Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Building a nation

19CH98

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei sennid:

Oeh dat is wel een goeie. Even kijken of ik die ook kan krijgen voor onder mijn hoede 

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de editor heb gebruikt om ze mijn satellietclub te maken

Ik wilde dat Victor ook een rol ging spelen in mijn save. Verder hebben ze het helemaal op eigen houtje gedaan

Je zou ze door middel van transfers geld kunnen geven zodat ze faciliteiten kunnen upgraden

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thomassje123:

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de editor heb gebruikt om ze mijn satellietclub te maken

Ik wilde dat Victor ook een rol ging spelen in mijn save. Verder hebben ze het helemaal op eigen houtje gedaan

Je zou ze door middel van transfers geld kunnen geven zodat ze faciliteiten kunnen upgraden

Gelijk op een speler 5 miljoen geboden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Thomassje123:

60f595e164d18179147e0c55d43a59e8.png

Victor San Marino heeft zich hier geplaatst voor Europees voetbal :D 

Zijn ze op papier dan een Italiaanse club? Anders mogen ze zich geen eens plaatsen via de Italiaanse competitie. 

10 minuten geleden zei sennid:

Oeh dat is wel een goeie. Even kijken of ik die ook kan krijgen voor onder mijn hoede :D

Heb jij uberhaupt al een samenwerkingsverband?

Satellietclubs worden continu geweigerd, behalve eens in de zoveel tijd als het bestuur zelf met het idee komt. Maar vervolgens vinden ze niemand.

Moederclubs geven ze altijd akkoord, maar kunnen ze ook nooit een club vinden.

Er zijn hooguit een paar clubs met samenwerkingsverbanden en die bestonden al aan de start van de game... 

3 minuten geleden zei sennid:

Gelijk op een speler 5 miljoen geboden 

Moet ik Victor San Marino ook maar geld gaan geven dan?

image.png.ddc4bfc007d1382ddf6471cd338b7802.png

Ik heb toch al 75 mln. gedumpt in clubs uit San Marino deze transferperiode:cheer:

Edit: Volgens mij spelen ze enorm laag, daar ga ik voor nu echt geen energie in steken ;e

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MisterX Victor San Marino is een club uit Italië en zit dus ook in de Italiaanse pyramide. Echter produceren zij ook San Marinezen. 50% Italiaans, 50% San Marinees zijn de regens daar vak

Victor kan promoveren he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thomassje123:

@MisterX Victor San Marino is een club uit Italië en zit dus ook in de Italiaanse pyramide. Echter produceren zij ook San Marinezen. 50% Italiaans, 50% San Marinees zijn de regens daar vak

Victor kan promoveren he

Eigenlijk hetzelfde als de oude San Marino club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit op 19 spelers, een all time high voor deze save. Over het algemeen verleng ik steeds dezelfde contracten met zowel de club als speler. Enige wat wel een beetje jammer is: De helft van het eerste elftal van de tweede club van het land zijn door mij verhuurde spelers. Die spelers vind ik eigenlijk te slecht. Van mij mogen die zelfs verkocht worden, zodat andere, betere verhuurd gaan worden, maar daar hebben ze dus weer geen zin in.

Stiekem hoop ik nog steeds op een satellietclub in de divisie. Vaak willen spelers daar toch sneller heen. Maar ja, uberhaupt samenwerkingsverbanden krijgen is op dit moment al een drama... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Ik zit op 19 spelers, een all time high voor deze save. Over het algemeen verleng ik steeds dezelfde contracten met zowel de club als speler. Enige wat wel een beetje jammer is: De helft van het eerste elftal van de tweede club van het land zijn door mij verhuurde spelers. Die spelers vind ik eigenlijk te slecht. Van mij mogen die zelfs verkocht worden, zodat andere, betere verhuurd gaan worden, maar daar hebben ze dus weer geen zin in.

Stiekem hoop ik nog steeds op een satellietclub in de divisie. Vaak willen spelers daar toch sneller heen. Maar ja, uberhaupt samenwerkingsverbanden krijgen is op dit moment al een drama... 

Weet je al of het kan?

Heb zelf nu eentje in de tweede divisie en nog eentje op het hoogste niveau van Roemenie, om zo wat meer uitdaging en ontwikkeling te creëren. Nu is die Roemeense club wel net gedegradeerd, dus ik ga weer een nieuwe zoeken als het kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

Weet je al of het kan?

Heb zelf nu eentje in de tweede divisie en nog eentje op het hoogste niveau van Roemenie, om zo wat meer uitdaging en ontwikkeling te creëren. Nu is die Roemeense club wel net gedegradeerd, dus ik ga weer een nieuwe zoeken als het kan.

Ik heb sowieso nog helemaal niets. Mijn bestuur wil helemaal niets op dit gebied. of anders kunnen ze niets vinden. 

Vaak worden samenwerkingen ook gecancelled als ze in dezelfde divisie uit komen, maar als je echt een hele hoge reputatie hebt, kan je soms wel een club uit je eigen divisie krijgen en dus ook behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb sowieso nog helemaal niets. Mijn bestuur wil helemaal niets op dit gebied. of anders kunnen ze niets vinden. 

Vaak worden samenwerkingen ook gecancelled als ze in dezelfde divisie uit komen, maar als je echt een hele hoge reputatie hebt, kan je soms wel een club uit je eigen divisie krijgen en dus ook behouden.

In principe staat dit gewoon wel of niet bij de competitieregels, wat suggereert dat dit er bij jou niet bij staat als het soms wel kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 52: De voorrondes

Murata

2f38868be305ab90f3235a297f363fa1.png

Murata ging als nummer 2 naar de voorronde van de Champions League en mocht dus proberen om zich voor de Champions League te plaatsen. Dan moesten ze eerst langs Young Boys. 1 van de betere tegenstanders die ze konden treffen. Alleen was Young Boys al een brug te ver. Dan verdien je het ook niet. Gelukkig voor ons gaat Murata wel in de Europa League spelen

Juvenes Dogana

19c650d933f14998d40ae84f09a35eef.png

Juvenes Dogana moet eerst nog een voorronde spelen. Of ze die winnen of verliezen maakt mij geen bal uit. Ook al verliezen ze, dan gaan ze alsnog naar de Conference League en daar kunnen ze veel punten pakken. Beide is dus prima. Juvenes Dogana won van Slovan Liberec en gaat dus in de Europa League spelen

Virtus

d7fdf08b02bbff9d357d2cbb6eb8f62f.png

Virtus had een hele lange weg te gaan naar de groepsfase. Toch versloegen ze Galway United en Stabaek vrij eenvoudig. Dan krijgen ze in de laatste kwalificatieronde het Spaanse Valladolid als opponent. Einde oefening zou je zeggen maar niets was minder waar. Virtus verrast en schakelt Valladolid uit. Daarmee gaan zij naar de groepsfase van de Conference League

Tre Penne

543eee8a96955687fcf8c1baa21323d0.png

Weer alle 5 clubs in Europa, dat zou toch geweldig zijn? Van Tre Penne verwacht ik dat ze het wel eens kunnen halen. Sabail uit Azerbeidzjan wordt eenvoudig opzij gezet. In de laatste kwalificatieronde geen gemakkelijke tegenstander. Santa Clara uit Portugal, dat kon echt beter. Dat bleek ook want Tre Penne kwam de Portugezen niet voorbij. Erg jammer maar we moeten het dit jaar met 4 van de 5 clubs doen in Europa

Lotingen

Folgore

faf1597b9c100043104a8fe381f0d557.png

Als winnaar van de Champions League afgelopen seizoen zaten we in pot 1 en dat is te zien aan de loting. Eigenlijk hebben we voor Champions League begrippen erg goed geloot. Eigenlijk moeten we hierin groepswinnaar worden. Misschien moeten we ook wederom voor 18 uit 6 gaan

Murata

b28967481f683043d93f643e4e5a0588.png

Murata zit in de Europa League en daar hoort voor ze geen gemakkelijke loting bij. Makkelijk wordt het zeker niet maar Murata kan wel 3e worden in deze groep. Vooral tegen Skendija HB moeten ze gewoon 2 keer winnen. Van Partizan en Galatasaray kan dat wel eens lastig gaan worden. Laten we hopen dat Murata zijn sportieve plicht doet en in ieder geval derde wordt

Juvenes Dogana

5d3515c016ff7c6263c020e7d8602540.png

Ook Juvenes Dogana speelt in de Europa League maar Juvenes heeft Europees ook veel meer ervaring dan Murata. Daarom heb ik er ook wel vertrouwen in dat Juvenes Dogana wat kan klaarspelen in deze groep. Vooral tegen Linfield moeten ze toch kunnen winnen? Dan worden ze in ieder geval derde. Juvenes Dogana, Young Boys en Kristiansund zullen met zijn drieën gelijkwaardig zijn. Deze groep kan dus wel alle kanten op

Virtus

596ff282762de977bb8226529c553290.png

Tot slot kijken we naar Virtus. Virtus staat laag geplaatst op de club coëfficiëntenlijst en dat zie je terug in de loting. Een groep bij AEK en Dinamo Kiev, erg pittig. Het is de Conference League dus ze moeten ook nog eens 2e worden om te overwinteren. Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Alles was Virtus pakt is bonus hoewel ze tegen Osijek misschien wel kunnen winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Chiemel:

In principe staat dit gewoon wel of niet bij de competitieregels, wat suggereert dat dit er bij jou niet bij staat als het soms wel kan. 

Het soms wel kunnen is meer gebaseerd op mijn ervaring uit het verleden.

In San Marino is tot nu toe nog geen enkel samenwerkingsverband gesloten. De enige ploegen met samenwerkingsverbanden, hadden die al aan het begin van de game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MisterX:

Het soms wel kunnen is meer gebaseerd op mijn ervaring uit het verleden.

In San Marino is tot nu toe nog geen enkel samenwerkingsverband gesloten. De enige ploegen met samenwerkingsverbanden, hadden die al aan het begin van de game.

Wat soms wel wil helpen is om de samenwerkingsverbanden die je hebt te annuleren en dan specifiek naar eentje vragen die je wilt. Eentje is voor een nationale samenwerking met optie tot koop. Eentje is een nationale samenwerking met huurverdrag en ik heb er ook eentje voor een internationale samenwerking voor de scouting ofzo iets. De eerste twee lukken nooit bij mij en de derde de laatste tijd wel omdat zij ook in zien dat het goed is voor de ontwikkeling van de club

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Wat soms wel wil helpen is om de samenwerkingsverbanden die je hebt te annuleren en dan specifiek naar eentje vragen die je wilt. Eentje is voor een nationale samenwerking met optie tot koop. Eentje is een nationale samenwerking met huurverdrag en ik heb er ook eentje voor een internationale samenwerking voor de scouting ofzo iets. De eerste twee lukken nooit bij mij en de derde de laatste tijd wel omdat zij ook in zien dat het goed is voor de ontwikkeling van de club

Het probleem is vooral het krijgen van de eerste samenwerking...

Aan het begin van het spel waren er 3 samenwerkingsverbanden met clubs in San Marino. Voor alle clubs in totaliteit. En dat zijn nog steeds de enige 3 in het hele land. Er zijn dus 13 clubs (incl. mijn club) zonder enige samenwerkingsverbanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tre Penne en Conference League was niet echt een goede combi. Ze wonnen 1 wedstrijd... Dus dan houdt het na de groepsfase voor hen wel op...

Dit was ons einde van de CL. Door een doelpunt in de 90+1e minuut pakte we een punt tegen Manchester United. En door de uitslag op andere velden was 1 punt voldoende om gewoon als 7e te eindigen. Dit jaar dus geen play-offs, maar een directe doorgang naar de 16e finale! _O__O_

Spoiler

image.png.eed29b1e1d57d254f7a129176a122a63.png

Geen idee trouwens of dit nu goed of slecht nieuws is voor onze coëfficiënten. Was het niet beter geweest als ik in de play-offs moest spelen en daar nog wedstrijden wisten te winnen? Want je krijgt toch punten voor het winnen van wedstrijden? 

Sowieso gaat het niet echt goed met onze punten. Ik heb 2x eerder in de 16e finale gestaan en dat waren de jaren dat we op 9.75 punten uiteindelijk uitkwamen als San Marino. Op dit moment staan we nog maar op 4.6. Minder play-offs wedstrijden voor mij i.c.m. 5 ipv 4 landen in Europa is gewoon killing voor onze score, lijkt het... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MisterX Gefeliciteerd, je zit in de mid-game grind

Succes! 

Alles gaat niet zo snel als jij waarschijnlijk hoopt, ik kan het weten

Maar on a serious note, dit is het moeilijkste/vervelendste gedeelte van de challenge. Het duurt gewoon heel lang voor de andere clubs ook op niveau komen. 

Welk seizoen zit je trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites