlijk zeggen dat ik de editor heb gebruikt om ze mijn satellietclub te maken Ik wilde dat Victor ook een rol ging spelen in mijn save. Verder hebben ze het helemaal op eigen houtje gedaan Je zou ze door middel van transfers geld kunnen geven zodat ze faciliteiten kunnen upgraden Gelijk op een speler 5 miljoen geboden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) 11 minuten geleden zei Thomassje123: Victor San Marino heeft zich hier geplaatst voor Europees voetbal Zijn ze op papier dan een Italiaanse club? Anders mogen ze zich geen eens plaatsen via de Italiaanse competitie. 10 minuten geleden zei sennid: Oeh dat is wel een goeie. Even kijken of ik die ook kan krijgen voor onder mijn hoede Heb jij uberhaupt al een samenwerkingsverband? Satellietclubs worden continu geweigerd, behalve eens in de zoveel tijd als het bestuur zelf met het idee komt. Maar vervolgens vinden ze niemand. Moederclubs geven ze altijd akkoord, maar kunnen ze ook nooit een club vinden. Er zijn hooguit een paar clubs met samenwerkingsverbanden en die bestonden al aan de start van de game... 3 minuten geleden zei sennid: Gelijk op een speler 5 miljoen geboden Moet ik Victor San Marino ook maar geld gaan geven dan? Ik heb toch al 75 mln. gedumpt in clubs uit San Marino deze transferperiode Edit: Volgens mij spelen ze enorm laag, daar ga ik voor nu echt geen energie in steken 6 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik heb er toevallig 1tje met Rimini @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Dat heeft blijkbaar alleen wel tot 2043 geduurd, zie ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) @MisterX Victor San Marino is een club uit Italië en zit dus ook in de Italiaanse pyramide. Echter produceren zij ook San Marinezen. 50% Italiaans, 50% San Marinees zijn de regens daar vak Victor kan promoveren he 6 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei Thomassje123: @MisterX Victor San Marino is een club uit Italië en zit dus ook in de Italiaanse pyramide. Echter produceren zij ook San Marinezen. 50% Italiaans, 50% San Marinees zijn de regens daar vak Victor kan promoveren he Eigenlijk hetzelfde als de oude San Marino club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei sennid: Eigenlijk hetzelfde als de oude San Marino club? Ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 4 minuten geleden zei Thomassje123: Victor kan promoveren he Ze spelen in een niet-speelbare divisie en op 2 spelers na hebben ze alleen grijze spelers. En dat terwijl ik juist een hele grote database heb... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari In mijn game lukt het steeds vaker om de andere spelers na een verhuurperiode te verkopen aan de andere San Marinese clubs. Dit is op het moment mijn loan farm, bijna niks dus nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik zit op 19 spelers, een all time high voor deze save. Over het algemeen verleng ik steeds dezelfde contracten met zowel de club als speler. Enige wat wel een beetje jammer is: De helft van het eerste elftal van de tweede club van het land zijn door mij verhuurde spelers. Die spelers vind ik eigenlijk te slecht. Van mij mogen die zelfs verkocht worden, zodat andere, betere verhuurd gaan worden, maar daar hebben ze dus weer geen zin in. Stiekem hoop ik nog steeds op een satellietclub in de divisie. Vaak willen spelers daar toch sneller heen. Maar ja, uberhaupt samenwerkingsverbanden krijgen is op dit moment al een drama... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Dit is het lijstje van topscorers in de CL. Blijkbaar heb ik al 2x de topscorer weten te leveren De voorrondes tellen vast mee. En het zijn jaren waarin Haaland er geen 21 scoorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 uur geleden zei MisterX: Ik zit op 19 spelers, een all time high voor deze save. Over het algemeen verleng ik steeds dezelfde contracten met zowel de club als speler. Enige wat wel een beetje jammer is: De helft van het eerste elftal van de tweede club van het land zijn door mij verhuurde spelers. Die spelers vind ik eigenlijk te slecht. Van mij mogen die zelfs verkocht worden, zodat andere, betere verhuurd gaan worden, maar daar hebben ze dus weer geen zin in. Stiekem hoop ik nog steeds op een satellietclub in de divisie. Vaak willen spelers daar toch sneller heen. Maar ja, uberhaupt samenwerkingsverbanden krijgen is op dit moment al een drama... Weet je al of het kan? Heb zelf nu eentje in de tweede divisie en nog eentje op het hoogste niveau van Roemenie, om zo wat meer uitdaging en ontwikkeling te creëren. Nu is die Roemeense club wel net gedegradeerd, dus ik ga weer een nieuwe zoeken als het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 14 minuten geleden zei Chiemel: Weet je al of het kan? Heb zelf nu eentje in de tweede divisie en nog eentje op het hoogste niveau van Roemenie, om zo wat meer uitdaging en ontwikkeling te creëren. Nu is die Roemeense club wel net gedegradeerd, dus ik ga weer een nieuwe zoeken als het kan. Ik heb sowieso nog helemaal niets. Mijn bestuur wil helemaal niets op dit gebied. of anders kunnen ze niets vinden. Vaak worden samenwerkingen ook gecancelled als ze in dezelfde divisie uit komen, maar als je echt een hele hoge reputatie hebt, kan je soms wel een club uit je eigen divisie krijgen en dus ook behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 10 minuten geleden zei MisterX: Ik heb sowieso nog helemaal niets. Mijn bestuur wil helemaal niets op dit gebied. of anders kunnen ze niets vinden. Vaak worden samenwerkingen ook gecancelled als ze in dezelfde divisie uit komen, maar als je echt een hele hoge reputatie hebt, kan je soms wel een club uit je eigen divisie krijgen en dus ook behouden. In principe staat dit gewoon wel of niet bij de competitieregels, wat suggereert dat dit er bij jou niet bij staat als het soms wel kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Seizoen 52: De voorrondes Murata Murata ging als nummer 2 naar de voorronde van de Champions League en mocht dus proberen om zich voor de Champions League te plaatsen. Dan moesten ze eerst langs Young Boys. 1 van de betere tegenstanders die ze konden treffen. Alleen was Young Boys al een brug te ver. Dan verdien je het ook niet. Gelukkig voor ons gaat Murata wel in de Europa League spelen Juvenes Dogana Juvenes Dogana moet eerst nog een voorronde spelen. Of ze die winnen of verliezen maakt mij geen bal uit. Ook al verliezen ze, dan gaan ze alsnog naar de Conference League en daar kunnen ze veel punten pakken. Beide is dus prima. Juvenes Dogana won van Slovan Liberec en gaat dus in de Europa League spelen Virtus Virtus had een hele lange weg te gaan naar de groepsfase. Toch versloegen ze Galway United en Stabaek vrij eenvoudig. Dan krijgen ze in de laatste kwalificatieronde het Spaanse Valladolid als opponent. Einde oefening zou je zeggen maar niets was minder waar. Virtus verrast en schakelt Valladolid uit. Daarmee gaan zij naar de groepsfase van de Conference League Tre Penne Weer alle 5 clubs in Europa, dat zou toch geweldig zijn? Van Tre Penne verwacht ik dat ze het wel eens kunnen halen. Sabail uit Azerbeidzjan wordt eenvoudig opzij gezet. In de laatste kwalificatieronde geen gemakkelijke tegenstander. Santa Clara uit Portugal, dat kon echt beter. Dat bleek ook want Tre Penne kwam de Portugezen niet voorbij. Erg jammer maar we moeten het dit jaar met 4 van de 5 clubs doen in Europa Lotingen Folgore Als winnaar van de Champions League afgelopen seizoen zaten we in pot 1 en dat is te zien aan de loting. Eigenlijk hebben we voor Champions League begrippen erg goed geloot. Eigenlijk moeten we hierin groepswinnaar worden. Misschien moeten we ook wederom voor 18 uit 6 gaan Murata Murata zit in de Europa League en daar hoort voor ze geen gemakkelijke loting bij. Makkelijk wordt het zeker niet maar Murata kan wel 3e worden in deze groep. Vooral tegen Skendija HB moeten ze gewoon 2 keer winnen. Van Partizan en Galatasaray kan dat wel eens lastig gaan worden. Laten we hopen dat Murata zijn sportieve plicht doet en in ieder geval derde wordt Juvenes Dogana Ook Juvenes Dogana speelt in de Europa League maar Juvenes heeft Europees ook veel meer ervaring dan Murata. Daarom heb ik er ook wel vertrouwen in dat Juvenes Dogana wat kan klaarspelen in deze groep. Vooral tegen Linfield moeten ze toch kunnen winnen? Dan worden ze in ieder geval derde. Juvenes Dogana, Young Boys en Kristiansund zullen met zijn drieën gelijkwaardig zijn. Deze groep kan dus wel alle kanten op Virtus Tot slot kijken we naar Virtus. Virtus staat laag geplaatst op de club coëfficiëntenlijst en dat zie je terug in de loting. Een groep bij AEK en Dinamo Kiev, erg pittig. Het is de Conference League dus ze moeten ook nog eens 2e worden om te overwinteren. Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Alles was Virtus pakt is bonus hoewel ze tegen Osijek misschien wel kunnen winnen 6 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 25 minuten geleden zei Chiemel: In principe staat dit gewoon wel of niet bij de competitieregels, wat suggereert dat dit er bij jou niet bij staat als het soms wel kan. Het soms wel kunnen is meer gebaseerd op mijn ervaring uit het verleden. In San Marino is tot nu toe nog geen enkel samenwerkingsverband gesloten. De enige ploegen met samenwerkingsverbanden, hadden die al aan het begin van de game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 10 minuten geleden zei MisterX: Het soms wel kunnen is meer gebaseerd op mijn ervaring uit het verleden. In San Marino is tot nu toe nog geen enkel samenwerkingsverband gesloten. De enige ploegen met samenwerkingsverbanden, hadden die al aan het begin van de game. Wat soms wel wil helpen is om de samenwerkingsverbanden die je hebt te annuleren en dan specifiek naar eentje vragen die je wilt. Eentje is voor een nationale samenwerking met optie tot koop. Eentje is een nationale samenwerking met huurverdrag en ik heb er ook eentje voor een internationale samenwerking voor de scouting ofzo iets. De eerste twee lukken nooit bij mij en de derde de laatste tijd wel omdat zij ook in zien dat het goed is voor de ontwikkeling van de club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Foutje. Ik ben de komende updates alvast aan het maken en per ongeluk klik ik op antwoord plaatsen voor de tweede keer al vandaag Excuus 6 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 uur geleden zei bas huijsmans: Wat soms wel wil helpen is om de samenwerkingsverbanden die je hebt te annuleren en dan specifiek naar eentje vragen die je wilt. Eentje is voor een nationale samenwerking met optie tot koop. Eentje is een nationale samenwerking met huurverdrag en ik heb er ook eentje voor een internationale samenwerking voor de scouting ofzo iets. De eerste twee lukken nooit bij mij en de derde de laatste tijd wel omdat zij ook in zien dat het goed is voor de ontwikkeling van de club Het probleem is vooral het krijgen van de eerste samenwerking... Aan het begin van het spel waren er 3 samenwerkingsverbanden met clubs in San Marino. Voor alle clubs in totaliteit. En dat zijn nog steeds de enige 3 in het hele land. Er zijn dus 13 clubs (incl. mijn club) zonder enige samenwerkingsverbanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari hier in mijn malta save het zelfde nu in mijn 3 seizoen nog steeds geen samenwerkingsverband,hoe vaak ik het ook probeer steeds hetzelfde verhaal dat ze niemand kunnen vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Kijk, dit is wat je graag wilt zien in een building a nation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Tre Penne en Conference League was niet echt een goede combi. Ze wonnen 1 wedstrijd... Dus dan houdt het na de groepsfase voor hen wel op... Dit was ons einde van de CL. Door een doelpunt in de 90+1e minuut pakte we een punt tegen Manchester United. En door de uitslag op andere velden was 1 punt voldoende om gewoon als 7e te eindigen. Dit jaar dus geen play-offs, maar een directe doorgang naar de 16e finale! Spoiler Geen idee trouwens of dit nu goed of slecht nieuws is voor onze coëfficiënten. Was het niet beter geweest als ik in de play-offs moest spelen en daar nog wedstrijden wisten te winnen? Want je krijgt toch punten voor het winnen van wedstrijden? Sowieso gaat het niet echt goed met onze punten. Ik heb 2x eerder in de 16e finale gestaan en dat waren de jaren dat we op 9.75 punten uiteindelijk uitkwamen als San Marino. Op dit moment staan we nog maar op 4.6. Minder play-offs wedstrijden voor mij i.c.m. 5 ipv 4 landen in Europa is gewoon killing voor onze score, lijkt het... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari @MisterX Gefeliciteerd, je zit in de mid-game grind Succes! Alles gaat niet zo snel als jij waarschijnlijk hoopt, ik kan het weten Maar on a serious note, dit is het moeilijkste/vervelendste gedeelte van de challenge. Het duurt gewoon heel lang voor de andere clubs ook op niveau komen. Welk seizoen zit je trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten